Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvilket blad når man er 10-11 år?
Forfatter: 
Dato:  17-12-2012 21:45

Hej Juniorer?

 

Nævn gerne et par hesteblade som en bonus datter på 10 (snart 11) vil være glad for. Vil supplerer julegaverne med et abonnement. Hun rider 2-3x pr. uge på rideskole.

 

Tak:-)

 

Kh. Mette


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-12-2012 00:37

Jeg var en kæmpe fan af Wendy-bladet, da jeg var mindre - og mine forældre abonnerede på det i mange år for mig :-)



odin/rikke uden hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  18-12-2012 17:17

jeg havde ab. på Wendy og Pony (pony eksisterer desværre ikke mere)

også fik jeg på ridehesten junioer i stedet for. men det var nok mest fordi jeg jeg interesserede mig for stævnerne, ridehesten var bare for dyrt.

men wendy var et hit. (og er det stadig overvejer om man skulle begynde at få det igen ;D)



..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wendy!!
Forfatter: 
Dato:  18-12-2012 20:16

Jeg var også lykkelig over mine Wendy blade, havde abonement til jeg var 14 så meldte jeg det fra, men fik dem tilsendt gratis i næsten 2 år yderligere selvom vi ringede til dem og sagde vi havde meldt abonementet fra.

 

Ellers er der jo også Ridehesten Junior?



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-12-2012 21:35

Mange tak for jeres tilbagemeldinger.

 

Det viser sig at hun har abonnement på Wendy hos sin mor. Ridehhesten Junior stoppet til nytår. Så nu er det vist kun Hestemagasinet tilbage - er det mon ok spændende for en 10-11 år. Hun er god til at læse så den del er jeg ikke bekymret for, jeg tænker mere om der er for meget uinteressant i bladet?

 

Kh. Mette


0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  19-12-2012 14:38

det kommer helt and på hvad hendes interesser er.

 

jeg er 21 og syntes både equipage og hestemagasinet har gode ting enbgang imellem. men ellers er de (eller er de det samme nu?) ret kedelige.

 

men må indrømme jeg ikke tror det er det mest spændende for hende



..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 18:35

Jeg er 12 og har kastet min kærlighed på ridehesten junior, virkelig godt blad

 

Jeg læser dybest set alle heste blade jeg kan få fat i, om ikke andet så for at klippe de smukke heste billeder ud og hænge dem op på væggene på mit værelse

 

så hvis hun er ligeså halv-mærkelig som mig er de fleste hesteblade gode/interessante nok


Sagde Anna

hende den lille der elsker store heste.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6565;6;
Forfatter: 
Dato:  07-03-2013 19:53

Hm, da jeg var den alder læste jeg meget wendy og jessie (ved ikke om der stadig er et jessie) læste ikke ridehestes junior, neglede bare plakaterne fra bladene på min rideskole

hvis det ikke kun skal være heste blade så læser min lillesøster på 11 altid GOsupermodel bladet, der er også det der andet børneblad der vist er en slags lillesøster til viunge (kan ikke lige huske hvad det hedder) men det blev hun vist hurtig træt af :P


There will always be people telling you

 

- U can't!

 

Look them in the eyes and say

 

- Watch me!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Wendy blad
Forfatter: 
Dato:  28-03-2013 13:22

Hel klart wendy der er både en heste blakat og små konkurrencer og en tegneserie med heste og der står også en masse om heste

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider