Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Julepynter du stalden?
Forfatter: 
Dato:  05-12-2012 10:12

Ja, pynter du op i stalden hos din hest/pony - eller måske bare dens boks?

 

Hvis du gør, hvordan har du så pyntet op i år - kom gerne med lidt billeder så vi kan se hvor kreativ du er :-)

 

Jeg overvejer lidt at gå i gang ovre hos min hest med lidt julepynt hist og her - bl.a. ville jeg gerne finde nogle af de der gamle knækbrød i ringe med hul i, de vil se flotte ud hængt op med noget bånd i og når vi når julen kan hesten få lov til at smage lidt på dem også.

- Måske lidt gran og æbler også, nogle klippe-klistre ting udenfor mulens rækkevidde.

 

Måske jeg skal til at overveje hendes julegave også - hvis hun har været en sød hest i år :-P

 

 


www.ROLLOs.dk

 

Opdræt af

West Highland White Terriers
Teddy og Satin Kæledyrs Marsvin

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uhhh jeg elsker at pynte ved hesten
Forfatter: 
Dato:  05-12-2012 15:15

Hejsa

 

Jeg elsker at pynte op man skal bare sørger for at hesten ikke kan nå det man hænger op jeg har sat grankæder om dens boks dør og så lidt pyn i granet!<3

 

Hilsen Gabrielle fra KÅR!<3?

0
0
Svar på denne tråd
 
 julepynt
Forfatter: 
Dato:  05-12-2012 20:26

I vores stalde er det en tradition at der bliver pyntet til jul!

 

Hvert år, ca. første eller anden weekend i december bliver der inviteret til julehygge! Så bruger vi eftermiddagen på at pynte op og spiser æbleskiver bagefter og hygger! Og her er det både elever, halparter, helparter og hesteejere der pynter op!

 

Vi plejer at have gran til rådighed, så man kan lave sin egen juledekoration, og man må meget gerne selv have noget pynt med også.

 

Det er altid så hyggeligt! Og når vores årlige juletur og julefrokost løber af stablen, er der pyntet op til jul i stalden hvilket gør det endnu mere hyggeligt!


 

.. Trine ..

 

Always laugh when you can. It's cheap medicine

 

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  05-12-2012 20:32

kort og godt nej. :)
synes det meste julepynt er frygtelig grimt så jeg er glad nok for det ;D

 

der er dog lyskæde/net i 4 træer på gårdspladsen eller sådan noget.

 

....og så er jeg selv igang med den helt store produktion af julestjerner For dem kan jeg li! ;D kan godt li en lille smule andet, men syntes tit det jeg har set i stalde ligner en børnehave der har slået sig løs, og det er jo sikkert hyggeligt nok, men slet slet ikke mig!



..... .............LOUISE.

Hále Bob & Perle de Phantomic

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-12-2012 21:09

Uha det gjorde vi meget som børn, det så hyggelig ud, men synes desværre ikke manser det så mange steder mere.

 

 


Dejlig hoppe sælges. afstamning i top med Donnerhall blod.

 

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/327426/

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider