Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Jeg kræver intet!<3&#9829;!!!
Forfatter: 
Dato:  24-11-2012 09:45

Hejsa JHN!<3?

 

Jeg lavede denne debat fordi at jeg gik og tænkte på hvad i endlig krævede af jeres hest?...Og hvad i endlig synes om jeres hest.. Jeg kræver intet kun af mig selv og det er at jeg elsker den!<3?...Nårh men i må endelig skrive i denne debat svare på spørgesmålen det er til en ting jeg er i gang med sammen med min veninde PLIZ help my!<3? Tak på forhånd

 

Hilsen Gabrielle fra KÅR

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  24-11-2012 21:28

det kommer meget and på hvilken hest jeg rider. hvad den kan, hvor gammel den er osv.

 

- men uanset hvilken hest jeg rider skal den være under mine hjælpere, og udfører hvad jeg beder den om.

den skal ikke have halsen oppe og den skal træde godt ind under sig bagfra.



..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 enig..
Forfatter: 
Dato:  04-01-2013 22:47

Er meget enig med ovenstående^^

 

Det jeg kræver af hesten (alt efter erfaring og kunnen) er at den høre efter og ikke går med tabt bagpart og hovedet oppe i skyerne.

 

 

Af min egen pony kræver jeg at han konsentrer sig fuldt ud på mig og ikke alle andre, da han er en pony der lider af Damp Og så kræver jeg selvfølgelig at han går ordentlig frem ad og ikke går og daler den ;-) Da han er en pony med gang.. den skal bare først tunes lidt..


I wil be Chasing a starlight

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider