Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Studenterhuer + gejl.
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 16:09

Vi har her i 1.g (!!) fået tilbuddet om at købe studenterhuer, studieturstrøje, blåbog for hele årgangen og gejl til studenterhuen for 1100 kr.

Så er mit spørgsmål om det er billigt?

Hvad gjorde jer der nu er gået ud af gymnasiet? Hvor meget kostede jeres huer? :)

Asta

>> You just can't live in that negative way...

make way for the positive day! <<

0
0
Svar på denne tråd

Studenterhue
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 16:50

Jeg vil umiddelbart mene at man skal høre lidt forskellige tilbud. Også ang. kvalitet osv. Vi har haft en hel masse leverandører ude på skolen for at fremvise deres produkter, pakker og hvad der ellers høre til.

Udfra det kan man vurdere hvad der er bedst både kvalitetsmæssigt og prismæssigt :)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 17:42

Det var da tidligt i skal bestille dem!

Jeg har købt den store pakke ved C.L. Seifert til 800 kr. mener jeg det er :) ..

{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.

0
0
Svar på denne tråd

hejhejhej
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 18:21

Gitte:
Jeg kan ikke helt finde ud af de der hjemmesider (måske er jeg bare træt :P )

Men hvad indeholder den så? :)

Jeg synes også det er MEGET tidligt.

Mihlovich:
Ja det er også bare fordi der lige var det her tilbud nu og her (i 1.g) og så kan de andre konkurrenter slet ikke være med, fordi de ikke er så tidligt ude - super smart salgsteknik.

Men det kan derfor desværre ikke lade sig gøre. Jeg skal stå frem med et forslag inden mandag (eller et tideligere tibud der var billigere). Ellers bliver det højest sandsynligt den, i mine øjne, dyre pakke..

Asta

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 20:39

Det lyder rimelig billigt.

Hvilket firma er det?

Men ja, det kan som regel godt betale sig at forhandle lidt med dem. Vi fik vores MEGET ned ifht. hvor højt de startede - men endte alligevel på noget ala det du skriver.

Vi fik vores fra Strygberg - som vist nok hedder Wiberg nu? De har været super og vi har allerede modtaget huerne - så god tid til at få ændret de FÅ fejl de har lavet på huer til en hel årgang. Ikke en eneste fejl i min klasse, og huer af SUPER kvali!

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror jeg gav
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 21:27

omkring 500 for blå bog og hue. Alt det andet gad jeg ikke. Så for mig lyder det dyrt. Og ikke mindst dumt at købe det så tidligt. Det kan jo være at man på sigt ikke ønsker at færdiggøre sin gymnasielle uddannelse alligevel.

- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Avl af løvehovedkaniner

0
0
Svar på denne tråd

uyguhhhh
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 21:40

Mener vi gav 350-350 for vores studietrøje i 2.g og 850 for stor pakke studenterhue her i 3.g samt 250 for blå bog. Så det er vidst et par hundrede kroner billigere samlet.

Men synes i skal vente, det er også en del af spændingen i 3.g at bestille huer og blå bog og sådan. Plus at der sikkert kommer nogle ud for at lave jer et godt tilbud samtidigt med at i får alle pakkemulighederne at se :)

der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget

0
0
Svar på denne tråd

jeg valgte
Forfatter: 
Dato:  02-05-2011 22:29

Jeg valgte den store pakke, som jeg gav godt 749kr. for.

Den indeholdt:

Udannelse HG (Lilla)

Studenterhue Brilliant med:

- Navnebroderi

- Skolebroderi

- Knapper 2stk.

- Ekstra betræk

Student ID kort

Blå bog

Guldpen

Champagneglas m. navneindgravering

Sweatshirt

Udover det, købte jeg så også andre ting, så endte med en pris på godt 1100kr.

~*CDN*~

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 11:10

Jeg synes umiddelbart det lyder som om, I skal passe på. Der er firmaer indenfor området med studieturstøj og studenterhuer, som ikke de mest stabile.

Det kunne godt lyde som om, I har fået tilbuddet af Classmate eller lignende? De er i hvert fald helt nye på markedet og man kan derfor ikke vide, om de er gået konkurs om 2 år. Det samme kan selvfølgelig gælde ved de andre firmaer. Derfor mener jeg bestemt, I skal vente med at tage kontakt til firmaerne til 2g og så først bestille huerne i 3g. Det er i hvert fald tids nok, og prisen er nogenlunde den samme. :)

C.L. Seifert kan varmt anbefales!! :)

0
0
Svar på denne tråd

max er sød
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 13:35

Hej Asta :)

Vi har været til det der møde nu, og jeg synes herefter ikke at de andres tilbud er særlig godt, og kan gøres til cirka det samme (det må du ikke hænge mig op på det) og der skal vi IKKE betale det hele på en gang.

Prøv at ringe til de andre firmaer og hør, hvad de kan tilbyde.

P.S

De 2500kroner de andre lover jer, skal I vist betale skat af....

o Statsministeren o

0
0
Svar på denne tråd

hejhejhejhej
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 16:35

tak for svar :)

ja.. okay, vores lyder faktisk rimelig billigt.

Jeg er godt nok bare ikke selv interesseret i alt det gejl...

Statsministeren:
Okay tak for det. Men ja, så i tager WIberg eller hvad? :)

Asta

0
0
Svar på denne tråd

max er sød
Forfatter: 
Dato:  03-05-2011 16:48

Asta: Nej, det gør vi ikke. Vi var til møde ved C.L Seifert, og jeg tror det bliver dem (vi skal lige fremlægge det for klassen). Hos Seifert kan I også selv vælge hvilken hue i vil have osv - hele klassen behøver ikke vælge den samme! Hvis det er kan du bare nøjes med en hue til 159 ;)

Tilbudet i sig selv som Wiberg giver er ikke så meget anderledes end hvad de andre kan give. De 2500 kroner de lover til klassen, hvis studieturen allerede er betalt, skal man vist betale skat af, og jeg synes det er meget tidligt at binde sig til noget allerede nu - vi ved ikke hvad "moden" er i 2013 allerede nu :P

o Statsministeren o

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider