|
|
| Børnebilleder |
|
|
Skal vi ikke få dem på banen? Kom nu... er i klar til at se hvor smuk jeg var... Jeg viser, i viser.. deal? Mit liv i billeder: Jeg blev født.. med et stort hovede:  Ja.. det er mig der er fat head.. Hahahahhahahaha elsker det billede. Her er mig og min søde storebror:  Efterhånden som jeg er vokset er jeg begyndt at gå med makeup: 
N A N O U
- stadig ikke færdigmalet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Hahahhhaha Ja undskyld mig, men kan godt lide din makeup  Mig som baby:  Da jeg fik Flicka:  Da jeg gik til dans (mig i kjolen med blomster):  Da jeg var sej (mig forrest):  Da jeg var sød:  Gider ikke vise flere nu 
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| børnebilleder |
|
|
@!#$ hvor jeg grinede af det første billede. Mega hovede. Sorry - men det ser fandme sjov ud. Har desværre ingen af mig på computeren - jeg var bare en fed unge 
Zazs. Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| whwhwhwh |
| Forfatter:  |
Asta ♥Isabella♥ |
| Dato:  |
03-07-2009 10:41 |
|
smukkezaco: wow du ligner mig som lille har desværre ingen billeder på com. men du skulle næsten se ligheden:O
Asta >> Positivitet er vejen frem <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mig mig mig |
McCoy |
03-07-2009 11:39 |
|
 Mig der piller næse ;b'  3 års fødselsdag. 
- S a g d e Møjsenkøjseren
- som nok aldrig lærer at opføre sig mere civiliseret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rthgwserfgbv |
|
|
Hahaha jeg elsker børnebilleder  Mig:  jeg var fed =D  PACMAN   Så blev jeg lidt ældre. Min storebror forrest i billedet  wuhu.. jeg var sgu sød da jeg var bette xD  mega beskidt på ridelejr med brækket arm. yessir, lækker 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| keep em comming! |
|
|
HVAD mener du zasz? mit hovede var overhovedet ikke stort 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggggg |
miss chanel |
03-07-2009 15:52 |
|
 så lækker,sød og dejlig var jeg.......... helt f'ucking bleg, og så de store mørke øjne dér 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehjehjeh |
|
|
Kæft, hvor er var du sød Julie K!  - jeg har desværre heller ikk nogen på den her computer.
Anna elkjer - nu med det røde vilddyr Molly.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dghjklkjhgf |
|
|
Miss Chanel: Damn hvor du ligner dig selv! Ej man kan seriøst godt se at det er dig  Milan: Hahaha, tak synes også selv at jeg var lidt cute =D i hvert fald på de første par billeder 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggggg |
miss chanel |
03-07-2009 18:10 |
|
hahahha kan faktisk også godt selv se ligheden lidt  fx her

hahaha same s'hit :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghjhhhhgh |
|
|
hahhahahah nanou, hmmh, hvor mon du var henne, du må have været nem at overse ;O xD haha, grinte godt nok lidt ;bb hvor er i alle søøøøde  Har desværre ignen billeder lige nu ;/
©©
K r i s t i n a med Columbija
©©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hufhaufhauf |
|
|
Hahhahahahahah Nanou, du er great!!!  Julie hahahahahaha elsker pacman billedet <3  Jeg var bare en lille, fed, lyshåret, blåøjet pige.......
- Louise When we touch electricity gets through It's a good trick if you can do it to make me fall in love with you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teegn |
Emma-BB |
04-07-2009 16:05 |
|
mine er ikke de bedste, fordi de ikke er scannet ind   første skoledag i 0. klasse  nok ca. 3 år   mig til højre, klassebillede i 1. klasse.  4 år   på kentucky fried chicken med min kusine, ca. 3-4 år .  i disneyland med min kusine og hendes veninde, ca. 4 år her.
.EmmaBorum Snehvide til salg - klik her for mere info Læderridestøvler sælges billigt - kig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rterterter |
|
|
Haha, grinern billeder 
 Jeg var nuttet dengang 
 I Disneyland, 7 år.
 Sammen med min far og lillesøster.
 Mig og min søster.
 Min 10-års fødselsdag Hvad jeg lige havde på computeren... Har ellers nogle flere et eller andet sted, der rigtig nice, bl.a. et hvor jeg sidder med helt åben mund, fordi jeg skal til at trække en tand ud Haha, elsker at sidde og kigge på gamle billeder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Børnebilleder, yeeeah |
|
|
 ^mig til højre:-)  ^den fede unge til højre:-)  ^mig til venstre, helt rødt hår, jo tak:-)
evnen til at ville giver evnen til at kunne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|