Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Heeej :)
Forfatter: 
Dato:  03-05-2003 15:05
hejsa !

Nu er vi igen sammen :) I går var vi jo hjemme hos Jose, og sove, og nu er vi hjemme hos Mulle, OG SOVE ;) Hehe...

Her i går hos Jose lavede vi sådan nogle total grinern film (med sådan noget Lego Studios ting LOL) med os selv og de der Beautiful Horses-ting ;) :P På et tidspunkt vil vi nok prøve at lave en med os selv, og sætte den ud på nettet så I kan se os :P

Her i dag kom vi tidligt ud på rideskolen, og red i ridehuset... vi satte nogle cavalettis frem som vi travede over... det var ret fedt... Coco og Emma syntes altså at vi skulle springe.. da vi havde redet lidt over en cavaletti, satte vi så 2 oven på hinanden, det er godt nok ikke så højt, men vi tog det også stille og roligt da vi ikke har sprunget så meget, og Coco og Emma kan godt køre liiidt for meget op i springning! og det var også bare for hyggens skyld... men de små nutsi ponyer sprang da også pænt højt over, så vi kan vel godt kalde det hopning... LOL
Bagefter skridtede vi en tur rundt om rideskolen..

Skal I se MGP her i aften? Skal vi! LOL.. det plejer faktisk at være pænt grinern! Har I en adresse til hjemmesiden hvor man kan se hvem der deltager??

Nå, vi smutter igen... Hygge!

- Mulle (Coco) -
((( DræberKylling )))

| Mail|Præs.|
0
0
Svar på denne tråd

...
Forfatter: 
Dato:  03-05-2003 15:08
Adresse: MGP

Men det lyder da til i har det sjovt :-P
:-D Qnus Flüg :-D
Vær dig selv og opnå ægte respekt og få ægte venner
Love my family,Pafi & Gauti and Shane so much!
0
0
Svar på denne tråd

det lyder sjovt!
Forfatter: 
Dato:  03-05-2003 15:25
det lyde da til at i har det pænt skægt hva`? det er lige som når Sidsel (herinde SidselJuel) og jeg vi sommer sammen :-P JepZ skal se MGP, dfet har du ret i, det plejer at være KANON grineren! he,he... men jeg skal bare tidligt op i morgen! vi skal være inde i kirken kl. 10? GLØDER MEGA VILDT OVER MEGET!!!!!!! er bare så glaaaaaaad!!!
knuzzer en mega over glad Tone :-D :-D :-D

Den, der mener han
er færdigudlært,
er ikke udlært
-men færdig

Celebration F. Damgaard, præmie hingst i herning 2003.
2 bedste spring hingst, med 10 i kapacitet! I ka se en masse billeder af ham, gå ind i billedgalleri & søge efter Celebration F. Damgaard!Wiegaardens Fotostudie
0
0
Svar på denne tråd

Lyder skæg
Forfatter: 
Dato:  03-05-2003 21:16
Det lyder da til i har hygget jer!!! Det er ligesom når jeg sover med nogen så har vi de altid herrer skægt, og vi griner altid mega meget det er bare hyggeligt at have nogen på besøg!!!
Knuser Winze

Kari er Zød,
dejlig og zkøn en hver rytters drøm:o)

Der er kun 4
i verden der
er dejlige og
som jeg elsker:Min dejlige Kari-Musen,Gitze-Muzzer,
Min søster, og Jolly Vesterlund:o)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider