Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Læsehestens Bogforum (Arkiv)

 Hvad læser i nu???
Forfatter: 
Dato:  17-05-2005 11:15
Ja, sidder lige og keder mig, så ville høre hvilke bøger i er ved at læse??? (Jeg er født nysgerrig ;-))

Selv er jeg ved at læse "Pave Johanne" af Donna W. Cross, mener jeg hun hedder... 8-)

Men fyr løs! Det kunne jo være man fik nogle gode ideer...... ;-D


Røde heste er de bedste!!! {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige nu
Forfatter: 
Dato:  17-05-2005 11:45
Jeg er ved at læse Det år hestene kom af Mary Mackey.
På trods af titlen er det ikke en hestebog, men en roman om Europas befolkning for 6000 år siden. Jeg synes indtil videre at den er rigtig god og så er der 2 bøger mere i serien.

-Dorthe

Magister Mundi Sum
0
0
Svar på denne tråd
 
 KatieKat
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 17:50
den har jeg også læst, fandt den på sådan noget udsalg på vores lokale biblo hvor man kan fylde en pose for ikke ret mange penge...mindes den var god, men har aldrig fået læst de efterfølgende... ;-)


Røde heste er de bedste!!! {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe....
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 19:43
Lige nu læser jeg en bog der hedder Djiin... Ved ikk hvem der har skrevet den, sys engentlig heller ikk den er så god, men jeg hader at gå igang med en bog uden at læse den færdig :-P

{> Tulle {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jarastavens vandring
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 14:15
jeg læser en serie fra sagaborg, Jarastavens vandring, sofar er der 7 bøger og flere på vej, hvilket stinker, nu hvor jeg har læst de først 7 og bare må vente på de næste...

men det er en rigtig god serie om vikingetiden, magi og kærlighed... kampen mellem de gode og de onde...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 17:25
vist også læst Djiin engang, er det ikke en lille serie på 3-4 bøger med en pige der bliver blind???
Kender godt det der med at gå i gang med en bog, uanset hvor dårlig den er så skal den bare læses færdig ;-D

Jarastavens vandring, jeg har læst de 6, har dem selv, er der kommet en til??? Så skal jeg lige på udkig... :-P


Røde heste er de bedste!!! {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 13:23
læst nogle gode bøger...den får I lige her:

Alle Harry Potter bøgerne undtagen Harry Potter 6....

Maria....

Heartland serien... ;-D

Udnyttet...

Og en masse andre bøger :-D

Deguer er bar så søde {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 katorina serien
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 11:25
jeg læser katorina serien


aaldrig mishanle en hest
0
0
Svar på denne tråd
 
 Læse...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 19:49
Jeg læser "Til Evig tid" af Fischer.
Knus Amanda
0
0
Svar på denne tråd
 
 Trine:
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 20:33
Trine, tænker du ikke på Djil? De handler nemlig om en pige, der bliver blind. Ikke de mest indholdsrige bøger, men de kan da gå...

Jeg er selv lige blevet færdig med at læse "Krigeren" af Josefine Ottesen. Var ellers længe om at komem igang mde dem, da jeg ikke brød mig om forsiden. Og hvis jeg ikke kan lide forsiden på en bog - ja, så bliver den ikke læst. Men da det var nogle bøger, der havde fået nogle ret gode priser, er manjo nødt til at læse dem. Og det var jeg bestemt ikke fortrudt!

Men mangler noget at læse i, der er længe til Harry Potter 6 kommer, da jeg nemt kan læse en bog på 400-500 sider på en dags tid. Og jeg kan jo ikke ride og gå til eksamen hele tiden...


Post proelium
-praemium


TEAM PIP
- Teamet for ryttere med forelskede heste!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Pip
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 21:57
Jo det kan da godt være de hed Djill ?:-) Det er mange mange år sidden jeg læste dem, så kan ikke rigtig huske dem 8-)

Jeg er ikke kommet ret meget længere med min bog, hvis jeg ikke læser til eksamen eller er inde til en, så er jeg ude ved hestene, veninder, til fest eller noget i den stil. Og er ved at købe stor hest, så mon jeg får læst ret meget inden sommerferien??? Tvivler ;-D

Men udover den jeg har gang i nu skal jeg læse "Fluernes Herre" af William Golding og "Manden med pilefløjterne" af Nevil Shute i sommer, da jeg så kan læse forud til næste år og dermed ikke skal læse så mange bøger ;-D
Det kan man vel lige så godt når man alligevel læser en hel masse :-P


Røde heste er de bedste!!! {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Om Rom
Forfatter: 
Dato:  31-05-2005 15:57
I oldtiden og deres fald .


Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jordbær med mælk???
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 13:02
Er i gang med Tyvenes Herre og Frændeløs. Begge bøger er læst før :-)

MVH. Ditte
Det gode hjerte lever længst.

chokoladekiks

smager

dejligt
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg er igang med
Forfatter: 
Dato:  23-06-2005 09:38
"den kompetente rytter". Sindsyg god bog. Den første dag læste jeg hele 100 sider i et hug! Kæreste kunne slet ikke få kontakt til mig. Den er virkelig god. Kan anbefales på det kraftigste!!
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf
0
0
Svar på denne tråd
 
 2 bøger...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2005 15:28
Ja, jeg er faktisk igang med 2 bøger for tiden :-D "Da Vincy Mysteriet" og "Harry Potter and the Order of the Phoenix" - begge virkelig gode bøger (og i det ene tilfælde kanon serie ;-) (y))

Jeg er igang med Harry Potter nr. 5 fordi 6'eren jo udkommer d. 16. juli - og jeg skal jo være klar 8-). Da Vinci Mysteriet har jeg næsten lige fået og har læst én gang, men der er så mange detaljer, at den bestemt er værd at læse igen, så hurtigt igen :-)

Mvh Vicky
Den eneste virkelige død er den du dør hver dag, ved at du ikke lever...
Michael Strunge


Takket være biblen
har vi lært at
stille spørgsmålene,
men svarene findes

i Peter Plys
Peogeot 106 fra 1994 sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Forvirring
Forfatter: 
Dato:  28-06-2005 22:49
vil jeg skabe, har lige fundet ud af at rette mit ryttersnak-navn, men det er mig der startede tråden i sin tid ;-D

Jeg er lige pt igang med Nynnes dagbog 2, den første var vildt god, men den her fænger ikke helt så meget...
Også har jeg lige læst Manden med pilefløjterne af Nevil Shute som en af de bøger til dansk næste år som jeg læser forud. (HF). Jeg læser jo alligevel... ;-D


Røde heste er de bedste!!! {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bøger sådan pt.
Forfatter: 
Dato:  01-07-2005 15:54
Jeg er i fuld gang med at "komme ind" i psykologiens verden - så jeg læser pt. en meget interessant bog, som hedder "Personlighedsforstyrrelser" og er skrevet af Ingrid J. Kristensen. :)

Men om ikke så forfærdelig mange uger sidder jeg fasttømret på min sofa og pløjer mig vej igennem Halfblood Prince, ligesom rigtig mange andre mennesker rundt om i verden. ;)

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd
 
 En reje med rogn
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 02:47
Den læser jeg igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen...
Hilsen Nanna/Artinirte og Klaus

- I was an atheist until I noticed I'm God.

Dressur er kommunikation mellem hest og rytter


Stolt medlem af IMK (idioter med kam)

:)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Monty :)
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 22:46
Jeg er ved at læse "Fra mine hænder til dine" af Monty Roberts... indtil vidre kan jeg bruge det hele til noget.. den er kanon. ;)
- H

"Min måde er den bedste - for mig idag."
"hvis du vil vise mig en bedre måde, vil det være min måde i morgen.
(citat Monty Roberts)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Monty :)
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 22:47
Jeg er ved at læse "Fra mine hænder til dine" af Monty Roberts... indtil vidre kan jeg bruge det hele til noget.. den er kanon. ;)
- H

"Min måde er den bedste - for mig idag."
"hvis du vil vise mig en bedre måde, vil det være min måde i morgen.
(citat Monty Roberts)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode bøger
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 11:33
Jeg er det jeg selv kalder en læsehest og her kommer et udpluk af de bøger jeg har læst og som jeg syntes er gode, samt dem jeg er i gang med :-)

Dem der er gode:

"Udnyttet" af Danielle Steel

"så meget at fortælle dig" Jeg kan ikke huske forfatteren men jeg har læst bogen snart 20 gange.

"ringenes herre" jeg har læst alle 3 + hobbitten af Tolkien

"heartland" af Lauren Broke, de er bare gode

"Harry Potter" de 5 indtil videre og glæder mig usigeligt til den næste.

"Jarastavens vandring" af Sagaborg, jeg har kun fået læst de 4 første, fordi jeg ikke kan finde 5-eren nogen steder, men jeg regner med at få dem læst alle sammen på et tidspunkt.

"Spørg bare Alice" anonym forfatter, den er bare så medrivende og god, selvom den er lidt ældre end de andre.

Dem jeg er i gang med:

"Klit" af Frank Herbert, det er en ret god bog, men den er lidt tung i det indtil videre.

"Heartland nr. 18" Den er bare rigtig rigtig god

"Harry Potter og føniksordenen" Den er jeg i gang med at5 læse for ca. 10. gang

Janis ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 og jeg er i gang med
Forfatter: 
Dato:  10-07-2005 15:56
"Klikkertræning til heste", er jeg lige gået i gang med, og er så småt også i gang med praksis :-)


Smil og klik fra
Hanne
0
0
Svar på denne tråd
 
 En eller
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 23:01
Jeg er i gang med endnu en serie af David Eddings- fantastisk fantasy-forfatter!!!
Første serie om Garion hed Belgarion-sagaen og var i mange bind. Nu er Malloreon-sagaen en fortsættelse og her er også mange bind (yes! elsker serier). Er i gang med "Kejserens Valg".
Synes faktisk at bøgerne om Garion er bedre end de to serier om Jernhøg...
Taler jeg fuldstændig sort?!?

Welsh sec. C hoppe sælges!
Se hende her!
0
0
Svar på denne tråd
 
 gode bøger
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 23:38
Jeg er lige kommet hjem fra ferie i syden, og det var godt nok en LÆSEferie!

Disse knaldgode bøger fik jeg læst:

"Eventyret om Fjeren og Rosen" af Josefine Ottesen

"Der er ingen, der tør" af Mats Wahl (det er godt at have læst "Den usynlige" af samme forfatter først)

"Kvasers Blod" af Lars-Henrik Olsen (sidste del af "Erik Menneskesøn")

"Mig - bli'r kvinde" af Lena Eilstrup

"Mig og fyrene" af samme forfatter

"Da Vinci mysteriet" af Dan Brown

Tre bøger om "Gitte" af Ruby Ferguson

"I form til hest" - kan ikke huske forfatteren

Så nu mangler jeg flere gode ideer til Harry Potter udkommer på dansk.


Post proelium, praemiun

Først kæmpe, siden sejre

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg læser lige nu
Forfatter: 
Dato:  30-07-2005 17:07
lige nu læser jeg en bog som ikke er udgivet, i kan følge med i den under hyggesnak og så hedder tråden "min roman - kritik" der bliver lagt to afsnit ind om dagen, for det meste, men idag snød han os... øv øv.

Læs den den er kanon go...!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har lige læst
Forfatter: 
Dato:  30-07-2005 17:15
Jeg har lige læst en bog der hedder "Sporet fører mod øst." Det er nok en af de bedste bøger jeg har læst. Bogen er skrevet i breve, mellem 2 som bliver venner. Den handler om 2 heste som stikker af og ja...sporet fører mod øst. De løber langt...nu vil jeg ikke afslører mere. Bogen er gammel, så den kan være svær at få fat i, men hvis det er muligt så gør det! Den er S...e god!
0
0
Svar på denne tråd
 
 thi hi..
Forfatter: 
Dato:  30-07-2005 19:02
Thi hi..!

Jeg Skal til Min 3. bog i den der serie med JENNIE Og Araberhoppen Shanti..!
Heeh..

Har lii læst alle 4 bøger om Skammerens Datter..!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg læste... Jeg læser nu...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 08:39
Hej! Jeg er i gang med "Brittas nye hest". Den bog har Lisbeth Pahnke skrevet. ;-D Det ka' godt være at du/i er uenige, men jeg elsker Britta bøger. Og så husk liii' at jeg KUN er 10 år >o< Jeg har også læst Heartland bøgerne. Næsten alle... Kom op omkring nr. 15, men så havde de ikke længere end dertil på biblioteket. Øøøøv...! Jeg har også læst "Tina og hestene", og en masse andre! Elsker at læse! Nååårrr, jo! Jeg har jo også læst "Jadehesten". Den var rigtig go'! {> Så, det var så lidt om de bøger jeg læser. Hestevrinsk Michelle!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er skam
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 15:24
intet galt i at kunne lide Britta og Silver... jeg synes også det er en super hyggelig serie som er læst mange gange. De to seneste bøger jeg har læst er DaVinci Code og Harry Potter Half Blood Prince for 2. gang :-* Hilsen
-Matilde og Shalu :-D-

Medlem af SAK & DÅHM

Uvidenhed står ikke i vejen for fremskridt, illusionen om viden gør
0
0
Svar på denne tråd
 
 Er igang med
Forfatter: 
Dato:  31-10-2005 17:04
Juveler... Meget god bog, lidt(læs meget) gammel tror jeg..har fået den af en veninde, der ikke selv ville have den... 8-)
:-)En gang hestefreak-altid hestefreak :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ilden i ryggen
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 19:51
Lige nu læser jeg en ungdoms bog "Med ilden i ryggen" den bliver først spændene langt inde i 5. kapittel Så læser jeg Britta og Silver (igen igen haha) Heksen (som er en forfærdelig kedelig gyser) Spøgelset bag væggen (en ok gyser jeg lige er startet på) ja jeg har meget i gang, men så har jeg en bog derhjemme, to bøger i skolen, en i bilen og ja ? så har jeg altid noget at fortage mig hehe :D
- En rigtig hest behøver ikke at have et stempel på røven!

MVH. Camilla - en ægte Charlie-freak..!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre ...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2005 12:33
... læser jeg alt for hurtigt :-( Det bliver dyrt i længden, specielt når man tilbringer 3½-4 timer om dagen i toget. Lige for tiden har jeg kastet mig over en (for mig) ny krimiserie. Mandag/tirsdag læste jeg "One for the Money" I dag har jeg fået læst de første 140 sider i "Two for the Dough", og efter at have læst nr 1 købte jeg så BÅDE 2 og 3, så derhjemem ligger "Three to get Deadly". Så jeg har bøger til resten af denne uge. Der er vist 10-15 bøger i serien, men det bliver jo dyrt hvis der læses 2-3 bøger om ugen. De er for øvrigt skrevet af en Janet Evanowich - hvis det skulle friste med en let og underholdende krimiserie.
£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd
 
 £isbeth...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2005 12:41
Hvorfor ikke bare låne dem på bibl...?
:-)En gang hestefreak-altid hestefreak :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kalundborg
Forfatter: 
Dato:  02-11-2005 13:02
Biblioteket har et MEGET begrænset udvalg af enegelske bøger (for ikke at sige INGEN), og oversættelserne er som regel ikke ret gode, og ødelægger hele opfattelsen af handlingen. Så jeg må købe (har en laaang ønskeliste på Amazon)
£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd
 
 En led satan ...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 16:06

nemlig Ghiglieri's "The Dark Side of Man". Man kan ikke forstå

noget hvis man ikke har læst den, men den er godt nok ikke for

sarte sjæle. Vil anbefale at undgå den hvis I er yngre end 18-

20 år, men ellers er det bare med at klø på.









Jeg keeeder mig.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Belgarion
Forfatter: 
Dato:  19-11-2005 00:31

Isotter (28.juli-05): nej, du taler aldeles ikke sort!

(Og ja: Belgarion er langt bedre end Jernhøg).

Har lige (igen) læst "Belgarath the Sorcerer" og er lige (igen) gået i gang med "Polgara the Sorceres"

Eddings kan nydes flere gange!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg læser...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2005 10:18

Hej! Jeg er i gang med nr. 16 i Heartland-serien. Jeg har lige læst en bog jeg lånte af mig kusine. Den hed vidst...(?) Et eller andet... Kan ikke huske det. Bagefter skal jeg måske læse... Hmm...? Fuldblod-serien. Eller Harry Potter. Jeg er også i gang med Britta-serien. HeHe... Så har massere at læse.

Mvh. Michelle!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rosamunde Pilcher
Forfatter: 
Dato:  26-02-2006 16:32

Er ved at genlæse Rosamunde Pilchers bøger..



0
0
Svar på denne tråd
 
 Forvirring igen
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 12:30

for nu har jeg sørme skiftet ryttersnak-navn igen!

Men det er mig der startede tråden i sin tid...


Siden jeg skrev sidst har jeg, klart nok, læst en hel masse bøger


Har fået en eller anden passion for Agatha Christies krimier som jeg finder rundt omkring til en 5´er stykket, dog har jeg ikke fået læst så mange af dem endnu.


Ellers har jeg bla. læst de to første "Shopaholic"-bøger, god underholdning og lette at læse, den tredje ligger oppe på min overfyldte bogreol og venter...


Lige pt er jeg igang med en jeg har lånt af min mormor, "Ravns føde" af Hanne Reintoft. Min mormor synes den var rigtig god, men hvis man ikke er historisk interesseret eller kan lide hendes lidt gammeldags skrivestil, bliver den nemt lidt tung. Den handler om Danmark under reformationen 1536, hvor man følger en familie både før og efter.

Men læses skal den


Bagefter vil jeg i gang med "Jomfrudronningen" af Susan Kay, også en jeg har lånt af min mormor


OG så har jeg en bog på engelsk om irske folkesagn til at ligge som jeg købte og gik igang med da vi var i Dublin sidste år, samt Karen Blixens "Den afrikanske farm" som jeg også skal have læst færdig
0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelummebum
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 15:16
er i gang med smerte herren og harry potter 3 som jeg læser fot 117 gang

Mig og det skønne dyr Mon Cheri Mon Ami
0
0
Svar på denne tråd
 
 læsning
Forfatter: 
Dato:  28-03-2006 19:07

Jeg er igang med "Sinuhe Ægypteren" af Mika Waltari.

Den er en smule langtrukken, men bestamt værd at læse alligevel!

Og ellers bliver det til en del læsning af diverse artikler om velfærdskommisionen og sundhedsloven og et ikke særlig inspirerende tidsskrift kaldet "Nationaløkonomisk tidsskrift" . Ikke det mest opmuntrende at læse, men jeg vil jo gerne bestå eksamnen, så romanerne må vente lidt endnu...




0
0
Svar på denne tråd
 
 noget at læse
Forfatter: 
Dato:  03-04-2006 08:19

Jeg er så lige kommet ind i et mindere død vande lige nu.

Jeg har lige afsluttet Bartimæus trillogien, de er nu gode. Og keder mig med for 20 gang at læse McCullough's sangen om troja. Det er nu en god bog.

Ellers står den på Manga, Japanske tegneserier, og en enkelt koreans er der også kommet med

0
0
Svar på denne tråd
 
 noget at læse
Forfatter: 
Dato:  03-04-2006 10:08

Jeg har lige læst "the Shadow of the Wind" af Carlos Ruiz Zafón

og et pt. igang med "the Time Traveller's Wife" af Audrey Niffenegger


de kan også godt anbefales


Mvh

Charlotte


Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Les rois maudits
Forfatter: 
Dato:  12-04-2006 13:24

En spændende historie om franske og andre europæiske regenter i den første halvdel af 1300-tallet. Men den er lidt tung (ig bogstaveligste forstand) - 3 bind i 600-siders klassen - og så er den jo altså på fransk :-)


Til gengæld er der masser af spænding og facts.


Når jeg engang bliver færdig med den, har jeg Kronprinsessen af Hanne-Vibeke Holst, Hjernen bag Bush af ??, og et par andre på bedding :-)




Venlig hilsen
Randi G.

Mors hest er bedst
(Anne-Katrine, 4 år)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode fantasy-bøger
Forfatter: 
Dato:  15-04-2006 18:51

Hejza


Jeg læser mest fantasybøger så her er et par stykker som jeg er helt vild med:


- Serien om Skammerens Datter af Lene Kaaberbøl (1. bog hedder Skammerens Datter)


- Et grimm't eventyr af Dennis Jürgensen


- Serien om Enhjørningen Aljan (Første bog hedder Ildbringerens fødsel) Den er VILDT god! Der er 3 bøger i serien. Skrevet af Meredith Ann Pierce


- Ildhesten, spøgelseshesten og Vildhesten af Charlotte Blay


- Derk - Den uduelige fyrste af Diana Wynne Jones


- Horses never lie af Mark Rashid (den er på engelsk, men har lært virklig meget af den!)


Håber i kunne bruge det til noget.


Kathrine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heartland
Forfatter: 
Dato:  20-04-2006 15:21

jeg læser Heartland 10 for tiden :D

den er så skrevet at Lauren Brooke og oversat til dansk af Mette Skot Perschke

HUSK:

At ride er at leve, At leve er at elske, At elske er at: HESTE ER DIT LIV

0
0
Svar på denne tråd
 
 KRIGEREN
Forfatter: 
Dato:  27-04-2006 13:53

lige nu læser jeg for anden gang serien Krigeren af Josefine Ottesen.. den er smadder god..


en anden anbefalelsesværdig serie må være:


ABHORSEN af Garth Nix - en af de bedste serie jeg har læst


Manuela

0
0
Svar på denne tråd
 
 Merian keyes..
Forfatter: 
Dato:  28-04-2006 18:08

Merian keyes som sædvanligt, denne gang er jeg igang med vandmelonen.

Den er ikke så god endnu som hende andre bøger, men den får lige 50 siders chance mere

0
0
Svar på denne tråd
 
 tja, jeg er i gang med
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 09:34
Jeg er i gang med en krimi der hedder Ordets Magt af Robert Dugoni ... ikke noget særligt, men den er da ok... Handler om en forsvarsadvokat der har en evne til at få selv de mest åbenlyse skyldige, frikendt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad jeg læser?
Forfatter: 
Dato:  06-05-2006 19:28

Tja, jeg læser faktisk et par stykker sideløbende...

I aftes læste jeg otoriklanens fortællinger

En bog om Japan, magi og ung forelskelse!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er iqanq med flere.?
Forfatter: 
Dato:  26-05-2006 10:57

Liqe nu læser jeq 3 bøqer

1. Heartland 2 (Har læst de fleste men er beqyndt forfra)

2. Fyre & Flammer 3 - Oq bekendtelser i sofahjørnet

3. Lørdaqsholdet (En eller anden heste boq jeq ikk riqtiq kan komme iqanq med)



Idaq, er i morqen,
iqår (Eller Noqet.?)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bøgerne
Forfatter: 
Dato:  27-05-2006 14:51

Hej.


Jeg er i gang med flere bøger:


- Da Vinci Mysteriet af Dan Brown (den måtte jo læses, når der nu er så meget om den. Desuden troede jeg det handlede om et maleri der blev stjålet, men da jeg så så traileren for filmen, og fandt ud af det var en krimi, skyndte jeg mig at låne den)


- Store Forventninger af Charles Dickens - selve udgaven er fra 1930, det gør det lidt sjovere :)


- Kiss The Girls af James Patterson - krimi.


- De Ubudne - "gyser" fra 60'erne :-P


Så er jeg lige blevet færdig med Heksetimen og Lasher af Anne Rice - kan klart anbefales (y) (y)

Og De Faldne Kvinders Hus (Fortune's Rocks) af Anita Shreve er altså også god læsning.

Vil man have noget simpelt synes jeg de to hestebøger om Pim er gode. Som om Ingenting kan også anbefales.
Og selvfølgelig Tornfuglene, bøgernes bog ;D



- Heidi




Someday never comes


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bøger på engelsk
Forfatter: 
Dato:  27-05-2006 16:22

Vedr. bøger på engelsk. Selv om det lokale bibliotek har et begrænset udvalg af bøger på engelsk, så er der alligevel rigtig gode muligheder for at låne bøger på engelsk (eller andre sprog for den sags skyld). Jeg bruger selv www.bibliotek.dk rigtig meget. Der kan man søge på alle landets bibliotekers bøger og bestille dem hjem, så man kan hente dem på sit eget bibliotek. Rigtig god service, og lige pludselig er der et hav af bøger at vælge imellem. v.h. Lene.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Læse læse læse
Forfatter: 
Dato:  03-06-2006 14:56

Ud over et hav af fagbøger til semesterprojekt om Victorian women and early women's suffrage, så har jeg gang i "Mit liv som Pi" og krimien "Trace" af Patricia Cornwell (har læst næsten alle hendes bøger - de er ).


Nå ja, og så "Angels and Demons" af Dan Brown, men det er mest fordi jeg fik både den og Da Vinci Code sidste sommer og de skal jo læses. Er ikke særlig imponeret over dem.



Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan)
Shit happens!
... I just try not to step in it :)
Learning seriously affects your brain -aau.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 læseferie... ikke så god en ferie igen da...
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 15:05

Lige for tiden var jeg ellers godt i gang med en stabel bøger om ungheste og føl, da jeg har fået denne tossede ide at jeg meget gerne vil have et føl når jeg slutter på handelsskolen.

Men eftersom jeg for tiden er til eksamen i folkeskolen så er jeg tvunget til at læse det. Min mor vil faktisk ikke lade mig læse andet...


IEE! Jeg er tosset, og det er jeg stolt af! ^__^' baka...
Tag mig som jeg er, eller lad være, for mig er det ligemeget.
WEEEHHHH!!!! Fejrer snart mit 1års jubilæum med kawaii Mio-Kun.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er lige...
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 11:03

..blevet færdig med "Michael Laudrups tænder" - en korrespondance.

Den er okay ;-)

En type a la "lad hjernen slappe af" ;-)


Nu skal jeg igang med Marian Keyes: "Tre sider af samme sag" - glæder mig :-)




Mvh Mette..
********************
www.newforest.dk
***************************
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehehe
Forfatter: 
Dato:  08-06-2006 11:10
hertland, fulfblod og mange andre har bøger til salg vis det er !

penne ven søged kig på min profil.....................

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rei-00
Forfatter: 
Dato:  13-06-2006 18:40

He he, render også til eksamen for tiden, får dog læst en helt masse alligevel, kan bare ikke lade være

Har bla fået læst Onkel Toms Hytte (Langt om længe ), Marianne (Virkelighedens verden, læser dem ikke så tit, men det sker), Ekskonernes klub (Som selvfølgelig er bedre en filmen som jeg så i søndags, skal man lade være med ), En dreng ved navn Herman + En ung mand ved navn Stilling om Herman Stilling , Døden Lurer (en Agatha Christie der lige smuttede ned sidste uge) og så havde jeg for længe siden fået en bog af min lillesøster der lignede en rigtig god, historisk roman og så er det bare noget romantisk pladder i forklædning. Men den er da også snart væk

Hvornår var det lige jeg sagde at jeg læste til eksamen...?

0
0
Svar på denne tråd
 
 jordbæris
Forfatter: 
Dato:  01-07-2006 12:38
Jeg er lige blevet færdig med Pigen Med Den Blå Cykel 1-2-3 (Regine Deforges) og er nu gået i gang med Familiens Ære af Danielle Steel

Kanon gode bøger, om 2 unge piger i tiden omkring 2. verdenskrig

En gang DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd
 
 100 hestebøger...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2006 15:27

HarJ..


jeg H læst Jackie serien, fuldblod, heart land, tina og hestene, britta og silver, Lille Q. og mange, mange flere.



Midnight Shadow

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pt...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2006 18:11

..er jeg igang med Engle af Marian Keyes ;-)




Mvh Mette..
********************
www.newforest.dk
***************************
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har nu læst...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 19:13

Jeg har nu læst alle merian keyes og sophias bøger, og kan varmt anbefale mine hemmeligheder. Top underholdning.


Nu er jeg igang med djævlen går i prada, ny udgivet bog i samme genre.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg læser
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 00:00
pt. A Scanner Darkly, som jeg købte i England, og jeg så også filmen derovre (og den er meget mystisk, så nu vil jeg læse bogen inden jeg tager ind og ser den i de danske biografer).





Penny- og Wendyblade købes. Se mere på præsentationen.


Prøv: www.pludre.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bøger.
Forfatter: 
Dato:  28-08-2006 20:57

Lige nu er eg i gang med "en - to - tre - NU!" af Jesper Wung-Sung.

^ Er nået over halvvejs, og den er faktisk ret god Så den kan da anbefales.




Ditte

Savner Cinderella <3

- Part søges på Bornholm -



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hårdfør tråd
Forfatter: 
Dato:  29-09-2006 23:28

den har overlevet længe efterhånden den her tråd, troede dog ikke det var længe trods alt


Anyway, jeg overlevede da mine eksamener i sommers og havde så en laaang periode i min sommerferie hvor jeg bare ikke gad åbne en bog.

Nu er jeg så startet på lærerseminariet, så pt er der nok at læse, bla har vi læst Shamran af Bjarne Reuter, Brødrene Løvehjerte af Astrid Lindgren og Skelletet på hjul af Louis Jensen. Lidt sjovt at læse den slags igen Og så er der jo alt det faglige...


Derudover har jeg Den serbiske dansker af Leif Davidsen til at ligge i nærheden hele tiden, har bare ikke rigtig tiden til at få taget hul på den lige nu. Kan også se jeg i et tidligere indlæg har skrevet at jeg skulle læse Jomfrudronningen, den har jeg så stadigvæk også tilgode Men har da snart efterårsferie...



Lækkert, rødt hingsteføl sælges, welsh cob-blanding

Se præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 09:37

Har lige afsluttet Nora Roberts bog Himlen over montana wooouw en god bog, den har bare det hele, humor, gys, spænding, kærlighedsaffærer, familiedramaer en virkelig anbefalelsesværdig bog.


Er spændt på at læse flere af den forfatter.


Er der andre der er faldet over virkelig gode bøger, er jo altid rart med ny inspiration :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm ..
Forfatter: 
Dato:  17-12-2006 17:04

Davs =D

Er sådan set igang med Heartland for .. ? 5 gang ? Ligegyldigt, men den er nu rigtig god. Vil lige anbefale Tusmørke, af Stephenie Meyer, den er bare FANTASTISK! Er faldet totalt for den da jeg også er mest til kærlighed, romantik og så HESTE ! Arj, kan nu også godt lide fantasy, men hader altså gys. Nå, whatever, håber du kunne bruge det til nået (; .


Kraam Amalie =D


Ps. Hvor mange bøger er der i serien Fuldblod ? Har læst 1´eteren, go er vild med dem!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  23-12-2006 22:52

Sejt at denne tråd stadig lever - og sjovt at følge sin signatur gennem tiden :P


Julen er jo en herlig tid for os 'læseheste' - jeg har lige fået "Eragon" af 'nissen' (aka min SKØNNE moster ). Så jeg tror jeg vil smutte i seng og læse videre...


Inden jeg fik "Eragon" var jeg igang med at læse HP for noget der minder om 50. gang - kan simpelthen ikke få nok! Tror snart jeg skal ud og investere i nye udgaver af de 3 første, de hænger ikke ret godt sammen længere


Amalie: Jeg mener at der er 15 eller 16 bøger i "Fuldblod"-serien.



I ønskes alle en rigtig glædelig jul

samt et godt og lykkebringende nytår :)


JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006

Send resultater til mig

- Sidste chance er d. 31. december 2006

0
0
Svar på denne tråd
 
 Herlig tråd
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 01:47

Jeg kæmper pt med Andrew McLeans bog om træning af heste.

Indlæringsteori er ikke nemt. Enig med manden er jeg heller ikke altid, så tiden går lige så meget med at sidde at tænke over det skrevne som at læse det.

Skønlitteratur får jeg ikke rigtig taget mig sammen til.


Nu den lykkelige ejer af verdens smukkeste fjordhest!

0
0
Svar på denne tråd
 
 min bog
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 15:13

jeg læser eragon og skal ind at se den i biografen.


kan klart anbefalet.


-signe


0
0
Svar på denne tråd
 
 jhjhjjhjhhjhjhjh
Forfatter: 
Dato:  30-12-2006 23:19

Jeg er lige gået igang med Harry potter 1 (Ja, jeg er langt bagud, men skal nok nå at læse dem alle inden 7'eren udkommer! )

Også læser jeg Heartland 19! (: Også læser jeg også nogengange Mit liv med heste!

Kan ikke læse en bog af gangen!


De aller kærligste hilsner Kiksen ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Saga bøger
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 21:01

Hej


Jeg har læst alle 47 bøger i serien "Isfolkets Saga" skrevet af Margit Sandemo.


Bøgerne om "Ayla" skrevet af Jean Mauel.


"Jarastavens vandring" skrevet af Saga Borg


Og er i gang med saga serien "Raija" skrevet af Bente Pedersen, også en serie på nogen og fyrre bøger.


Hilsen Marianne




0
0
Svar på denne tråd
 
 Isfolket
Forfatter: 
Dato:  15-01-2007 21:23

Ja, jeg har også læst Isfolket for snart rigtigt mange år siden. Så da jeg pludselig faldt over den første nyudkommet, så måtte min datter eje den. Men nu er hun så også læsehest ligesom sin mor og blev bidt af serien med det samme. En skam man ikke kan røbe noget om den videre handling.


Men ellers overvejer jeg at kaste mig over Simone de Beauvoir's "Alle mennesker er dødelige" for gud ved hvilken gang.


Pt. står den Desmond Bagley, da gemalen mente at det var hans tur til at få bøger, så vi købte 8 let-brugte på Saxo.com.


Eragon kunne også komme med på den næste ønskeliste, og så mangler jeg Dan Brown's "Morderisk Bedrag" endnu.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvilke bøger jeg har læst ?
Forfatter: 
Dato:  27-01-2007 19:20

Jeg har efterhånden læst mange bøger.. lidt for mange. Min lære har nogle gange været ret sur på mig, når jeg kun gad at læse hestebøger. Men det er ved at være ret så længe siden jeg sidst har læst... Har læst alle de hestebøger som jeg lige kan få øje på. Jeg har læst følgende:

Heartland serien.. hele 2 gange.

Gitte serien

Britta og Silver serien.. 2 gange

Lille Q... Det er den bedste bog jeg nogensinde har læst. Vil læse den igen!!

Mille serien..

Og 1000 andre. Det er over en måned siden jeg sidst har læst noget.. næsten 2.. ehm.. i må ikk sige det til min lære !! (:

Er ret træt af at læse.. er ellers god til det. x'D

Islænder en gang, islænder altid!

Kirstine og Spegill

Spegill min lille hypse <'3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lo0o0oL!
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 16:41

Heartland <33'


Fyre og flammer <3'


<3'

Skal i Sindbjerg i uge 29.

Andre der skal det?

Så skriv xD

0
0
Svar på denne tråd
 
 Team Pip
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 17:53

Ja, det er lidt utroligt, jeg har vist også skiftet navn sådan ca 3 gange mens tråden har kørt -hvilket er meget længe efterhånden!

Lige pt er jeg igang med den sidste i Jarastavens vandring, "Tertors vrede", men det går lidt trægt eftersom jeg syntes det gode i serien endte sådan ca omkring bog 4, men man er vel stædig...

Desuden har jeg en "danskfagets didaktik" der ligger og skuler til mig, har lige fået startet i dag, men det er en dræber...

Og så har jeg som sædvanlig reolen fyldt derhjemme, har heller ikke fået læst "Jomfrudronningen" af Susan Kay endnu, suk...

0
0
Svar på denne tråd
 
 nu skal jeg inspireres
Forfatter: 
Dato:  22-03-2007 21:41

til noget ny god litteratur - jeg lægger ud...


Jeg er lige gået igang med "Patriarken" af Trisse Gejl.


Kan du anbefale noget??


Lisbeth


Cocker spaniel tævehvalp købes

April 2007

Helfarvet med hvide aftegn

0
0
Svar på denne tråd
 
 læser for
Forfatter: 
Dato:  26-03-2007 10:38
tiden Oliver Twist, på engelsk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min springpony
Forfatter: 
Dato:  02-04-2007 07:39

Jeg er i gang med at læse 'Maries nye ven' som er bind 1 i en serie som hedde 'Min Springpony.


Den er rigtig god, og handler om en pige der hedder Marie som elsker at springe, og som får en ny springpony.

Hendes højeste ønske er at blive en verdensberømt springrytter.


Historien er rigtig god, fordi de nbåde indeholder kærlighed, humor og drama ... pigen i hendes klasse er en rigtig heks!


Rigtig god bog!


Den kan forresten købes her: http://tellerup.dk/?Bog=1060

0
0
Svar på denne tråd
 
 Chestnut Hill
Forfatter: 
Dato:  06-04-2007 13:41

Hejsa!!


jeg er ved at læse Chestnut Hill, en heste serie, de er faktisk ret gode, der er vidst bare kun 3 bøger i serien indtil videre.

men det er den samme forfatter som har skrevet Heartland bøgerne.

Chestnut Hill kan jeg godt anbefale, de er værd at læse. . . .

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gode bøger
Forfatter: 
Dato:  18-04-2007 12:02

er altid dejlige at have...


Pt er jeg i gang med at læse nr 3 bog i triologien om en familie på jamaica skrevet af Michelle Paver. Denne bog hedder Belle. Super dejlige bøger og man kan næsten forestille sig hvordan det var at bo på en stor farm på jamaica i 17-1800 tallet når man læser bøgerne...


Bag efter skal jeg i gang med den 3. bog af Camilla Läckberg "Stenhuggeren". Super spændende bøger som jeg bestemt vil anbefale...


Pernille


0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg læser
Forfatter: 
Dato:  19-04-2007 21:29

Engle og Demoner af Dan Brown


og


Eventyrmånen af Wolfgang Hohlbein


to bøger der kun kan anbefales :D


- DET ER SJOVT AT TAGE FJORDHESTE SERIØST -
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 13:59

Jeg har har læst:

Hele Heartlandserien.

Og omkring 70 andre hestebøger...


Nu er jeg i gang med den 1. bog af den nye serie som Lauren Brooke har skrevet (hun har også skrevet heartlandserien)


Det siribirske dværghamster Speedy gon charles

Marsvinet Martha

Hesten Anastasia

Og hunden Mie


0
0
Svar på denne tråd
 
 Læse læse læse
Forfatter: 
Dato:  25-04-2007 22:02

Lige pt er jeg igang med "Klokkeren fra Notre Dame" af Victor Hugo. Fandt den til en 5´er, så syntes den skulle læses

Ellers har jeg taget hul på at genlæse fuldblodsserien igen igen, låner dem af en veninde, de er så dejligt nemme at kommeigennem ved siden af alle lektierne. Og så kom jeg liiige til at købe " Mit liv som Geisha" for kort tid siden...

Og "Jomfrudronningen" ligger stadig og samler støv...

0
0
Svar på denne tråd
 
 kan ikke det med skønlitterær
Forfatter: 
Dato:  02-05-2007 18:21
Det sidste stykke tid har jeg simpelthen ikke kunne tage mig sammen til at læse skønlitterærer bøger! Jeg ved ikek helt hvorfor Men nu har jeg så kastet mig over de faglitterærer! og er nu igan med Andrew McLeans 'Træning af heste- på hestens præmisser' for anden gang Bare en SUPER god bog!

Mange hilsener Nanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 my book:-)
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 13:17

Hejsa!


Jeg er og har været i gang med Sebastian Faulkes (ham der skrev Charlotte Grey hvis nogen så filmen med Cate Blanchet (Galadriel i Ringens Herre)) "HUman Traces." Rigtig flot og gennemtænkt bog om psykiatriens opståen og de første tendenser og teorier i en roman. Rigtig dog men tung bog og måske liiige lidt mabitiøst at kaste sig over den på englesk, da mit engelske psykiatri fagsprog nok har været bedre...hehe. Men ellers så venter jeg som rigtig mange andre på Harry's Poter nr. 7.


Sidsel

0
0
Svar på denne tråd
 
 Weeeow
Forfatter: 
Dato:  12-05-2007 20:39
Hej, jeg har læst alle bøger i heartland-serien os den uden for serien, nu er jeg igang med fyre&flammer serien, den er bare sindsyg god.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  18-05-2007 18:57

prøver lige igen er færdig med de andre så nu læser jeg . . .


Ildkuplernes by af David Eddings (nr. 2bog i serien om Ridder Jernhøg)


også nogle rigtig gode bøger . . .


- DET ER SJOVT AT TAGE FJORDHESTE SERIØST -
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  23-05-2007 20:24
Jeg startede for en uge siden med Harry Potter 1 og er snart fædrig med nr. 4 :P Vil gerne lige læse dem igennem igen inden jeg begynder på den helt nye.. Overvejer begynde læse dem påå engelsk :P

Med Kærlig Hilsen

Louise & Fiona

Rid Oldenborg


R.I.P Nuser

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-06-2007 13:22
Jeg er i gang med "...og den halve verden" af Troels Kløvedal.

***** Snepony *****


If the aborigine drafted an IQ test, all of Western civilization would presumably flunk it. Mahatma Gandhi


Adventure is the result of poor planning. Blatchford Snell



0
0
Svar på denne tråd
 
 Så er "Mit liv som Geisha"
Forfatter: 
Dato:  29-06-2007 21:08

næsten læst, en god bog der har fanget hele vejen stort set, så nu er det spændende, om slutningen lever op til forventningerne

Klokkeren fra Notre Dame ligger stadigvæk et elelr andet sted, har kun fået læst de første 50-60 sider, syntes den var knap så fængende, så...

Fuldblodsserien er også blevet tygget igennem, det samme er Boghandleren i Kabul, Da Vinci mysteriet, Nannys dagbog, Shopaholic og søster, Sådan styres verden (en håndbog for kommende diktatorer ), En detektiv roman af Dan Turell og et par fagbøger.

Så mangler jeg bare Jomfrudronningen (Og en helt masse andre, jeg gerne vil læse )

0
0
Svar på denne tråd
 
 Isgalopp
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 18:54

Jeg er i gang med at læse "Isgalopp" En svensk bog af en svensk forfatter. Jeg har lige været i sverige hvor jeg fik dem.

Isgalopp er nummer 2 bog af en serie på 3 bøger.



GØR LIVET TIL EN FEST,

RID FJORDHEST.


Camilla og Elvis...

FOREVER!

0
0
Svar på denne tråd
 
 JEG VED DET GODT!
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 11:56

Jeg har skrevet. Men jeg er blevet færdig med bogen.

Så nu læser jeg Dressur med Kyra. Som jeg indtil videre synes er rigtig god! Men det ved alle vel?


Elvis.

Du er bare verdens sødeste hest.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh ja Britta bøgerne
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 20:44

De står stadig højt på min liste over bedste hestebøger og jeg er dog alligevel 21 år.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Denne tråd
Forfatter: 
Dato:  10-08-2007 21:53

Totalt sejt, at der er holdt liv i denne tråd siden maj 2005


Jeg kan se, at jeg i 2005 har skrevet, at jeg var igang med at læse Harry Potter nr.5, for at være klar til udgivelsen af bog nr. 6... Lidt sjovt, at der har været 2 udgivelser i denne serie, siden tråden blev startet


Men kan det virkelig passe, at ikke en eneste herinde er igang med at læse Harry Potter nr. 7 (Harry Potter and the Deathly Hallows), der er udkommet for under 1 måned siden - og er verdens hurtigst solgte bog??? - og så vidt jeg har hørt, kun er overgået af selveste bibelen i antallet af solgte bøger...


Jeg vil gerne indrømme, at jeg er igang med anden gennemlæsning af denne bog



Mvh Vicky


Den eneste virkelige død er den du dør hver dag, ved at du ikke lever...
Michael Strunge


Takket være biblen
har vi lært at
stille spørgsmålene,
men svarene findes

i Peter Plys
0
0
Svar på denne tråd
 
 Da Vinci
Forfatter: 
Dato:  15-08-2007 09:28

er i gang med da vinci mysteriet.

total spændene bog!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Harry Potter
Forfatter: 
Dato:  15-08-2007 10:09

Harry Potter and the deathly hallows er jo læst for længe siden, det tog omkring en uge efter udgivelsen d. 21. Samtidig blev alle spoilere på nettet læst, jeg var så spændt på hvad der skete. Skal læse den igen, men i øjeblikket har min datter lånt den.

Jeg selv læser Eragon i øjeblikket som jeg synes er udemærket, og fortsættelserne er bestilt på biblioteket. Det samme er Drageløberne, begge bøger er jeg gået i gang med efter anbefalinger her på hestenettet.

Alle Dan Brown bøgerne er også slugt for længe siden, de er også utrolig gode.

Jeg er også igang med at læse en roman om Marie Antoinette, den tegner også udemærket, men er lagt lidt på hylder mens jeg læser Eragon.


Med venlig hilsen
Bente
Det er menneskeligt at fejle
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg læser
Forfatter: 
Dato:  06-09-2007 16:49

to bøger. (PÅ SAMME TID).


Den ene er "Klikker træning af heste" af Alexdra Kurland.


Den anden er "Drageherren" af Josefine Ottesen.


Det var det.

Men de er begge to RIGTIG gode.



CAMILLA MED ELVIS!!!!!

Elvis er min bedste ven i hele verden.

Han er den sødeste, dejligeste og elskeligeste(?) hest i hele verden.




0
0
Svar på denne tråd
 
 ***
Forfatter: 
Dato:  11-11-2007 12:44

Lige nu er jeg igang med min 2. årsopgave, så her er det Vikingernes Verden af Elske Roesdal og Danmark i Vikingetiden af Esben og Carl Harding Sørensen, der bliver gnasket igennem.

Som fritidslæsning er jeg igang med A Bad Brides Tale af Polly Williams.


Mvh. Freja

-----

Are you the rabbit or the headlight?

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2007 21:58

Jeg er igang med at læse 'Nobels Testamente' af Liza Marklund. Det er en krimi, og indtil videre er den ganske underholdende...:) Har for nyligt også læst 'Røde Ulv' af samme forfatter, men den synes jeg nu var noget langtrukken...


Ellers har jeg lige læst de tre bøger af Stieg Larsson:

Mænd der hader kvinder, Pigen der legede med ilden og Luftkastellet der blev sprængt.

De er supergode, og kan kun anbefales!!!


Hilsen Helene


stud.med.vet

'Vær mod andre, som du selv ønsker at andre skal være mod dig.'

0
0
Svar på denne tråd
 
 Igang med
Forfatter: 
Dato:  19-12-2007 02:37

Ja, jeg er igang med "Maskerade" af Terry Pratchett. Læst guderne må vide hvor mange gange før.. :)

Og så ellers alle mine biologi og kemi fagboger :O


Curiosity killed the cat, and satisfaction brought it back

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har lige...
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 22:14

...læst denne bog: "Land i sigte - unge danskeres sejlads i stillehavet" af Camille Aulkær Andersen.


Titlen fortæller jo lidt om handlingen. 4 unge danskere tager til New Zealand og køber en båd og sejler så rundt mellem stillehavsøerne i knap et år. God bog og masser af flotte fotos.





*Snepony*


"A woman travels the world over in search of what she needs

and returns home to find it"


*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Drageløberen
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 10:57

Jeg er total opslugt for tiden... Af "Drageløberen".. Den er god og rørende og slet ikke til at slippe..


Så de varmeste anbefalinger til Drageløberen af Khaled Hosseini.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er igang
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 21:39

med Stieg Larssons Mænd som hader Kvinder - vildt god bog. Mangler omkring 30 sider, så er jeg færdig. Skal selvfølgelig have læst de 2 andre. Men tror jeg venter med at gå igang til vinterferien, for skal lige have skrevet opgave i uge 6 :-)



-HeidiZ :-)


2 billetter til lørdagens GALLASHOW i Herning købes!!

kontakt mig over PB


The trust between horse and rider creates a unique partnership

0
0
Svar på denne tråd
 
 pigen med den blå cykel
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 20:26

Jeg er i gang med serien om Léa af Régine Deforges. Er ved bog nummer 2 ud af 6; "Krig og kærlighed".


