er det egentlig ikke underligt?
Den eneste der ikke sætter en klods i vejen for dig selv, er dig selv. Alle andre er dem der går i vejen.
"man kan da ikke bare skifte stil og livsmåde sådan lige med det samme"
- men hvad er forskellen på, at gøre hvad man har lyst til, lige når man har lyst istedet for at lade det glide langsomt over bare for at behage andre. Så du undgår kommentarer som "det er jo slet ikke dig det der".
Hvad jeg egentlig ville sige var bare, at hvis du har lyst til at skifte stil, og er træt af hvordan det var før, så lad dig ikke stoppe af ANDRE.
Ved godt folk vil sige "det kan man da ikke bare" Men altså, det er jo ikke ligesom at det er umuligt at flyve, du KAN hvis du har lyst 
Jeg sætter nok selv mig selv i bås som "mig" og hvad for noget tøj og ting der ligger til "mig" men tjah, det er jo det indeni, som man ikke kan ændre, for det har altid været der.
Har ikke idéer til din garderobe, den må du jo lidt selv finde ud af, hvad vil du gerne gå i? Du behøver jo ikke være placeret i nogen speciel kategori. Du kan købe og gå i hvad du har lyst til. Så det er bare med at finde dig selv og der hvor du hviler bedst, og det gør man bedst ved at prøve 
Men jeg (og andre) ved jo desværre ikke hvad for butikker de faktisk HAR på Bornholm, så det er lidt svært for os at svare på.
Okay måske jeg vrøvler men så må du spørge 
er lidt træt..