Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 HJÆÆÆLP!!! plizz.
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 22:32

JA, jeg kan ike finde ud af at sætte billeder ind.

her på forumet altser...

kan i hjælpe.????

HUSK!; det er fra pc,'en af.



bare skriv.


Nu Vil Jeg gå efter en part!!!<3




Cloé:

-Vis du engang bliver min skal du have et lyserødt fliz dækken ;)


0
0
Svar på denne tråd
 
 KOM NUUUUUUUU
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 22:36

har virkelig brug for hjælp...


Nu Vil Jeg gå efter en part!!!<3




Cloé:

-Vis du engang bliver min skal du have et lyserødt fliz dækken ;)


0
0
Svar på denne tråd
 
 slap....
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 22:38

lige af en halv meter med den overskrift, og den lille tålmodighed.


www.heste-nettet.dk/forum/14/641976/ 641976/



...-Æblet-...

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.


Rapkæftede anderøv!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Møjsenkøjseren.
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 22:39

De skal lægges på nettet (photobucket.com eller din præsentation her på HN). Så højreklikker du og vælger egenskaber, så kopier du det der står ved "Adresse (URL)".


Gå ind i indlægget du vil skrive tryk på "frimærket" ved siden af smileyknappen. Indsæt URL'en du kopierede og tryk ok.



Møjsenkøjseren


- nu med strenge instrukser om at opføre sig mere civiliseret.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  19-10-2008 22:39

Dit billede som du vil sætte ind skal ligge på nettet og så når det ligger på nettet højreklikker du og trykker kopier og så går du ind i det indlæg og trykker: sæt ind. Sæt ind og kopier finder du ved at højreklikke.





Sofie & Minuet
- snart uden Cappuccino

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider