Hej allesammen 
Hvis nogle af jer kan huske det, så oprettede jeg en tråd for et stykke tid siden der omhandlede skift af ridestil - fra dressur til pat parelli.
Link: www.heste-nettet.dk/forum/18/ 1058631/1058364/
Jeg har nu "trænet" efter Pat Parellis metoder i et par måneder, med hjælp fra min underviser og HOLD DA OP hvor går det fremad med Malou! Malou hun eeeeelsker at være sammen med mig nu og kan slet ikke vente med at komme ud og lege - og hvis jeg træner med min anden hest så står hun ved hegnet ind til ridebanen og følger med i ALT hvad der sker!
Da vi begyndte at træne turde hun ikke gå over en pressening eller bare et stykke fladt træ der lå på jorden, men nu går hun over det, som var det ingenting!
Jeg kunne heller ikke ride uden sadel på hende og da slet ikke styre hende uden bid, men nu kører det bare derud af 
Det er bare så fedt at min hest VED at jeg aldrig nogle sinde kunne finde på at byde hende noget, der er farligt.
Og nu synes jeg i skal se hvordan det går, i fik jo ingen billeder sidst 

Det magiske øjeblik, med hjælp fra underviser. Og tænk .. for 3 måneder ville det havde været med livet som indsats jeg satte mig op uden sadel.
Og lig mærke til hvor meget Malou koncentrer sig om de opgaver hun har fået