Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Se mig ride April, og sig jeres meninger... TAK
Forfatter: 
Dato:  04-05-2003 23:41
Hejsa Alle sammen.... og god aften..

Her kommer liige lidt fra mig og fjolle hovedet April.
Hun er simpelthen så lærenem, og vi tænker stadig ens.. uha en flyvende platicpose, vi må hellere fryse og se meget stenede ud, så flyver den nok forbi.*GG*...
i skridt lyder hun mine schenkler fuldstændigt, og i trav går det ogdå meget godt..
Galop er vi ikke startet på, da jeg ikke vil overanstrenge hende...
Hun laver Aldrig ulykker, og hun stejler eller bider eller sparker aldrig, meen et lille sødt bukkespring i kådhed kan der dog godt komme... den lille fjolle.. men mor her bliver sidende på...
Nå men idag red vi sådan lidt hygge ridning på banen og ridehuset, og kæresten stod med kameraet, så i får da liiige lidt pic´s af os... kæresten red også men han forbød mig at sætte dem herind..såå dem må i desværre undvære...
nå men her kommer de, og i må meget gerne sige jeres mening om min rideholdning og ALT..
Det skal lige siges at jeg ligner en klumo gele, med store lår...

April i longen...hun synes det er meegeet kedeligt.

også liige skridt opvarming

også er vi nået til trav, og ja jeg er meget mærkelig ud..*G*

så gik vi udenfor og nød aftensolen, stadigvæk med kæresten som påhæng, og en irriterende lille hund

Også traver vi mod solnedgangen, som man ikke kan se..*GG*

Her er vi så ved at sadle af...

.............................
Hvad SYnes i som om os...???

Ser vi fuldstændigt åndsvage ud sammen...???

Sidder jeg meget forkert...???

Når ja, og kom gerne med liidt ros...*SSSS*

Ha en hygsom aften, VH Henriette og April

:-)Smile and be happy...især hvis du har en go pruu ven:-)
0
0
Svar på denne tråd

Hej
Forfatter: 
Dato:  05-05-2003 07:58
Ja nu har jeg altså ik den største forstand på at rette andre menneskers opsætning, men jeg synes altså at I passer rigtig godt sammen ;-) I høje og det hele! Det er sq en køn lille hyp du har ;-D virkelig køn! Hæ hæ det der sadel underlag er ret populært, der er to piger på min rideskole der har et magen til *LoL* ;-)
Men en fin hyp vil jeg sige, + I ser søde ud sammen ;-)

Hilsen Lisa med
♥Ódin♥, ♥þrymur♥ & ♥Flash♥
MSN: odiash@ofir.dk
0
0
Svar på denne tråd

hey..........
Forfatter: 
Dato:  05-05-2003 09:26
jeg synes i passer godt sammen :-D I klæ´er hinanden rigtig godt ;-D hun er rigtig sød........... i er SÅ søde sammen 8-)

*RoNjA*

-Still can´t find anyone as nudz as me!!! :-P

Livet er en nøddeært!!

-Hvad det så end betyder?? ?:-)
0
0
Svar på denne tråd

Kritik og ros :)
Forfatter: 
Dato:  05-05-2003 09:40
Hvad SYnes i som om os...???
Jeg synes det lyder som om I bare ahr det super godt sammen.. Det ert grundlaget for al ridning, synes jeg :D

Ser vi fuldstændigt åndsvage ud sammen...???
Nej, det gør I da bestemt ikke!

Sidder jeg meget forkert...???
Ikke meget... Men overkropppen lidt tilbage.. Og nu ved je gikke om det er med vilje for ikke at overanstrenge hende, men du har al for løse tøjler.. Fat i tøjlerne og schklerne, og få hende ned på biddet hvi shun da kan? Hun ville se kanon godt ud så! :)

Når ja, og kom gerne med liidt ros...*SSS*
Ok da.. Så ald gå *LoL ;)
Jeg må nok indrømme at det er en RIGTIG dejlig og køn hyp du har fået dig der... Hende er du vist glad for hva'? :)

{> ~Julie&Bacardi {>

Hvis man kunne krydse et menneske med en hest, ville mennesket forbedres, men hesten forringes!

Oprindeligt citat: Mark Twain
0
0
Svar på denne tråd

nja
Forfatter: 
Dato:  05-05-2003 10:34
det er jeg ikke kvinde for at bedømme, jeg ligner jo selv en potteplante til heste, men skal hun ikke gå til biddet?? synes hun måske er lidt på forparten, men hvor gammele r hun egentligt?? hun ser i hvert fald dejlig ud, haflinger, ikke?
B-) hellere en pisk i hånden end sporer på støvlen :-D

Hjælp hestene på Rømø Ranch HER

pist, kender du hovhavenrideklub? så skriv lige..

(I) http://www.gantimule.ridesiden.dk (I)
0
0
Svar på denne tråd

Kan...
Forfatter: 
Dato:  05-05-2003 14:56
..Ikke sige noget "Ris", men kun "Ros" at hun er køn!

~Good Charlotte er for seje~
~og Billy er for HOT!

MSN :
Smirnoff_Ice_88@Hotmail.Com

0
0
Svar på denne tråd

:o)
Forfatter: 
Dato:  05-05-2003 15:10
Nej, hvor er hun dejlig :-) Skøn hafi.

Jeg synes, at det ser okay ud og så vidt jeg har forstået har hun ikke været redet så længe, så hun skal vel ikke ned til biddet endnu. Da jeg tilred min ene haflinger (snart 1½ år siden) red jeg hende også altid for løse tøjler i starten, så jeg ikke generede hendes mund og hun løb ingen steder. I dag går hun også mest for løse tøjler undtagen når vi rider dressur; så kommer hun ned at arbejde i skridt og trav.
Min eneste rettelse til din opstilling er, at du skal passe på ikke at falde forover, når du rider letridning og sørg for at kigge fremefter. Nu ved jeg godt, at man har en tendens til at kigge efter fotografen, men sådan i al almindelighed ;-) Det forstyrrer din balance, hvis du ikke kigger i den retning du vil ride.

Og så lige et spørgsmål : Hvad er det for en sadel du har ? Jeg har netop købt en Hubertus Dressur til mine haflingere, men den er noget bred til den jeg rider mest på, så jeg skal nok have den omstoppet - *møgirriterende*. Jeg synes, at det er rigtig svært at finde en sadel, der passer en haflinger og som samtidig ikke koster en bondegård.

Forårshilsner fra Sine og muledyrene
*Haflinger - en pony med power !*
0
0
Svar på denne tråd

April R for sød
Forfatter: 
Dato:  05-05-2003 16:06
Nogen af billede er liidt utydelige.. Meen ihvertfald hold kæft hvor R April cuute!!! Den R bareee såååå søøøød!!!!... HåbEr Sq i får maaange gode åR saM!.
*Giv hesten frihed, frihed til at vælge, så vælger den dig*

{>Elsk mens du kan, lev mens du gør det! {>

KnusS Camilla - og mine to dejlige heste Ilana og Errolfina ;-)
0
0
Svar på denne tråd

tak
Forfatter: 
Dato:  05-05-2003 16:56
hejsa ALLE...

hvor er i bare søde alle sammen, mange mange tak for de søde ord...
jeg vil ikke presse hende får meget endnu, da hun kun er redet en lille måned, og hun er 4...
Jeg rider med en kieffer münchen kombi, mellem bom tror jeg...
den ligger megget godt på hende...
hun er simpelthen, den sødeste rareste, dejlige hyp....
idag red vi tur for første gang alene, og hun var en engel...
nå men kom endelig med flere ord, og tips..

Vh Henriette og April

:-)Smile and be happy...især hvis du har en go pruu ven:-)
0
0
Svar på denne tråd

Henriette
Forfatter: 
Dato:  05-05-2003 22:22
Okay, jeg havde egentlig også tænkt på at købe en Kieffer dressur, men den anden fandt jeg hurtigt, så det blev den. Min Hubertus er med bred bom og jeg skulle nok kun have haft en med mellem bom - overvurderede nok min hests korpus lidt ;-) Hun var også lidt federe på det tidspunkt, men er nu i fin form.

Uuhh, hvor jeg kender den følelse med at unghesten skal prøve alting for første gang og man er stolt som en pave, når tingene bare går som smurt :-) Mine første ture på markvejene alene med unghestene har også været spændende - nu nyder jeg virkelig, at jeg selv har lært dem hvad de kan. Især min 5-års for der er ingen andre end mig, der har redet hende (jeg har tilredet hende uden hjælp overhovedet) og nu går hun bare super både på banen og i terrænet. For det meste i hvert fald ;-)

Så held og lykke med det - håber du får lige så mange gode oplevelser med din haflinger som jeg har haft med mine :-)

Forårshilsner fra Sine og muledyrene
*Haflinger - en pony med power !*
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider