Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Jeg er sur! - (PostDK?)
Forfatter: 
Dato:  04-02-2009 13:57

Arrh jeg er sur nu! Jeg har set på nettet at 'Ridehesten JUNIOR' ville udkomme den 1. feb. Og jeg plejer at få det med posten, og det er ikke kommet endnu! Jeg kan forstå at det ikke kom den 1. da det var en søndag, men den 4. burde jeg altså have fået mit blad

Og det er garanteret Post DKs skyld! Jeg får aldrig mine blade til tiden mere .

Lige et surt udbrud herfra :P Andre der ikke får deres ting til tiden?

Pernille

- Malle

0
0
Svar på denne tråd

hmmmm....
Forfatter: 
Dato:  04-02-2009 14:12

Så kan jeg vel godt tillade mig også at brokke mig over ting man ikke modtager med posten.

Har købt et par stilletter/pumps over trendsales for over en uge siden, og jeg stadig ikke modtaget dem!

Sælgeren virker så troværdig, og skrev i lørdags, efter at jeg havde spurgt hvor de blev af (??!), at hun havde brændt sig på noget til at lave extensions (kan se på trendsales at hun laver extensions) og havde derfor fået hendes moster til at sende for sig. Men hun havde sendt en lille ting med for den lange vente tid. ;) dejligt tænker jeg så, og venter spænd til mandag hvor der stadig ingen sko er, venter igen spændt til tirsdag HVOR DER IGEN INGEN SKO ER MED POSTEN!

- Så skrev jeg til sælgeren igen og brokkede mig, hun svarede at de skulle være sendt, men at hun havde fået mails fra flere om at deres ting ikke var kommet frem, men hun vil skrive tilbage hurtigst muligt når hun havde snakket med hendes moster som sendte pakkerne - har stadig ikke hørt noget, og har stadig INGEN sko fået!

Jeg skal bruge dem i weekenden, og købte dem lige netop i god tid for at være sikker på at have dem til når de skulle bruges - men nææ nej! øv øv øv

undskyld det sure opstød ;)

Zig-Zag

I love you. I swear that's true.

0
0
Svar på denne tråd

cndnfklsnvhksl
Forfatter: 
Dato:  04-02-2009 14:28

Jeg får heller aldrig mine blade til tiden mere..

Men dog får jeg alt det udstyr jeg bestiller hjem uden problemer :)..

Line L. Pedersen aka Line (Lappepude)

Hjemmeside - Msn - Sponsore

Vognmandsgårdens Bambi

Kalex-Lau

0
0
Svar på denne tråd

vil du høre en hemmelighed?
Forfatter: 
Dato:  04-02-2009 14:35

Arj hvor irriterende.

POST-DK worker super fint for mig. Har lige sendt en billet til køber, og var SÅ bange for den ikke vil komme frem, men det er den heldigvis.

hedviglaerke

Alle har fotografisk hukommelse - det bare ikke alle der har film i.

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  04-02-2009 15:07

Synes det er tit min blade ligesom bare "forsvinder" med posten og aldrig dukker op, og så må man have til sendt nopgle nye.. er død træt af at der åbenbart er nogen der ikke kan holde fingrene for sig selv...

Vil du ha' en rigtig hest

Så er Polsk Varmblod bedst

Desirée sælges kig profil og skriv besked hvis interesse

- Heste og mennesker tegnes

0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  04-02-2009 15:08

jeg får aldrig mit vi unge til tiden :@

Jeg søger part, omkring 4681 eller 4600.... :D

har du en pony du gerne vil have hjælp til ??

så skriv til mig, jeg vil gerne ride og passe din hest 2 gange om ugen.

helst gratis. betaler med staldhjælp mm ...

0
0
Svar på denne tråd

PostDK...
Forfatter: 
Dato:  04-02-2009 15:27

Vi har mange problemer med postdk og jeg er pænt træt af dem.

- Vi modtager SÅ meget fejlpost, - f.eks. får vi nogle breve til vores mødre? Og til alle mulige underlige som slet ikke bor på adressen men et andet sted i byen osv.

Jeg bestilte i september nogle stamtavler, de blev sendt i oktober og er først nu her i januar at jeg fik dem, efter at stambogsfører sendte dem 3 gange.

- Men PostDK synes åbenbart ikke lige de skulle sende det rigtigt.

Er skide irriterende og jeg er SÅ træt af at lege postbud for postdk og aflevere fejlpost.

Mvh. Rollo

BORTGIVES

KÆLEDYRS MARSVIN ;; RACEDYRS MARSVIN

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-02-2009 21:50

alle er da bare sure på postDK. :D

ej, men har også været trætte af deres laaangsomme udbringning til tider! andre gange syntes jeg min pakke har kommet hurtigt, og har været meget tilfreds.

- men hey, hvor svært må det ikke også være at skulle dele post ud til hele familien Danmark? d:

- sagde emma med tino af rosenholmen :').

0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  04-02-2009 21:55

doh, har selv mistet 3 pakker fra TS. om det er sælgers skyld ved jeg ikke. 2 af gangene var den samme dag. aaaarg, pisse irriterende!

LINE & LUKAS
You are always on my mind.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  04-02-2009 21:59

Magasinpost kan godt komme ud forskelligt til forskellige mennesker, da der til de fleste blade er et par dage til at uddele dem.

Synes der er for meget brok over Post DK.. I skal da bare være glade for der er nogle der gider rende rundt i alt slags vejr med tonstunge cykler, for at I kan få jeres post.

Sandra
..med Sneggla vom Störtal

0
0
Svar på denne tråd

heheehe
Forfatter: 
Dato:  05-02-2009 13:21

Sandra, det er da deres eget valg om de gider have et job hvor de bringer andres post ud?

Jeg synes at Post Danmark laver rigtig mange fejl i forhold til hvor meget man betaler for deres ydelser.

Jeg finder det fx. også mærkeligt, at betaler man 50 kr for at sende en pakke, skal de nok finde ud af at smide den væk, men betaler man derimod 75 kr kan de lige pludselig godt bringe dem sikkert frem? ;-)

Derudover er det langt ude, at al internethandel i DK bliver bremset af deres høje priser. Der er jo ingen, der gider købe noget længere, fordi portoen for at få det sendt langt overstiger hvad det er værd.

Det kostede mig mindre at få en pakke sendt fra hhv Tyskland og England, end det gør at få en fra Danmark.

- Rulammet

I'm just too good to be true. Can't take my eyes off myself.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  05-02-2009 13:53

Rulammet: Ja selvfølgelig er det folks eget valg om de vil køre post, men det blir ikke et mere attraktivt jo af, at alle hader dig før du overhovedet starter..

Forskellen på på priser er jo om den skal være rekommenderet/værdipakke eller almindelig. Værdipakker bliver selvfølgelig håndteret anderledes end de almindelige.. At pakker blir væk, burde selvfølgelig ikke kunne lade sig gøre, da man kan følge pakkernes vej gennem systemet pga scannere. En pakke blir scannet rigtig, rigtig mange gange inden den når frem til kunden.

Priserne er danskerne jo selv med til at sætte. Der er mindre og mindre at lave for Post DK pga e-mails og internet og derfor må de jo tjene deres penge et andet sted. Surt? ja, men det blir nok ikke anerledes.

Jeg har selv kørt post og pakker, så har lagt øre til meget. Personligt har jeg aldrig haft problemer med post der ikke dukker op eller lignende.

Sandra
..med Sneggla vom Störtal

0
0
Svar på denne tråd

heej (;
Forfatter: 
Dato:  07-02-2009 18:45

Jeg går og venter på et piercingesmykke til tungen, som har været længe undervejs .. aner ikke hvor det bliver af :b

Camille med Herkules <3

Den lykkelige ejer af Welsh Mountain :)

0
0
Svar på denne tråd

Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 00:16

Jeg må slutte mig til mindretallet og sige, at jeg er fuldt tilfreds med Post Danmark og har altid fået mine pakker til tiden (y)

Sascha & Nathalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

JHNs Championatlister!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider