Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ny stil? Hjælp!
Forfatter: 
Dato:  13-02-2010 16:05

Hej ænder ;D

Ja, jeg er ret træt af min stil, og jeg vil gerne prøve noget nyt, meeen så kommer det til pengene :S Så jeg ville høre om I kender nogen butikker med okay priser? Lægger et par billeder ind fra nettet, med ca. hvilken stil det skal være :P

NB; Bor på Bornholm, så det er ikk fordi der er så mange forskellige butikker herovre xD<3

Altså, det er kun tøjet I skal kigge på :P xD

Sagde SaRah

-

Som rider på;

Smedegård

0
0
Svar på denne tråd

Llalalala
Forfatter: 
Dato:  13-02-2010 17:03

Erhm, altså en stil er jo ikke bare et stykke tøj. Det jo tilbehøret der gør det meste og hvordan man sætter det sammen?

Også er jeg ikke tilhænger af at man bare sårn skifter stil, det virker lidt plat, mange gør det uden de ved af det. Engang gik jeg kun i trænings bukser, en top og en cardigan altid. Selv til fester Lidt truck var jeg evt måske meget! Det blev ligeså stille til stramme jeans og sådan. Nu er jeg nok lidt mere fin idet, i hvertfald i byen. Men jeg elsker også at dulle mig op de par gange om måneden - ellers går jeg aldrig med make up osv.

Tror du får svært ved bare sårn at skifte stil - jeg går stadig i træningsbukser ofte - men jeg elsker det

0
0
Svar på denne tråd

STIL...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2010 22:13

Det er svært sådan at forslå en stil, for du skal føle dig tilpas i det tøj du går i :-) Så syntes ikke rigtigt vi kan forslå/hjælpe dig til en ny stil. Men altså H&M er altid et godt sted at starte, du kan finde noget til stort set hvad stil det skal være - ellers så kig på Asos.

Men jeg har selv igennem årene skiftede stil mange gange, også lidt efter hvad der har været mode og hva jeg syntes var pænt og sådan. Og er først nu ved at finde min egen stil, noget jeg føler mig tilpas i.

Men jeg går meget i: Oversize t-shirt: gerne stribet, sorte eller musegrå og så med gemasher til og håret sat op i en stor knold fx - Ellers er det meget normale ting alt efter hvad jeg syntes er pænt, det kan være: slimbukser med slid på og også uden slid, helt enkle langærmet bluser både med og uden skulderpuder, toppe og cardigans i ikke alt for panget farver, lange cardigans i grå, beige og sorte farver, store tærklæder mest i sort, store smykker som øreringe og ure og halskæder.

Nu lægger jeg bare lidt billeder ind af min stil:

- Oversize t-shirt og gemasher + store øreringe og knold.

- Top og cardigan, og gemasher + sidste års mode gladiatorsandaler

- Oversize tørklde, og store øreringe (i love it)

- Stribet bluse (elsker stibet ting) og igen store øreringe

- Stribet trøje med puff ærmer (meget modernet)

- Igen oversize tørklæde og store øreringe.

Beklager det er selvtaget billeder allesammen ;-)
Men tag et kig på:
http://www.h&amp;m.com
http://www.ginatricot.com
http://www.nelly.dk
http://www.asos.com
http://www.trendsales.dk

Osv, der kan du sagtens finde billigt og fedt tøj :-)

Simone & Low Länder
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 10:12

L Str; Selvfølgelig er det ikke kun tøjet, men det var det jeg trængte mest hjælp til :P

Simone-Low; Flotte billeder, kan vildt godt lide den stil :) Så jeg ser lige hvad de har i H&M og andre steder(har også opdaget en ny butik tæt på mit hus; Dansk Factory Outlet, og det er også ok priser og fedt tøj:))

Sagde SaRah

-

Som rider på;

Smedegård

0
0
Svar på denne tråd

hhhmmm
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 14:01

En helt ny stil kræver at man køber helt ny garderobe og smider alt det gamle ud :)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 22:08

Når man skifter stil så sker det over en længere periode som regel fordi så virker det mere naturligt.

jeg ville synes det ville være alt for underligt hvis en i min omgangskreds fra den ene dag til den anden kommer med en helt anden stil end normalt.

{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.

0
0
Svar på denne tråd

hejhejhej
Forfatter: 
Dato:  19-02-2010 13:44

er det egentlig ikke underligt?

Den eneste der ikke sætter en klods i vejen for dig selv, er dig selv. Alle andre er dem der går i vejen.

"man kan da ikke bare skifte stil og livsmåde sådan lige med det samme"

- men hvad er forskellen på, at gøre hvad man har lyst til, lige når man har lyst istedet for at lade det glide langsomt over bare for at behage andre. Så du undgår kommentarer som "det er jo slet ikke dig det der".

Hvad jeg egentlig ville sige var bare, at hvis du har lyst til at skifte stil, og er træt af hvordan det var før, så lad dig ikke stoppe af ANDRE.

Ved godt folk vil sige "det kan man da ikke bare" Men altså, det er jo ikke ligesom at det er umuligt at flyve, du KAN hvis du har lyst :)

Jeg sætter nok selv mig selv i bås som "mig" og hvad for noget tøj og ting der ligger til "mig" men tjah, det er jo det indeni, som man ikke kan ændre, for det har altid været der.

Har ikke idéer til din garderobe, den må du jo lidt selv finde ud af, hvad vil du gerne gå i? Du behøver jo ikke være placeret i nogen speciel kategori. Du kan købe og gå i hvad du har lyst til. Så det er bare med at finde dig selv og der hvor du hviler bedst, og det gør man bedst ved at prøve ;)

Men jeg (og andre) ved jo desværre ikke hvad for butikker de faktisk HAR på Bornholm, så det er lidt svært for os at svare på.

Okay måske jeg vrøvler men så må du spørge :P

er lidt træt..

Asta

>> You just can't live in that negative way...

make way for the positive day! <<

Rest In Peace Isabella! :'(

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider