Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

ik kun min skyld
Forfatter: 
Dato:  05-05-2003 21:31
hej alle sammen!
som mage af jer ved har Anna & Dunja skrevet et indlæg om MIG lige neden under...

jeg vil hgelst stoppe det her men jeg kan bare ikke!

hun burde være med til foreslaget da det hvar hende selv der startede...

jeg har været led og for hende men det har hun også og hun har sempelt hen svinet mig til såååååååå det har jeg faktisk også gjort....
jeg vil bare så gerne stoppe og at vi kan være venner igen...

vi behøver ikke at være bvedste venner og gå i byen sammen hver anden wekkend men bare at vi kan skrive sammen uden at svine hinanden til vil være vildt godt!

desvære kommer det aldrig til at ske...

jeg vil bvare lige have at i vidste at det hvar mig hun talte om og vær n sød at svare på dette indlæg!!!

kram

Fra de to muler
Cici
og
Clara!

klik her for hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Jeg gider ikke mere
Forfatter: 
Dato:  05-05-2003 21:40
Nu stopper du, jeg orker simpelthen ikke mere. Dajana og jeg har ikke lavet det indlæg, jeg anede ikke hun lavede det!! Hvis det er mig du mener, der har snakket grimt til dig, så tror jeg du tager fejl! Det er lige omvendt, jeg gider ikke simpelthen ikke mere. :-o Hvis nogen har noget at sige, så skriv det privat, så bliver jeg glad (gider ikke gøre det til en stor diskution)..
Men hvorfor skulle det her på JHN???

Jeg er bare så ked af det lige nu, nu tænker alle sikkert bare, jeg er sådan en der snakker grimt og "aftaler" at lave indlæg om andre.. Men nej :{-( Håber I forstår mig :(

:{-( :{-(

Mvh. Den triste Dunja :(
0
0
Svar på denne tråd

Til Clare
Forfatter: 
Dato:  05-05-2003 22:00
Jeg er mor til Dunja, og jeg har kopieret ALT hvad der er blevet skrevet på MSN, både i går og i dag.

Dette vil blive sendt videre til Anette Skovbon, hvis ikke dette stopper NU..............

Der er sket utrolig mange misforståelser og mange grimme ord, som bagefter bliver undskyldt med, at man havde ondt over det hele og ikke havde det godt.

Med venlig hilsen

Anne Jessen Carina´s mor.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider