Så kan jeg vel godt tillade mig også at brokke mig over ting man ikke modtager med posten.
Har købt et par stilletter/pumps over trendsales for over en uge siden, og jeg stadig ikke modtaget dem!
Sælgeren virker så troværdig, og skrev i lørdags, efter at jeg havde spurgt hvor de blev af (??!), at hun havde brændt sig på noget til at lave extensions (kan se på trendsales at hun laver extensions) og havde derfor fået hendes moster til at sende for sig. Men hun havde sendt en lille ting med for den lange vente tid.
dejligt tænker jeg så, og venter spænd til mandag hvor der stadig ingen sko er, venter igen spændt til tirsdag HVOR DER IGEN INGEN SKO ER MED POSTEN! 
- Så skrev jeg til sælgeren igen og brokkede mig, hun svarede at de skulle være sendt, men at hun havde fået mails fra flere om at deres ting ikke var kommet frem, men hun vil skrive tilbage hurtigst muligt når hun havde snakket med hendes moster som sendte pakkerne - har stadig ikke hørt noget, og har stadig INGEN sko fået!
Jeg skal bruge dem i weekenden, og købte dem lige netop i god tid for at være sikker på at have dem til når de skulle bruges - men nææ nej! øv øv øv

undskyld det sure opstød