Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nogen der er vågne?
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 00:33

Ja som overskriften siger, er der nogen der er vågne?


Jeg sidder og røv keder mig. Passer min lillebror, og jeg kan ikke gå i seng før han sover, fordi så går han fuldstændig i panik. Og lille mig som er så træt. :D


Hvad laver i andre? :)




Mona Stenseth

.. min mening.


0
0
Svar på denne tråd
 
 blalallala
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 00:34

Pakker det sidste til i morgen, hvor jeg smutter til jylland, for at besøge en veninde ;D


- og jeg skal faktisk op om fem timer, men jeg er ikke træt ._.



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 00:36

Jeg er vågn, men går i seng nu.

Godnat, sov godt og drøm sødt alle sammen. ;D




Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 00:38

Camilla (Fenja): Det lyder da godt nok :b Jeg er så røv træt for tiden, fordi min hund, som engang sov lige så længe som mig, synes vi skal op rigtig tidligt for tiden. :( Og han hyler indtil jeg er stået op. :O


Simi: Godnat. :D




Mona Stenseth

.. min mening.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 01:23

Jeg er skam også vågen, selvom jeg virkelig burde sove :o


Jeg skal op kl. halv 8 for at ordne Beauty, så vi kan komme til jagt :)




- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 01:28

Oww, du skal da snart op så :o




Mona Stenseth

.. min mening.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 01:29

Hæhæ ja, derfor burde jeg også ligge i min seng :P


Men når jeg er hjemme ved min mor kommer jeg altid for sent i seng, da jeg ikke har internet hjemme hos mig selv ;)




- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 01:32

Kender det alt for godt. Vi har også lige fået kabel tv, og det har vi kun hos far, så når jeg ser tv om aftenen, kommer der lige noget mere jeg skal se, og lige noget mere, og så er klokken pluselig 2-3 stykker :o


Men du får da lige et held og lykke til i morgen :)




Mona Stenseth

.. min mening.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 01:33

Mange tak for det :)

Nu må jeg også hellere daffe ind på min madras, så jeg ikke falder i søvn over springene imorgen ;D

Godnat :)



- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 01:35

Haha, ja det må du hellere. Godnat du. :)




Mona Stenseth

.. min mening.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalla
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 16:28

Jeg var også vågn der. Min kæreste holdt mig vågen selvom jeg var rigtig træt. Sidst jeg kiggede på klokken var den 01:58, og sov vist umiddelbart efter. Chancen var der, da jeg fik lokket ham ud efter noget at drikke til mig, og så var han tilfældigvis sulten, så han spiste vist lige lidt. Og da han var så sød at komme tilbage med det jeg havde bedt om, sov jeg altså. Hov!


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3

R.I.P Lisa! Du er elsket og savnet!!!<3 ;'(



0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg skal følge en neger til svømning..
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 16:33

Må jeg få en kage for at være vågen nu hvis jeg nu ser rigtig sød ud?



JEGMIG'HEDVIGLÆRKE

uden fancy farver, grimme hjerter og besværlige citater


0
0
Svar på denne tråd
 
 123457
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 19:14

Sofie Dyberg: Haha genialt! :D




Mona Stenseth

.. min mening.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider