Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 Den nye Dan Brown...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2009 21:11

Er der andre end mig der skal have fingrene i den?

Tror jeg bliver nød til at skaffe den pronto.


Mvh
Linda
Pascall og Calais
Jack R.I.P


Som nyder freden og roen



Ejendom Mellem Hobro og Skive

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 15:58

Er godt i gang, LOVE IT!



* Louise *


Lånehest søges, se profil



0
0
Svar på denne tråd
 
 Dan Brown
Forfatter: 
Dato:  27-11-2009 19:54

Ja, den tog ikke lang tid at komme igennem... Han formår jo at fastholde læseren i spænding. Den mindede nu meget om Da Vinci - men det gjorde mig ikke noget.



mvh Stine



http://www.sk-farm.dk


Nu med avlshingst! New Park Tamerlane 82 cm

0
0
Svar på denne tråd
 
 kunne ikke så godt lide den
Forfatter: 
Dato:  07-12-2009 23:02

Jeg var så til gengæld ikke vild med den.


Har faktisk haft den liggende siden august, men har først lige nu haft tid til at gå igang med den.


Var helt vild med Da Vinci mysteriet, og kunne godt lide engle og dæmoner. Morderisk Bedrag (eller hvad den nu hedder) var jeg til gengæld ikke vild med og denne nye (the lost symbol) synes jeg var direkte dårlig.


Jeg gættede lynhurtigt hvor historien ville slutte, og et par af de andre twists fangede jeg også, men det værste var faktisk at jeg synes flere af personerne var dybt utroværdige plus historien er "for hektisk". Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men der sker for meget på for kort tid... Desuden bruger han aaalt for lang tid på at afslutte historien efter den faktisk er færdig synes jeg. De sidste mange sider tænkte jeg bare at han snart måtte være færdig og jeg skulle næsten tvinge mig selv til at få læst de sidste par sider.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så blev jeg færdig..
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 12:17

Og er ikke skuffet.


Det er længe siden jeg har læst de andre, men stående alene er denne bog ganske udemærket.


Mvh
Jackpot


Som nyder freden og roen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider