Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Når det bare siger "klik"
Forfatter: 
Dato:  16-07-2010 19:48

Kender i ikke følelsen, man går et sted og pludselig møder ens øjne den her lækre fyr, som også bare kigger DIREKTE på én. Det kan være hvor som helst, og så siger det bare "klik" og det aller værste er... at det varer kun i få sekunder, for så er man "forbi" hinanden.

Ej men altså! Jeg så en fyr i dag i bonbonland, jeg så ham faktisk flere gange, men på et tidspunkt endte jeg bag ham i en kø til en forlystelse. Vores øjne mødtes et par gange (host.. mange) og da "vi" havde prøvet forlystelsen og han skulle til at gå, endte han med at vende sig om, kigge på mig, smile - og derefter gå videre. Han vendte sig om flere gange, og ja vores øjne mødtes flere gange.

Det værste er nærmest at det eneste jeg har af "information" er en tattoo som han havde i nakken det når man altså bare ikke langt med. Så jeg har allerede opgivet det. Jeg hader altså bestemt sådan noget! Det der med at man nærmest "flirter" med øjnene.

Jeg håber godt nok ikke jeg er den eneste som har haft den latterlige følelse

- Med den skønneste Ofeigur.
Tit øjet må tindre og læberne le for at skjule det indre, som ingen må se.

0
0
Svar på denne tråd

JDHFFFF
Forfatter: 
Dato:  16-07-2010 19:50

Haha, gud hvor jeg kender det der - det skete faktisk for mig idag da jeg var på stranden! Den sødeste fyr lagde sig lige foran min veninde og jeg, vores øjne mødtes også flere gang og vi smilede til hinanden osv .... og så tog han pludsleig hjem, og det eneste man fik var et smil :-( øv øv øv...

Simone & Low Länder

Tidligere med Low Länder.
- du vil altid mangle i hverdagen.
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=15&i=71854&t=71854
(- Masser af kjoler, stiletter og wedges
sælges!!)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-07-2010 20:04

ååååh det så hyggeligt at stalke folk steder som bonbonland! ;D

men aah syntes sådan nogle er hyggelige at møde. så kan man drømme lidt om dem mens man lader som om man høre efter hvad familien snakker om :D

...og ærge sig hele vejen hjem over man ikke snakkede, og fik navn og nummer !

:: Egoise & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd

karmafidusen
Forfatter: 
Dato:  16-07-2010 20:24

Hahah xD Det skete for mig for to år siden på en guidet tur ved Hoover Dam i USA xD Han så bare så sød ud.. Ikke decideret lækker, men han så bare SÅ sød ud

Det skete så at min søster var blevet pænt syg, hvor hun brækkede sig udover det hele xD (charming...)

Så da turen var slut, satte jeg mig på en trappe og ventede på at min mor og søster kom tilbage fra toilettet, hvor hun var ude at brække sig, hvor der så sker det, at ham her fyren kommer hen og snakker med mig Ö Heheh.. så jeg tog altså ikke hjem uden at have snakket med ham ^^" Vi udvekslede mails og holder stadig kontakten vedlige :D

.. by each others side, we'll fight for the winners circle ..

? you might not be my whole life - but you make my life whole ?

Super holstener vallak til salg

7 år, springhest, og super smuk(;

Kontakt på +4522 48 54 70

0
0
Svar på denne tråd

hej lille tulipan..
Forfatter: 
Dato:  16-07-2010 20:39

Åha, kender det ALT for godt..! Synes altid det sker på ferier hvor jeg er afsted med familien.. og når man er det, er det ikke nær så let at gøre noget ved en flirt som hvis det havde været veninderne man var afsted med :P

Sille med part på Sylle.

jeg bliver aldrig voksen - jeg lærer bare at lade som om i andres samvær. (o;

- FLOTTE DERBY RIDESTØVLER SÆLGES! -

0
0
Svar på denne tråd

dyhvdfuv
Forfatter: 
Dato:  16-07-2010 20:47
Det var sådan jeg "mødte" min kæreste ;D vi går så i skole sammen, så vi kunne finde ud af hvem hinanden var ;)

der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget

0
0
Svar på denne tråd

ja det sker ofte
Forfatter: 
Dato:  16-07-2010 21:35

åhhh jo ALT for godt kender jeg det :P

Især sys jeg os det sker på ferier, og som du: C ecilie (Sylle)siger er det bare svært at gøre noget ved det når enes søskene og forældre er der :P

Bare i det hele taget når man går inde i byen og shopper, der møder jeg tit en hvor det bar elige siger KLIK, men ser aldrig personen igen gid man da bare gjorde :P

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider