Så skete det - jeg er faldet helt og adeles pladask for en hest, det endda ligger langt under det prisniveau, jeg normalt er villig til at forhandle heste med, hvilket også klart er et plus. Alt er bare perfekt - men det er jo altid et men.
Jeg har holdt et sabbatår det sidste års tid, efter jeg færdiggjorde 3.g. Jeg har arbejdet fuldtid og skrabet en god sum penge sammen. Nu har jeg søgt ind på RUC til studiestart september og er garanteret optagelse - derfor ville jeg høre:
Er det en komplet latterlig idé at købe hest nu, inden jeg kender til arbejdsbyrden på mit studie??
Økonomisk ville det kunne hænge sammen. Jeg bor billigt og kan arbejde maks ved siden af, og idet jeg får en ret høj løn ville arbejdstiden være "minimal". Jeg har søgt på HUMBAS, hvilket meget gerne skulle munde ud i noget engelsk og kommmnikation.
Er der nogle herinde, der kan komme med beretninger om arbejdsmængden på RUC - i hvert fald på basisårene?
Jeg har snakket med en del studerende, men det er jo meget individuelt fra studie til studie, hvor meget tid man egentlig har. Eksempelvis tænekr jeg, at en del selvstudie og gruppearejde må være et plus, idet man så selv har bedre mulighed for at skemalægge sin tid.
Heste er og bliver en stor passion og jeg savner det så inderligt meget. Jeg har forsøgt med parter, men det er og bliver bare ikke det samme, når man har haft sin egen. Jeg havde hest næsten hele min gymnasietid, hvilken jeg selv finansierede via studiejob ved siden af, så kender til rutinen.