Hej 
Så er det påske, der er 4 timer til at jeg står på mit arbejde (Q8-tank) imellemtiden skal jeg lige ha' nået at rydde op (bor hos magnus, min kæreste nu:)) og lave et lille indlæg med opdatering til jer!:D
Jeg har det mega lækkert, arbejder en del så jeg kan få en god opsparing i ryggen før jeg begynder på en uddannelse (stadig lidt uvist).
Jeg synes tit der er indlæg om folk der vil have idéer til hvad de kan lave med deres kærester. Så her.. har jeg samlet lidt af det Magnus og jeg går rundt og laver. 
D.1.april havde jeg tilmeldt os begge til et faldskærmskursus, d.2.april var vi klar til at hænge alene under et fly's vinge i 1000 km's højde. og så var der sgu ikke rigtig anden vej tilbage. Det var en ultimativ fed oplevelse med rigtig meget adrenalin og har givet et helt specielt bånd imellem os.
Pics:
Sådan her skulle vi selv hænge under flyet når det var i luften:

Magnus og jeg i midten og to af vores venner som også var med:

Morgenen d.2.april skulle vi få tiden til at gå før tågen lettede og vi kunne komme tilvejrs.. drengene hyggede sig i hvert fald ;b

Så vi snart klar:

Mig^^

Det var SÅÅÅ fedt.
Her for et par uger siden var vi i cirkus, haha det var helt som at være børn igen, og kan altså godt anbefales hvis man tager det som det er 

Så har vi købt vores eget bolschesæt til at lave bolscher med- Haha, det er mega hyggeligt hvis man sætter lidt god musik på og laver alle mulige underlige bolscher med forskellig smag:

For lige at vise hvordan vi bor- jeg er bare flyttet ind hos magnus i hans lille 20kvm. lejlighed.. dvs. soveværelse,køkken,stue og entreen er i samme rum, men synes nu vi har fået det helt hyggeligt.. det er dog kun midlertidigt 

Jeg for taget minimalt af billeder da mit dejlige canon 500d blev stjålet til en af vores egne fester hvor vi var 15 personer, vi kendte ALLE.. det er så uhyggeligt :s.
Men jeg får heldigvis lov til stadig at øve mig på magnus, han må snart blive crazy 

Selvudløser billeder kan jeg stadig godt finde lige ud af ^^
Nå det var så lidt nyt fra mig.. Ugens bommert:
stressede en kunde rundt på tanken igår.. bad ham løbe ud med en cola til en kunde der havde glemt den.. men sagde god påske til ham til sidst- tak gud for det, da det bagefter viste sig at være vores statsminister.. @!#$ os!
Jeg håber at I alle har det godt, jeg er desværre ikke så ofte herinde mere da jeg ikke har det store med heste at gøre :/ Jeg begynder dog at savne at ride, så hvis nogle en dag vil ud at ride og har to heste stående så call me please!
Vil rigtig gerne høre om hvordan I alle har det - og hvad I skal i påsken
`?