|
|
| Nogen der er vågne? |
|
|
Ja som overskriften siger, er der nogen der er vågne? Jeg sidder og røv keder mig. Passer min lillebror, og jeg kan ikke gå i seng før han sover, fordi så går han fuldstændig i panik. Og lille mig som er så træt.  Hvad laver i andre? 
Mona Stenseth .. min mening.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blalallala |
|
|
Pakker det sidste til i morgen, hvor jeg smutter til jylland, for at besøge en veninde  - og jeg skal faktisk op om fem timer, men jeg er ikke træt ._.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg er vågn, men går i seng nu.
Godnat, sov godt og drøm sødt alle sammen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Camilla (Fenja): Det lyder da godt nok :b Jeg er så røv træt for tiden, fordi min hund, som engang sov lige så længe som mig, synes vi skal op rigtig tidligt for tiden. Og han hyler indtil jeg er stået op.  Simi: Godnat. 
Mona Stenseth .. min mening.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
12-10-2008 01:23 |
|
Jeg er skam også vågen, selvom jeg virkelig burde sove  Jeg skal op kl. halv 8 for at ordne Beauty, så vi kan komme til jagt 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
12-10-2008 01:29 |
|
Hæhæ ja, derfor burde jeg også ligge i min seng  Men når jeg er hjemme ved min mor kommer jeg altid for sent i seng, da jeg ikke har internet hjemme hos mig selv 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Kender det alt for godt. Vi har også lige fået kabel tv, og det har vi kun hos far, så når jeg ser tv om aftenen, kommer der lige noget mere jeg skal se, og lige noget mere, og så er klokken pluselig 2-3 stykker  Men du får da lige et held og lykke til i morgen 
Mona Stenseth .. min mening.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
12-10-2008 01:33 |
|
Mange tak for det 
Nu må jeg også hellere daffe ind på min madras, så jeg ikke falder i søvn over springene imorgen 
Godnat 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Haha, ja det må du hellere. Godnat du. 
Mona Stenseth .. min mening.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalla |
|
|
Jeg var også vågn der. Min kæreste holdt mig vågen selvom jeg var rigtig træt. Sidst jeg kiggede på klokken var den 01:58, og sov vist umiddelbart efter. Chancen var der, da jeg fik lokket ham ud efter noget at drikke til mig, og så var han tilfældigvis sulten, så han spiste vist lige lidt. Og da han var så sød at komme tilbage med det jeg havde bedt om, sov jeg altså. Hov! 
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3 R.I.P Lisa! Du er elsket og savnet!!!<3 ;'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
Må jeg få en kage for at være vågen nu hvis jeg nu ser rigtig sød ud?
JEGMIG'HEDVIGLÆRKE uden fancy farver, grimme hjerter og besværlige citater
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|