Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 E Bøger
Forfatter: 
Dato:  10-06-2010 15:17

Hej Ænder


Nogen er jer der kender til E bøger? Om det er noget værd at ofre i, eller om pengene er smidt ud af vinduet. Hvad er jeres mening, råd eller vejledning?



Betina V. Hansen

Er den heldige passer af en skøn vallak

Dejlige Xander...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Betina
Forfatter: 
Dato:  23-08-2010 05:22

Mit forslag er, at du først prøver at låne en ebog, for at se, hvordan det fungerer, og på den måde finde ud af om det er noget, du synes om

Du kan skrive, hvis du skal have en hånd til at finde ud af at låne.


Mvh. Madeleen

0
0
Svar på denne tråd
 
 e-bøger
Forfatter: 
Dato:  24-08-2010 08:55

jeg har først lige opdaget e-bøger, og jeg må sige at jeg er fascineret!


Mest fordi jeg for det meste køber mine bøger i udlandet, og med e-bøger kan jeg begynde at læse med det samme istedet for at skulle vente 1-2 uger på at bøgerne kommer med posten. Det har så til gengæld haft den "ulempe" at jeg har overskredet mit bogbudget en del, da det er utrolig nemt at købe en bog når jeg får lyst til at læse den ;)


Jeg har ikke fået fat på en e-reader endnu, men skal helt klart have én. Indtil videre har jeg læst på min computer, hvilket sagtens kan lade sig gøre, men ikke er helt så nemt som med en fysisk bog (eller e-reader vil jeg tro).


Madde: Jeg vil faktisk gerne høre lidt om at låne e-bøger. Jeg prøvede at søge lidt omkring det her og der, men kunne ikke rigtig finde noget, andet end fagbøger :)


Reason is not automatic. Those who deny it cannot be conquered by it. Do not count on them. Leave them alone.

Ayn Rand

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider