|
|
| Nupo Kuren ? Anyone ? |
|
|
Hej.
Jeg har li bestilt Nupo start pakken. Men er intra i at høre om der er andre herinde der er på nupo ?
Fortæl gerne alt i ved. 
Min mening ! Lev med den , eller lad være ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
| Forfatter:  |
Esn |
| Dato:  |
19-07-2010 22:57 |
|
Det eneste nupo jeg har brugt - er nupo shakes. Det er det eneste jeg kan li'  De virker til gengæld godt. Brugte dem mest i stedet for morgenmad, da jeg ikke kan spise så tidligt, men stadig er sulten. De mætter godt og smager godt  Prøvede på et tidspunkt deres pulverdrik - FØJ siger jeg bare. Men en overgang (en månedes tid) brugte jeg Nupo Shakes, i stedet for stort set alle måltider (lige pånær aftensmaden) - og uden at føle mig sulten, tabte jeg mig. Jeg kom så fra at bruge det, da jeg simpelthen er for glad for mad i løbet af dagen Skulle egentlig bare prøve det af og smide 2-3kilo, så intet "vigtigt" for mig, men er ganske sikker på, at det virker. Søger du på det store HN er der også mange med erfarringer omkring Nupo 
Esn ~*You can knock me down - But I ain't staying there*~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Overvejere også at starte med Nupo kuren så følger lige med 
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeee |
|
|
Jeh har bestilt Nupo startpakken til 119 ,- og glæder mig til at starte.  Gerne flere med erfaringer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bhdgfdsgfKS |
|
|
Det eneste erfaring jeg har med Nupo er en bekendt der fik smadret sin tarm efter 2 mdr. på skidtet. Nupo er beregnet til ekstremt fede mennesker, som skal tabe sig nogle hurtige kilo inden operation, og ikke til normalt fungerende og let overvægtige mennesker. Læg hellere madvanerne om og dyrk mere motion, det holder 
● NUMSEFISKEN ● ● Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nupo kuren |
|
|
Du tager fejl numse.
Nupo var oprindeligt lavet til mennekser det ikke kunne tage på. Via disse produkter kunne man styre præcis hvor mange kalorier der blev indtaget.
Nu bruges det primært som kickstarter for folk der vil tabe sig, enten lidt eller meget. Har aldrig været på kuren som sådan, men har brugt det som morgenmad da jeg er rigtig dårlig til at spise om morgenen.
N A N O U
Fyyy skamme sig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalala.. |
|
|
Ja, kan ikke rigtig sige andet end man tager på af skidtet. Hvis du ikke formår at holde et lavt fødetindtag efterfølgende, så tager man dobbelt så meget på igen. Når man får så få kalorier, sætter kroppen forbrændingen ned, og når man så stopper, og spiser "normalt"(og endda sundt) kan man stadig tage på, fordi ens forbrænding er super dårlig.. Og det samme med piller. Det dumt.. Det er altså ikke skide svært at tabe sig, hvis man bare tager sig sammen. Hvis man kan tage sig sammen til at drikke/spise nupo, som er herre ulækkert og ikke har noget med rigtig mad at gøre, så kan man sgu også lave en lækker salat, spise kød og få fibre.. Fatter slet ikke man gider udsætte sin krop for noget som nupo. Men jeg er nok også farvet af jeg er ved at uddanne mig som kok, og har fået tudet ørerne fulde om ernæring og skidt og møg. Men pøj pøj med det, håber ikke jeg kan sige "hvad sagde jeg" når nogen forhåbentlig ikke tager det hele på (+ mere til) igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bcsdhvgkfsdhgavk |
|
|
Nanou: Nej, jeg tager ikke fejl. Jeg skriver, hvilke mennesker den anbefales til, og hvordan kuren anbefales at blive brugt i dag - og ikke hvordan den oprindeligt blev anvendt eller hvem den oprindeligt blev anbefalet til. -efter længere tids forbrug kan man se andre effekter end ved de kortere testperioder, der i første omgang benyttes inden produktet kommer på markedet. Udviklerne af kuren, samt diætister og forskere inden for fødevarer, er blevet klogere, og der rådgives nu anderledes i brugen af produktet end der blev gjort, lige da det ramte markedet. Vi snakker om to forskellige ting 
● NUMSEFISKEN ● ● Equito's Litote ● ● Et smil er en nem måde at forbedre sit udseende på ●
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Tror stadig jeg vil prøve, men vil selvfølgelig ikke kun "spise" nupo, men tage det som morgenmad og middagsmad. Mit problem er nemlig at når jeg skal i skole står jeg tidligt op, og kan næsten ikke spise en ordenlig morgenmad, så når jeg er oppe på skolen er jeg sulten igen og spiser så der. Dette giver så det problem at jeg igen bliver mega sulten omkring klokken 4-5 også igen om natten. På den måde får jeg spist alt for meget grundet jeg ikke kan spise ordenligt om morgen. Vis jeg så derfor kunne tage nupo til morgen og middag vil jeg være mæt indtil aftensmad og derved slipper for alle mine ektra måltidere. Dem det går galt hos er dem som slet ikke spiser noget udover nupo, man skal selvfølgelig spise en god aftensmad og godt med frugt.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| spørgsmål |
|
|
Numse
I og med du skriver : "Nupo er beregnet til(...) " antager jeg da at du her mener dets oprindelige formål. -som vel er det, det er beregnet til.
N A N O U
Fyyy skamme sig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfekfhfdhld |
|
|
Nanmary: Det står i nutid, og dermed menes der brugen af produktet i dag, og ikke dengang det lige kom på markedet (omkring 1984), idet der er sket en ændring i anbefalingerne af brugen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bfjshgkfhgkj |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeee |
|
|
Min startpakke er ankommet og fra imorgen skal det afprøves.  Tak for jeres svar. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Numsefisken |
|
|
At du skriver det i nutid gør for mig ingen forskel, i og med det er samme omtalte produkt. At produktet bruges på én måde idag, ændrer jo ikke på hvad det er beregnet til(hverken i dag eller i 1984)
N A N O U
Fyyy skamme sig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| divcgibv |
|
|
Jeg får næsten altid herre meget lyst til chokolade efter aftensmaden, især når jeg har spist sund aftensmad. Er det blodsukkeret? :b
der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njvsdvjfl |
|
|
Julie: Det kan det være, hvis du har indtaget de såkaldt "hurtige" kulhydrater til aftensmad. -ris, pasta, kartofler m.m. Nanou: Jeg skriver et indlæg. Du misforstår. Jeg forklarer. Nu forstår du, hvad jeg i bund og grund mente (håber jeg sgu). Hvorfor vil du så blive ved at diskutere det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Numsefisken |
|
|
Jeg vil såmen ikke diskutere det, blot argumentere for det jeg i forvejen har skrevet, da jeg kender nupo ret godt.
N A N O U
Fyyy skamme sig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hcjsdhvkjsvkds |
|
|
Hvorfor argumentere for produktets oprindelige brug, når det har ændret sig, og der rådes til at bruge produktet anderledes i dag?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| numsefisken |
|
|
Fordi, når man giver sig i brug med et produkt som nupo, et kemikalie produkt der skal indtages, finder jeg det meget relevant at kende til produktetes oprindelige brug. Det finder jeg nu ganske logisk..
N A N O U
Fyyy skamme sig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|