|
|
| Hjælp min hest er sindsyg!! |
| Forfatter:  |
Nelliyou |
| Dato:  |
24-03-2003 20:14 |
|
Hej....jeg har en hest som er fuldstændig DUM!!  i starten var den da flink men nu er den ond jeg ved ik hvorfor når jeg prøver at gå op på den går den baglens så vis i hat et tip så skriv til mig på Zarian-zato@jubiimail.dk!
Farvel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhh... |
HesteNuzz |
24-03-2003 20:35 |
|
Harj!
Det betyd da ikke at din hest ligefrem er ondskabsfuld vil jeg mene, men jeg ved sQ ikke hvad du kan gøre ved det! QnuZ HesteNuzZPas på geden forfra, hesten bagfra, og mennesket fra alle sider!-Russisk Ordsprog-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.. |
Chinn |
24-03-2003 20:49 |
|
Vil du ikke beskrive det lidt bedre? Er det det eneste den gør? Det lyder ikke som om den er ond. Prøv at få lidt undervisning på den..
 Den som intet vover, intet vinder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kom nuuuu.. |
Nelliyou |
24-03-2003 20:50 |
|
Jeg har brug for et tip. Hmmmm i kan se et billede af den i min Profil. Længe leve islænderne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Respekt |
akela |
24-03-2003 20:53 |
|
D ka være fordi den ik har respekt for dig??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NelliYou |
SpookyLudvig |
24-03-2003 20:54 |
|
Tjek din email.....
Vrinsk Ludvig Den skøre tøz, som hellere vil lege Hestehvisker, end at ride
Trofast medlem af TBHT JHN's hesteracekender nr. 1
Jeg får ikke hesten til at gøre hvad jeg beder den om. Jeg får den til at kunne tænke sig at gøre hvad jeg beder den om ! 
Westernsadel sælges! Se Præstentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen... |
TonePetersen |
24-03-2003 20:58 |
|
der er slet ikke nogen billeder inde på din præsentation! fandt lige ud af at du er en dreng  fedt nok! Men har læst du har en store søster, kan hun ikke sætte den på plads?`
Den, der mener han er færdigudlært, er ikke udlært -men færdigCelebration F. Damgaard, præmie hingst i herning 2003. 2 bedste spring hingst, med 10 i kapacitet! I ka se en masse billeder af ham, gå ind i billedgalleri & søge efter Celebration F. Damgaard!Wiegaardens Fotostudie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jaa ik billed endu |
Nelliyou |
24-03-2003 21:12 |
|
jeg har ik fået et billed en endu Længe leve islænderne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ....... |
Flügger |
25-03-2003 08:03 |
|
Har sendt en mail med mine foreslag, men skriver dem lige her osse....
Pafi min ismule gør det samme! Ikke fordi han er ondskabsfuld over hovedet! Bare uopragen! Jeg gør det at enten stiller jeg ham i et hjørne og stiger op eller osse stiger jeg op fra den forkerte side! Så narer jeg ham!
~♥Hilsen Flügger♥~ -Som er sommerglad! ~*Bekymringer giver bekymringer*~ Citat: Mig selv ~*Selv om du har en dårlig fortid, kan du godt få en go' fremtid*~ Citat: Mig selv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hejsa |
|
|
Hej.
Jeg er nok ikke så god til at forklare som Jasmin( min horsemanshiplærer) men jeg giver dig hendes mail. og skriv hvad du skrev her. og skriv hvad den gør i detaljer, hvornår og hvad du gør når du siger den er dum.
Og en lille kommentar. jeg vil nu ikke sige at hesten er dum.
Vi kræver og kræver af vores heste. Men skal vi ikke selv gøre noget ved os selv?:-)
hendes mail:
Jasmin
Men det vil hjælpe VILDT meget.
Jeg hedder Rebecca og jeg er er født d. 02-09-89 og er helt vild med heste og dyr. Jeg rider dressur, spring, laver horsemanship, lystspringer, skovture og meget mere. Ute HP Jasmins HP min hp som er lidt i krakTag den tid ting tar, så ting tar mindre tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 9år, hmmmmm |
|
|
sikke dog en 9 årig kan skrive, Hmmmm
jeg er lærer for børn i 3 klasse og ingen af dem har denne formuleringsevne. Mon ikke du er klog nok til at udtænke en plan for dig og din hest.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du kunne |
stinneyou |
25-03-2003 14:29 |
|
 ååå jeg er bare så ked af det fordi din hest er sådan det er synd. når men det gør lige maget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du skal da.... |
prupony - som er ked |
25-03-2003 16:56 |
|
du skal da være glad for at du overhovedet kan ride.. Jeg kan ikke, min er halt.
~~Prupony~~
Psst.. ICQ: 204352124
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Pernille&Happy |
25-03-2003 21:52 |
|
Den skal have respekt over for dig, ellers snyder den.
Kan din storesøster ikke hjælpe dig- ?
Du beskriver ikke helt hvad du mener, men med det du har skrevet kan jeg værken se at den er sindsyg eller und, så hvad er det da for noget pladder at sige?
Jeg kan ikke rigtigt få noget af det til at hænge sammen.
Prøv at få en til at hjælpe dig?.? tror du ikke at det ville være bedre en at skrive på JHN er din pony ligefrem er sindsyg.
Min hest er da også strid nogle gange, men så sætter jeg den på plads "så finder den også ud af den går ikke"
*Rigtige Rytter* *Rider Dressur*Præsentation Mail Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa |
|
|
Hejsa
Jeg synes at det er VOLDSOMT og urimligt af dig at sige at hesten er dum og sindsyg. Hvid den går baglæns. Så prøv at lade den gå baglæns så længe den vil og når den stopper hopper du af... du slipper trykket. det tyde rpå den ikke vil have dig op. Til sidst vil den nok lade være med det.
Med den indstilling bliver din hest jo heller ikke bedere når du siger den er sindsyg. stakkels hest hva. Ohg heste er kun sindsyge synes jeg hvis et menneske har gjort noget dårligt ved den.
Jeg hedder Rebecca og jeg er er født d. 02-09-89 og er helt vild med heste og dyr. Jeg rider dressur, spring, laver horsemanship, lystspringer, skovture og meget mere. Ute HP Jasmins HP min hp som er lidt i krakTag den tid ting tar, så ting tar mindre tid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|