Har i hørt Kelly Clarkson synge A moment like this ?
www.youtube.com/watch?v=vSSoMw3R-E8
Hvad synes i om sangen og får den jer til at tænke på noget specielt?
Christina
kan bedre lide den når leona lewis synger den (;
men fantastisk sang!
odin/rikke- uden hest
vsrk. always in my heart <3
Den er rigtig, rigtig god. Jeg hører den tit.
Men som Odin, jeg kan også bedre lide den, når Leona Lewis synger den. Jeg synes, at hun synger meget bedre i det hele taget.
Synes faktisk den er bedst med Kelly..
Men tror den ville være vildt god, selv hvis jeg sang den
Kh Asta ( :
~ Måske snart med part på dejlige Terkel <3 ~
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet