Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 kærlighed ala dear john/twilight
Forfatter: 
Dato:  19-07-2010 21:30

Efter at jeg sidste sommer læste twilight bøgerne i løbet af ingen tid fordi jeg var opslugt droppede jeg læsningen lidt..

Gik så i gang med "pride and prejudice" orig. udgaven på engelsk :) er ikke færdig da den er hård at komme igennem :) Men elsker kærligheds bøger og efter jeg på min ferie læste dear john tænker jeg at jeg gerne vil læse noget mere i den stil..


Det behøver ikke være helt så sukkersødt og må gerne være ulykkelig kærlighed.. Og så læser jeg hovedsagligt på Engelsk da jeg synes bøger er bedst beskrevet sådan :)

Jeg er ikke helt vildt meget til fantasy, men synes nu alligevel at twilight bøgerne var gode og ser da også true blood og vampire diaries og elsker HP og ringenes herre .. haha har vidt lige modsagt mig selv..


Hjælp mig ;) !



-Stephanie

Stol altid på din intuition, selv en uddannet kan overse det indlysende

- Get a second opinion!!


Bandit, Jeg vil savne dig til vi finder hinanden igen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt forskelligt..
Forfatter: 
Dato:  21-08-2010 21:25

Nicolas Sparks har jo skrevet mange bøger ud over Dear John - og dem kan du ofte få meget billigt i paperback udgave på engelsk


Jeg har haft meget fornøjelse at Charlaine Harris' Sookie Stackhouse - serie, som du også kan købe billigt på engelsk i PB.


Og en "lille" let bog som du måske vil kunne lide er: A certain slant of light af Laura Whitcomb..


Hmm... Det var lige dem jeg kunne komme i tanke om lige nu..


Endvidere er jeg blevet anbefalet HungerGames - så den serie tjekker jeg ud meget snart (ja ja - altså når jeg får løn, ik' )


Orv. og faktisk har jeg også House og Night serien af P.C. Cast


Håber du kan bruge nogle af forslagene - og god læsning


Sandie & Gaia





0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv Evermore
Forfatter: 
Dato:  29-08-2010 20:36

Hvis det gerne må være lidt pladderromantisk a la Twilight, så kan du roligt forsøge at læse Evermore af Alysson Noël. Det er ikke om vampyrer, men om udødelige der skal drikke en rød drik... Den handler om skolens populære pige Ever der efter et trafikuheld hvor hendes familie bliver slået ihjel, kan høre tanker.. men så kommer der en ny lækker fyr til skolen og når han er i nærheden blokeres tankestrømmen... Ja den har sine ligheder med Twilight, men den er nu værd at læse - hvis man er til den slags ;)


Er selv lige blevet færdig med den engelske udgave af Stolthed og fordom, til tider var den lidt hård at komme igennem, men den var det værd

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pladderromantik
Forfatter: 
Dato:  16-09-2010 00:39

Så er Margit Söderholm altid god.

Start med "driver dug falder regn" eller "Provstens datter"- og så derud af.


Jeg har lige genlæst "Grevinden på Tyrsta"- og hold da op. Engang syntes jeg det var søønd, men hun er da en intrigant sisken.... ;-)


(Man bliver desværre ældre med årene).



Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider