|
|
| Et savn der aldrig vil forsvinde |
|
|
Hej JHN. Mange af jer har jo nok hørt om den forfærdelige bilulykke ved Karup i jylland, hvor tre unge soldater blev slået ihjel. Den ene af dem, var min kæreste.. Min soulmate, ham jeg skulle flytte sammen med og bruge resten af mit liv på. Jeg ved ikke helt hvorfor jeg skriver det her.. Jeg kan ikke beskrive med ord hvor ondt det gør, hvor højt jeg elsker ham, hvor meget jeg vil savne ham og hvor stort et tomrum der er i mig lige nu.. Jeg håber aldrig nogen af jer skal igennem det, hans familie, venner og jeg oplever lige nu. Puh, jeg ved faktisk slet ikke hvad jeg skal skrive mere. R.I.P. Morten Øster 11/4 1987 - 2/2-2009 Elsket af alle der har mødt dig, med dit humør, din charme og dit fantastiske smil. Jeg vil aldrig aldrig glemme dig. You're still my favourite work of art. -Mortens Julie
-applecheeks "I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergfuddsd |
|
|
Årh nej da, hvor må det være forfærdeligt!  Jeg håber du klarer den, :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| din stakkel |
|
|
Jeg har intet at sige - tom for ord. Håber du har mennesker omkring dig, som du kan snakke med i denne tid. Min dybeste, dybeste medfölelse... Mange knus fra en, der mistede 3 familiemedlemmer i en trafikulykke, for år tilbage.
Live your life to its fullest potential...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et savn der aldrig vil forsvinde |
|
|
Julie. Jeg vil ikke overfalde dig med beskeder, men... det gør mig inderligt ondt, og jeg tænker MEGET på dig! Sender dig gode tanker, og håber det bedste for dig. Hvil i fred, Morten.
Sabrina && Feykir fra Lestrup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
| Forfatter:  |
Trine »uden Hannibal« |
| Dato:  |
05-02-2009 10:22 |
|
Det var dog forfærdeligt  Det må være noget af det allerværste, man kan opleve! Ingen ord kan trøste i sådan en situation, men du har min dybeste medfølelse.
Trine Ager
Out of sight, out of mind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej..... |
|
|
Læste godt om uheldet, og nøj en klump der kom i halsen da jeg fandt ud af din morten var i blandt... Dybeste medfølelser og varme tanker til dig.. Det er bare det værste når en man har så kært bliver revet så brat fra en... <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsdf |
|
|
Hvor forfærdeligt... Ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis det var min kæreste (som jeg bor med). De varmeste tanker og trøst herfra.  Hvil i fred Morten.
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
MarieW |
05-02-2009 13:16 |
|
Nej, hvor forfærdeligt - masser af medfølelse herfra, kan slet ikke forestille mig hvor ondt det må gøre! Trøstekrammer herfra og masser af tanker, håber det bedste for dig samt hans familie og venner. R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxx. |
|
|
Ved slet ikke hvad jeg skal skrive, er lidt tom for ord...  Men jeg føler ubeskriveligt meget med dig! R.I.P Morten!
Thea & Chello ..et makkerpar i udvikling!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Gud nej! kan slet ikke komme frem med noget specifikt lige nu og kan slet ikke sætte mig ind i hvordan det må være at miste én på den måde. Al medfølelse herfra til familie, venner og ikke mindst dig Julie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Ej hvor er det forfærdeligt  Føler virkelig med dig, kan slet ikke forestille mig hvor forfærdeligt det må være for dig Den dybeste medfølelse herfra .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
|
|
Har hørt om det, og du for den Dybeste medfølelse her fra!
Jeg ved godt hvem Morten var, er nemlig selv fra Samsø og jeg kan sige det er virkelig noget der kan mærkes på folk her over.
R.I.P Morten, 21 er jo ingen alder 
Maiken med Dreamy & Pegasus The smile on your face R.I.P Lotte <3 /':
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eheeeeeeeeeeej |
|
|
R.I.P Morten . Det gør mig meget ondt og høre . Puuh ha. sikke et mareridt. Jg fik godt nok os en klump i halsen da jeg var bange for det var en af mine venner der var omkommet. Men jeg føler med dig, hans venner familie . Håber du har masser af gode venner og snakke med og som tager sig godt af dig . Trøstekrammer herfra.
Min mening ! Lev med den , eller lad være ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.' |
line (rhapsody) |
05-02-2009 16:24 |
|
Simpelthen frygtelig hændelse. Rigtig uretfærdigt :/ Som Maiken, ved jeg også hvem Morten var. Min bor legede med ham som barn, og han gik i klasse med ham. Han virkede som en person fuld af glæde. Håber du klare den Julie. Det må være forfærdeligt.
Hvil i fred Morten Øster.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggggggggggggggg |
miss chanel |
05-02-2009 17:32 |
|
er hel tom for ord, det gør mig frygtelig frygtelig ondt, og du har også min dybeste medfølelse! det må være SÅ hårdt for jer der står tilbage. mange varme tanker herfra også. R.I.P Morten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive. Jeg er virkelig ked af det på dine vejne og håber du klarer den. Jeg sender de varmeste tanker til dig, hans familie og alle hans venner. Det er aldrig sjovt at miste en ven, kæreste eller familiemedlemmer - slet ikke når deres liv først lige er begyndt. Puha, jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvordan du har det. Hvil i fred, Morten.
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt. [Tidligere Guddestar]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thilde |
|
|
hvor er det frygteligt, simpelthen frygteligt. jeg ved ikk hvad jeg mere skal sige, kan slet ikke sætte mig ind i hvordan du må ha det. den dybeste medfølelse også herfra.
R.I.P Morten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ulykke... |
|
|
Det er vel nok frygteligt! Håber du trods alt kommer nogenlunde igennem det den næste tid og har en masse venner/familie, der kan støtte dig.
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
Frederikke og Santos (L) |
05-02-2009 21:01 |
|
nej, nej.. hvor forfærdeligt! :/ Håber du klarer den.. Dybeste medfølelse herfra. Hvil i fred Morten.
FrederikkeSadolin.. med dressurponyen Santos <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi mistede selv en kær ven i afghanistan d. 19.Dec. Jeg har en anelse om hvordan du har det, men jeg ved intet. Håber du klarer dig. Knus herfra
N A N O U
I<3CPH trøje sælges for kun 100,- excl. fragt Skal bare af med den Grå, S, brugt få gange, aldrig været uden for en dør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej lille tulipan.. |
|
|
Nej hvor er det dog forfærdeligt... Håber virkelig du har en masse du kan snakke med og nogle til at støtte dig, hans forældre, familie, venner etc. Gud, hvor er det synd for dig. Synes det er godt, at du får det herind. Altså... kommer ud med det. For det hjælper utroligt meget i næsten alle tilfælde! Hvil i fred Morten. 
C e c i l i e - med part på Sylle (: life's a rollercoaster.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Du har min dybeste medfølelse. Det er den værste følelse når en man elsker så højt bliver revet fra en uden at man får lov til at sige farvel. Savnet går der længe inden du kommer over, men lov mig at du kommer ud med det. Få snakket om det. Du må ikke gå med det selv for det ophober sig og det er der ingen mennesker der kan holde til. Endnu engang, du har min dybeste medfølelse. Jeg sender alle gode tanker i din retning..
KRISTINA OUTZEN .. Med hendes lille stykke himmel; ©©LINSE AUNSBJERG©©
Demokrati, er 3 ulve og 1 får, der stemmer om hvad de skal have til frokost...
LINSE ER TIL SALG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalallalaa. |
|
|
Jeg har ingen anelse om hvad jeg skal skrive. Ord virker så ubetydelige. Jeg blev SÅ chokeret da jeg læste de første linjer. Jeg ønsker Jer alt held og lykke i fremtiden.
LAURA'OG'STRAUSS -i medgang, i modgang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmhmm.. |
|
|
Læste din notits i Nordjyske, havde godt set dit indlæg herinde først - det er ikke en rar måde at miste en, man elsker på. Jeg håber, at familien og dig vil finde styrke til at komme igennem de næste par dage.
Astrid P - og Præsthøjens Nico-Light.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
05-02-2009 23:21 |
|
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, jeg er helt tom for ord lige nu 
Men hvor er det dog forfærdeligt, og ikke mindst uretfærdigt! 21 år er jo ingen alder  Jeg sender mine varmeste tanker, og min dybeste medfølelse til dig, hans familie og alle der kendte ham, og håber at I med tiden får bearbejdet sorgen. Hvil i fred.
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3 Nu også med Enghøjgårds Cody
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Morten, min tigermis |
|
|
Hej allesammen
Mange tak for alle jeres søde ord.. Der er så meget, at jeg ikke kan overskue at svare jer enkeltvis.
Men tak.
Og der er ingen tvivl om, at han altid vil være husket af uendeligt mange.
Jeg vil aldrig blive den samme igen, han vil altid være den eneste for mig.
-applecheeks "I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **************** |
|
|
Puha det må være utrolig hårdt! Håber også du har en masse dejlige mennesker som er der for dig, og som du kan snakke med. Trøstetanker herfra. Hvil i fred.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lihnjhnoijn |
|
|
nej hvor er det forfærdeligt. jeg kan virklig ikke beskrive hvor dårligt jeg fik det da jeg læste det. bare tanken om at det kunne være en selv der gennemgik det /: jeg følr virkelig med dig. det er bare så tragisk!
Lulu Uden Hále Bob & Perle de Phantomic ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjdjdsjdsjdsj |
|
|
R.I.P Morten..
Det gør mig rigtig ondt, har selv oplevet en person, der var mig nær dø i en bilulykke.
Den ene dag er personen der, den næste er han/hun væk..
Det gør mig virkelig ondt.
Amanda B. J. Karlsen
- ke 08/09 -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det frygteligt! |
|
|
Det gør mig virkelig ondt, jeg ved slet ikke om der er ord der kan beskrive det. Sender dig og de pårørende de varmeste tanker, og et håb om at I holder jer på benene. Hvil i fred, Morten. Trøstekrammer, fra en der selv fik revet en nær person væk i trafikken.
Louise
24.01.08 R.I.P Dilli Dancer
31.10.08 R.I.P Mark Hansen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|