Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Nyt fra os + video
Forfatter: 
Dato:  16-07-2010 21:15

Godaften Ænder :)

Så har jeg lidt nyt igen.

Som nogle måske har fået fat i, er jeg begyndt at starte Maestro til stævner igen - som hest. Hvilket har gjort, at jeg er blevet enig med mig selv om at han ikke skal sælges :)

Jeg holder nu også for meget af ham alligevel ;)

Vi skal til stævne her i weekenden (søndag) hvor vi skal starte LA2 + LA4, derfor trænede jeg programmerne den anden dag, hvilket der kom lidt video ud af :)

hestegalleri.dk/ vid_vis.aspx?VideoID=2...Play=false

LA2 - et par enkelte rytterfejl og misforståelser i bl.a. et galopanspring og en travovergang, som ikke liiiige blev forberedt ordentligt ;)

hestegalleri.dk/ vid_vis.aspx?VideoID=211335

LA4 - igen et par enkelte fejl, bl.a. skridtovergangen som nogle dage sidder lige i skabet og andre dage bare ikke lykkedes ;)

Men smid gerne en kommentar med på vejen :)

» Bianca Hvolbøll (;

_______________________ - Med dressurponyen Maestro

______________:::: ..

___________fando :'/

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  16-07-2010 23:41

I er jo fine som altid :)

Synes det er synd du ikke kommer op og ride hest. Selvom i er et flot par i to, så ville du være SÅ elegant som hesterytter.

Og så skal du huske at efter halvvolten i galop og overgang til trav op ad midten, så skal anspringet til venstregalop først være ved H - i videoen er dit noget tidligt

Held og lykke med stævnet :)

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

qwertyui
Forfatter: 
Dato:  17-07-2010 12:21

kære søde dejlige Bianca

har kun lige set lidt af videoerne.

men i er så flotte sammen! og kan da godt forstå du ikke kan skille dig af med ham endnu! ;D kan jo være det kommer en da at du gerne vil lidt højere til hest :)

syntes jeres ridning ser så dejligt ud, dog sidder du rigtig uroligt med dine ben.

held og lykke til stævnet =)

:: Egoise & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider