|
|
| Gode bøger. |
|
|
Hej alle HNænder! Fra på torsdag og de næste 6 uger frem skal jeg ligge mere eller mindre stille efter en meniskoperation  så tænkte jeg, om der er nogle herinde der har nogle forslag til en rigtig god bog, til at fordrive tiden med? sådan en slags bog man bare ikke kan slippe når man først er begyndt  det kan både være drama, kærlighed og eventyr osv. håber i vil hjælpe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Læsehesten... |
|
|
Hejsa...Jeg vil anbefale B.S Christiansens bog : Et liv på kanten. Den er bare super 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bog... |
| Forfatter:  |
TineYding |
| Dato:  |
03-10-2006 18:33 |
|
Hej Belinda, Har du læst Dan Brown: Da Vinci Mysteriet? Den er, synes jeg (og vistnok næsten hele verden ), meget spændende og svær at slippe. Pøj, pøj med operationen. Mvh. Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
tak for svaret, findes den på biblioteket? syntes den lyder bekendt og ny udgivet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej tine. |
|
|
jeg har ikke læst bogen,men set filmen, den var super god  det eneste krav er at den skal kunne lånes på biblioteket, men det tror jeg nu også man kan med den. jo tak, det er 4 operation i det knæ - håber det er den sidste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bhswlbcjqK |
|
|
Jeg er normalt ikke den store læsehest, men Dan Brown/Da Vinci Mysteriet op tog mig totalt...var stort set fraværende i 2 uger i træk...overvejer lige nu at gå igang med den som kommer før Da Vinci mysteriet (kan ikke huske hvad den hedder ??) Hvis du overvejer denne bog, så start med etteren... God bedring
Med venlig hilsen Maria Sund kost til private & virksomheder - www.KostSpiralen.dk SUPER smart dressurføl sælges eft. Michellino/Racot Kawango - se præsentation Kieffer Wien 17" sælges - se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rgdgfgdgdg |
|
|
Jeg vil anbefale bøgerne: Asyl + forelskede sig til et mareridt af Liza Marklund. Det er sande beretninger om en kvindes flugt fra Sverige, fra hendes voldelige mand. Om at Sverige ikke kan beskytte hende mod ham osv.. Nogle sindsyg gode bøger som man virkelig ikke kan lægge fra sig når man er begyndt. Der er lige kommet en 3'er skrevet af kvinden selv, men den synes jeg ikke er nær så god som de to første...
Mvh Pia og hendes superpony Hannibal Skellerød. Se ham på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bog... |
TineYding |
03-10-2006 18:47 |
|
Hej igen, Jo, jeg tror den kan lånes på biblioteket. Og jeg synes at bogen er ret meget bedre end filmen  Mister Q: Er det Engle og Dæmoner du tænker på? Den er også skrevet af Dan Brown og er bestemt også virkelig spændende, synes jeg. Så Belinda, hvis du kan låne begge to er du garanteret mange gode timer. 4. operation, Belinda - puha, jeg håber for dig at det bliver den sidste. Kh. Tine.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
chulek |
03-10-2006 18:53 |
|
Hm... mit indlæg forsvandt. jeg vil også anbefale dem pia siger, de er bare så gribende, og desværre sande. Den sidste Mias hemmelighed er også ok, men man bliver bare lidt skuffet over at hun har holdt det hemmeligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tak for |
|
|
alle forslagene  de lyder alle spændende i hver deres kategori. nogle der har læst "Briget Jones stilen" bøger??? - altså sjove kvinde bøger, der har humor, pinligheder osv. hvor man små griner og hygger sig gevaldigt over fortællingen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej mette |
|
|
jeg er startet på den der hedder sidste udkald, købte den da vi skulle til lanzarote, den er lidt langsom i optrækket, men nu syntes jeg den er fantastisk. ( er nået halvvejs  )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Belinda... |
|
|
Det er mit ekspert område - altså kvindehumor stilen. Har du læst Sophia kinsella med mine hemmeligheder. Fantastisk sjov bog. ellers er der jo merian keyes, hun har skrevet mange super gode bøger, og en lidt mere seriøs en, men også ganske sjov og underholdende. Cecelia Ahern har skrevet en bog der hedder PS: jeg elsker dig. Den er god, men ikke helt så kvinde/problemer/sjove agitg, mere seriøs og gribende på den gode måde. Prøv at læs nogle af dem, men jeg vil ihvertfald anbefale Sophia som den første, men hvis den er dig, så er den læst på en lille uge eller mindre, og så har du jo 5 uger tilbage 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til alle |
|
|
tusind tak for "god bedring"  det for jeg helt sikkert brug for  det er altid rart af få lidt god vind med på vejen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prøv forresten at.. |
|
|
Prøv forresten at gå ind i bogforummet her på HN, læsehesten - der har jeg lavet en tråd ca midt på siden der hedder Merian keyes et eller andet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
heste-hvisker |
03-10-2006 19:22 |
|
prøv serien med: sølvhesten, hermelinen og kan ikke huske hvad den sidste hedder. eller også skammerens datter serien. de er rigtig gode. både jeg og min mor har læst den, og vi syntes begge rigtig godt om den, men læs den kun hvis du kan lide fantasy 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej rikke |
|
|
den lyder sjov, den vil jeg kaste mig ud i, lidt eller rettere meget humor er altid godt og helbrende, så for smilebåndet i hvertfald også motion - det er altid godt  ps. super flotte billeder du tager 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kommer... |
Mette J |
03-10-2006 19:24 |
|
..lige i tanke om den nye film, der er biograf aktuel: The devil wears prada - det skulle vist være rigtig god/sjov bog 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mette J... |
|
|
Mange tak Belinda. Jeg sad faktisk kort og overvejede at sende bøgerne over til dig så du kunne låne dem, jeg har dem nemlig alle, men det er vist lidt dyrt er det ikke? Mette J, djævlen går i prada ligger også på min hylde og for nyligt læst færdig. Ikke så fantastisk som de andre, men kan sagtens læses som god underholdning. Jeg skal ind og se filmen i morgen, og forventer mig lidt mere af den, for den har fået gode anmeldelser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej rikke |
|
|
jeg ved ikke hvad det koster  man betaler for vægten af pakken. så skal det være, at vi deles om portoen? og vi så laver en aftale om hvornår de skal sendes retur  så vi begge er enige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sophie Kinsella |
|
|
har jo også skrevet "Shopaholic-serien." De er også rigtig gode og sjove. Meget let læst og god underholdning, man ikke behøver at tænke dybere over. De kan godt anbefales.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123465 |
|
|
nora roberts - Himlen over montana ... den er bare kanon kan virkelig anbefales. den har gys, grin, kærlighed, spænding alt  Glæder mig til at læse flere af hendes bøger. Er man til kærlighedsromaner, kan danielle steels bøger jo også altid læses  er man til gys er stephen king bøgerne gode*S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|