Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 18års med dresscode. hvad gør jeg?
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 22:06

Hellow boys and girls.

Nu står jeg i den situation at jeg skal til 18års fødselsdag hvor der er dresscode på!! Man skal have blod på sit tøj.. omg hvad skal jeg gøre.. Overvejede at blød igennem men det måske lidt halvklamt.

Problemet er at jeg ikke aner hvad de andre gør, og hvor meget blod osv... fordi jeg kender ikke disse mennesker sælig godt :P


Så kom gerne med idér til hvad jeg kan gøre? - I plejer at være så fantasifulde herinde


SKINKE.

aner ikke hvad jeg skal skrive.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghghghghghghghghhg
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 22:08

du kan jo altid købe noget teaterblod, eller tage noget fra det kød i skal have aftenen i forvejen??????


- nu kan jeg ikke sige meget mere da jeg kun er 12.


Nu Vil Jeg gå efter en part!!!<3




Cloé:

-Vis du engang bliver min skal du have et lyserødt fliz dækken ;)


0
0
Svar på denne tråd
 
 nhvmsdhvjshvl
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 22:08



Rigtigt blod?




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Ehver modgang er et tilbud om vækst

0
0
Svar på denne tråd
 
 ejjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 22:25

Det er sgu da helt vildt klamt at bruge rigtigt blod. Kan du ikke bare tagne med en tush eller noget maling?


Og jeg ville helt klart ikke gøre det alt for overdrevent. Men kan du ikk spørge nogen af de andre der skal med hvad de gør?


Avana

- som er herre nice :b

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfas
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 22:34

køb teaterblod halløj. :)




- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdsfgfdsgs
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 22:47

Jamen ville også købe teaterblod, hvor skal jeg smøe det ud i hele kryderen eller hvad? er lidt lost der :P


SKINKE.

aner ikke hvad jeg skal skrive.

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdada
Forfatter: 
Dato:  22-10-2008 23:07

Altså hvis du vil være lidt "fræk" kunne du jo tage det på hænderne og ligesom lave to udsmattede håndaftryk på brysterne, altså på t-shirten eller hvad du nu skal have på. Eller lige lave "titanic håndaftrykket" haha ;p




- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.


0
0
Svar på denne tråd
 
 WERTYU
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 00:45

det er ikke bare halvklamt at bløde igennem, det er mega totalt herre meget klamt at gøre det!! puha. :P

lav nogle skudhuller eller sådan noget med teaterblod?


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 hfkjshakfjd
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 07:16

Kunne da være nice, at gøre som Josefine forslog - lige to håndaftryk på hver side

_ var da en spøjs dresscode.


(L) Simone & Low Länder (L)
- elsker den pony, mit liv, mit et & alt
Søger Low's fortid:
www.heste-nettet.dk/forum/7/108150/ 108150/

0
0
Svar på denne tråd
 
 nhjdshkjvfkjgsnhl
Forfatter: 
Dato:  23-10-2008 13:06



Husk at vælge tøj der ikke skal bruges igen ;)

Teaterblod går ikke af.




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Ehver modgang er et tilbud om vækst

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider