Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Jeg vover pelsen...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2008 23:38

.. Og ligger videoer ind på HN - det har jeg ellers aldrig prøvet før


www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=91159

Her fra landsholdssamling + terræntræning


www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=92946

Fra mig og Corvettes 2. military stævne


www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=92955

Fra landsstævne i Tyskland


Jeg er spændt på at høre hvad i synes :)



Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


Tingeltangel sælges!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Huhu...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2008 10:15

Sys virkelig du rider rigtig pænt :P Hvis man kan sige det x) Hehe. Det ser godt ud!



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 gjgjgjjggj
Forfatter: 
Dato:  17-10-2008 10:25


Synes det ser rigtig rigtig fint ud !!


Han bliver lidt lang i dressuren, men ellers synes jeg det ser virkelig roligt og fornuftigt ud .. God harmoni :)



I ser rigtig fine ud på terræn- og springbanen .. Det nyder I vidst ;)



Hvordan gik det til talentsamlingen?? :)



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-10-2008 11:27

Det ser super ud. Du sidder rigtig pænt og sikke da en lækker hest! ;)


De terrænspring ser godt nok uhyggelige ud, hold da op. Tænk, at du tør!


Respekt til dig og din hest :)


SILLEBILLE :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalalaal
Forfatter: 
Dato:  17-10-2008 12:01

Det ser skide godt og mega fedt ud :)!!!!!





Lunde (:

- med Suze & Bennett

Vinder af søhøjlandets mini cup 2006

nr. 2 til dm i mixkvadrille 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen dog
Forfatter: 
Dato:  20-10-2008 00:25

Jamen dog - det gik da smertefrit

(Indtil videre i hvert fald...)


hehe


Mathilde »Aggiore«: Hvilken talentsamling - den i januars ? :)



Katja med Corvetten.

Tidligere med Boy og Nimble Guy <3


Tingeltangel sælges!!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider