|
|
| Jeres yndling hingst |
| Forfatter:  |
CBP |
| Dato:  |
23-03-2003 13:27 |
|
HeY Freinds... 
Jeg tænkte på om i har en yndling hingst ?! *gG* det har jeg da selvfølgelig... hm.. det vil sige jeg har 2.. *upZ* Den ene R.... Jonker, flot hingst ikke.. Jeg R hel vild med ham !? 
Nå men den anden R Imagic, endnu 1 lækker hingt... tjek ham lige ud... Lækker eller bare lækker..
hm.. hvis jeg havde en hoppe måtte en af de gerne komme på hende ?! *gG* forresten kan i oxo lige læs lidt om ham... her... nå men ville bare lige vise jer mine 2 yndling hingste...
men sæt oxo lige billeder ind af jeres ikk ?! *gG* ses...
- CBPLe ikke af alderdomme, men håb du selv når den.Stævnetøj sælges her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er jo svært! |
Line_H |
23-03-2003 13:34 |
|
Men kan da prøve...
Ljósvaki frá Akureyri
Glitnir frá Stranðarhöfda
Der er mange flere, men det vil jo tage en evighed at sætte dem alle ind.
MVH Line~Alletiders underlig, på en ikke underlig måde~~Gør livet til en fest, rid islandsk hest~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Min yndlingshingst. |
Erika. |
23-03-2003 14:24 |
|
Kan ikke finde ud af at sætte billeder ind men min yndlingshingst er den berømte Østrigske Haflingerhingst Abendstern eller deres anden hingst Stuart. Jeg har hilst på dem begge to, de er kanon flotte.
- Erika Livet er farligt! Man dør af det. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mer' en én ;) |
Linty |
23-03-2003 15:33 |
|
Som de andre sir' er det jo svææært.. der er jo mer' en én! Men her er et par stykker:
Glaður fra Ýtra-Skörðugili

Han vil nok altid ligge liiidt før de andre fordi det er Geysen's far.. og så er han bare skøøøn
Vængur fra Auðholtshjáleigu

Faldt for hans udseende... Han er ogs' utrolig smuk IRL
Og Glitnir som Line_H har sat et billede ind af er nok ogs' en af de "bedste" ! (Line): Så du ham til Istölt i KBH?.. Hvis du var der Kram Linty~Imod krig og had, For politik og fred~Geysir = ♥ ICQ: 179613363
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line_H |
pernille (kikki) |
23-03-2003 15:59 |
|
ja mums.... han er simpelt hen for lækker den palomino!!! tja... det er den røde sQ os!!
knuZer Pernille¤ som før hed Pernille (milla) "Erfaring er uden tvivl den værste læremester... den giver dig prøven FØR du har læst pensum!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Linty |
Line_H |
23-03-2003 17:59 |
|
Nej, jeg var ikke til istölt...Men så Glitnir til DM sidste år....Han går godt! Skønno...
MVH Line ~Alletiders underlig, på en ikke underlig måde~ ~Gør livet til en fest, rid islandsk hest~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min |
lis mari |
23-03-2003 18:20 |
|
min er laban af kloster en oldenborg
den anden er
libero eller var han er blevet kappet da tina lund fik ham min vinden har det sidste føl efter ham og er til slag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gæt... |
sej-ponyrytter |
23-03-2003 19:20 |
|
Min egen se´fø´li....
Knuzzz Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line_H |
Linty |
23-03-2003 19:36 |
|
DM.. Der var jeg ogs'  Ved du om de kommer med igen i år?.. Og prøver at nå VM i Herning?!
Kommer du igen i år til DM.. eller måske VM?..:D Kram Linty~Imod krig og had, For politik og fred~Geysir = ♥ ICQ: 179613363
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hingste |
|
|
Erika :
Hvor har du hilst på Abendstern henne ??? I Østrig ? Jeg har en hingst på 10 mdr. efter et barnebarn til Liz. Amadeus, som jo er far til Abenstern, så der er lidt familie
Min favoritter er haflingeren Liz. Amadeus - meget berømt Østrigst hingst, som siges at være den bedste siden Liz. Afghan, der døde engang i 1970'erne. MEGET smuk !
Ellers er det den danske haflingerhingst Wiking, som min hoppe venter føl efter - lææækker ! Også hans søn William er skøn - har selvfølgelig mødt dem begge flere gange.
Af islændere er det Gestur fra Ställgården (så ham til Istölt i går - WOW !) og Raudur fra Egemose (som jeg har redet et par gange - sød pruh  ).
Jeg bryder mig ikke rigtig om Ljósvaki - hans hals er efter min mening direkte grim. Men gangarterne fejler jo ikke noget !
OG ikke mindst min egen lille hingstemule, Aslan, som er stjernen over dem alle
-Sine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . |
|
|
Dornik B!
Når du rider er du den kloge, ikke hesten. Derfor er det dig der bestemmer hvad den skal, og hvad den ikke skal. Dog er der begrænsninger for hvad du kan forlange. Det er jo kun et dyr - Citat: Mig selv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HER! |
Pernille&Happy |
23-03-2003 23:05 |
|
Hej.
Jeg er lidt kræsen, men her er et par dressur heste som jeg virkelig syntes om.

Den er jeg bare helt vild med.

Han er flot ik?

Skimmel dressur!

Dressur hingst

DRESSAGE!"!!!!
*Rigtige Rytter* *Rider Dressur*Præsentation Mail Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Linty og Bjørg |
Line_H |
24-03-2003 15:05 |
|
Jeg ved ikke om de fortsætter i denne sæson...Men jeg tror da jeg skal til DM...det er på Hedeland ikke?! Ang. VM, så skal jeg desværre ikke med alligevel medmindre der sker noget vildt og voldsomt.... Min mor og far har bestemt at vi i stedet for skal til Island, og måske bliver det i den uge der er VM...Ævs...og så alligevel ikke
MVH Line~Alletiders underlig, på en ikke underlig måde~~Gør livet til en fest, rid islandsk hest~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mange.. |
Madsen |
24-03-2003 18:21 |
|
Øjj, der er mange.. Bla. Carano.. Han er lækker! Med venlig hilsenMadsen og Capelli 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Tænker* (!) |
...*>Malle&Nuggi<*... |
24-03-2003 19:03 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Tænker* (!) |
...*>Malle&Nuggi<*... |
24-03-2003 19:10 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min egen |
Lærke |
25-03-2003 15:20 |
|
Min yndlingshingst er min egen lille Cassio 
Han er sQu den bedste.....Elsker sQu den hest  {>{>{>
Lige lidt Pic..... af ham
Han er stadig lidt "ranglet" men han er jo helle rikke mere end 2-2½ år gammel....MEN dejlig er han.....
Lærke
Hestehilsner fra Lærke ;-D Athene, Cassio og Edna Mail ~ Præs. ~ HP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie |
Vibeke~Inkatino |
25-03-2003 15:36 |
|
Nøj, en lækker hingst du har fundet der!! *MUMS*
Vibeke~Inkatino
Det mest sikre tegn på, at der ikke findes intelligent liv andre steder i universet er, at de endnu ikke har prøvet at kontakte os. - Steen og Stoffer
Pony lånes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm |
|
|
hmm j ved sq ikk rigtig hvem der er min ynglings hingst, men alle dem der er her inde er også mega kønne..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de samme' |
|
|
hm, ved det skam ikke,,
Men er helt vild med dem Pernille&Happy har fundet. ¤¤Vrinsk Og Knus fra Mille & Monique(♥)¤¤
En amerikansk statsborger kan overtage enhver ukendt, ubeboet ø, så længe der er fugleklatter på den ~ Lov fra USA
Søger part!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|