Læste dem for ca. 10 år siden, og kan godt mærke at jeg får noget mere ud af dem i dag.


Men gode bøger er det da :-)




Med venlig hilsen
Zooropa - Anne



**** To touch is to heal. To hurt is to steal. ****
- Mysterious Ways, U2


Har jeg hovedpine er det fantomsmerter :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Heste i Danmark
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 01:14

Jeg er så nørdet at jeg hver aften ligger og læser i den nye moppedreng Heste i Danmark. Men jeg synes den er rigtig god. Sjovt at læse om hestenes historie i Danmark og det alt fra ridning over staldindretning, hesten i landbruget, industrien osv. Men jeg er så også inde i en historiske periode i øjeblikket. Har også læst om alle kongerne i Palle Laurings bog ol.


Ellers ligger der Marian Keyes på natbordet


KH

Søs




Nu med blog dygtighest.blogspot.com og Lundens Cassandra.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.....
Forfatter: 
Dato:  16-02-2008 12:37

Jeg har lige læst "ABC" af Ida Jessen. Den var ok. Er så i gang med at læse "Den der lyver" også af Ida Jessen! Den er jeg knap så begejstret for! Men læser den da selvfølgelig færdig..


Mvh Moni




Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006.



Besøg vores hjemmeside, klik her


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er vildt
Forfatter: 
Dato:  01-03-2008 16:55

at tråden her stadigvæk er "i live"

Selv kommer jeg ikke ret meget online for tiden, efter at min bærbare futtede af for snart et år sidden. Men læse, det gør jeg da stadigvæk

"Jomfrudronningen" er for længst blevet læst, en virkelig god bog!

"Klokkeren fra Notre Dame" samler stadigvæk støv, og jeg har fået læst den nyeste Shopaholic bog, Shopaholic og baby.

Jeg er igang med triologien "Inka", jeg har fået læst den første, og den fik mig ikke ligefrem til at juble, så de sidste bliver nok læst sådan lidt hen ad vejen. Ellers har jeg lige læst "Janushovedet" af Rosie Thomas, og kunne slet ikke slippe den, og det samme med H.C. Branners "Rytteren", den har jeg lige guffet i dag. Ind imellem læste jeg Hans Scherfigs "Den fortabte abe", og den var god, men godt, den også var meget kort og nem at læse, ellers var den nok kommet til at holde Klokkeren fra Notre Dame med selskab. "Karnas arv", den sidste i Dina-triologien af Herbjørg Wassmo, er også blevet læst, og en helt masse andre bøger, jeg ikke lige kan komme i tanke om.

Nu skal jeg igang med "Mænd der hader kvinder", har fået både den og "Pigen der legede med ilden" i fødselsdagsgave, og de skulle jo være ret gode, så glæder mig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg læser
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 07:08

Da vinci mysteriet. GOD BOG!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pt ligger
Forfatter: 
Dato:  06-07-2009 22:49

Jean M. Auels "Mammutjægerne" på sengebordet, det er 10 år siden jeg læste de første to, så det er vel på tide ;)

Alle tre Inka-bøger er efter laange tid blevet læst, og ryger op til den lokale genbrug i løbet af ugen, de bliver ikke læst igen.

"Dronningeofret" er læst for nyligt, det samme er de første tre i Liza Marklunds serie, samt den tredje Stieg Larsson :)

Som det næste der skal læses ligger "Flugten fra Frank" (Herbjørg wassmo) klar, og Camilla Lackbergs "Ulykkesfuglen". Altid godt med en god bog ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-07-2009 13:01

Jeg er lige gået igang med Terrier af Tamora Pierce, og når jeg er færdig med den ligger Bloodhound (2'eren) og venter :)


Udover det skal jeg have bestilt nogle nye bøger fra saxo da jeg syntes jeg mangler læsestof



// Simone

Wanna-be westernrytter med sjovt hår ;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 07:28

Jeg er lige ferdig med Lucifers Evangelium af Tom Egeland, som faktisk var rigtig spænnende, og skal i gang med Dragehoffet af James Rollins.

0
0
Svar på denne tråd
 
 snemanden..
Forfatter: 
Dato:  09-07-2009 19:07

jeg har lige læst en krimi der hedder snemanden af Jo Nesbø, super uhyggelig men godt skrevet bog!

udover den er jeg lige færdig med Tyskerungen af camilla Läckberg. Er ved at være lidt træt af hendes skrivemåde, men gode bøger med godt indhold synes jeg.


Nu læser jeg så en bog af Carmen Bin Laden, og ja Osama er hendes svoger.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Healing
Forfatter: 
Dato:  19-07-2009 00:33

Jeg læser "Healing for Hest og Rytter" af Clare Wilde.


Meget spændende læsning for en healer som mig. :-)


Vrinsk fra Esma


Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..




*Fremad i livet med healing*

Læs mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 kærlighed
Forfatter: 
Dato:  22-07-2009 07:54

jeg har efter at have afsluttet stieg larsson gået igang med en kærlighedsroman og du behøver ikke tænke mens du læser bøger, nemlig af barbara bickmore akaciens skygge. det er bestemt ikke de bedste hun har skrevet, men sådan bare som hyggetidsfordriv er de okay, men absolut ikke nogen jeg gider læse mere end en gang.


Bagefter kaster jeg mig over dean konz, mens jeg venter på de næste børger i twilligt kommer hjem til biblioteket om 2-3 mdr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lige nu...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2009 18:31

...læser jeg ingenting.. blev færdig med at læse Twilight på dansk, som jeg købte lørdag den 18-7. den blev jeg færdig med onsdag den 22-7.


lørdagen efter; altså den 25-7 fik jeg købt Nymåne (også på dansk). den blev jeg så færdig med den 28-7..


så på omkring en uge har jeg læst ca. 1100 sider.. så jeg tror det bliver en lille pause.., i hvert fald indtil den 7-8 indtil den tredje bog i twilight serien kommer, nemlig den der hedder "formørkelsen"


Charlotte 8

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  14-08-2009 20:04

lige læst "Min ven Thomas", min mor havde den stående, så "kom til" at låne den -sammen med en hel kasse andre bøger Mammutjægerne er også "væk"

Derudover har jeg læst 19 og 20 i Sagaen om Isfolket, jeg synes de er ret platte´, men man kan læse dem uden overhovedet at tænke, og så morer jeg mig over de sjove stavefejl der er engang imellem. Egentlig lånte jeg bare de første af min veninde fordi hun var totalt opslugt af dem, og jeg manglede lige noget at læse, men går jeg først igang med en serie bliver jeg stædig

Men NU skal Ulykkesfuglen læses som den næste

0
0
Svar på denne tråd
 
 Læse,læse,læse
Forfatter: 
Dato:  18-08-2009 20:23

Hej


Lige pt læser jeg Jackie-serien for 3. gang eller sådan noget :)


Og så læser jeg "En verdens omsejling under havet" af Jules Verne


Knuzz fra Cæcilie


Jeg <3 Marie :)


Jeg elzker ponzzerne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 22:46

i gang med at læse Pelle Eroberen. Den er faktisk bedre end jeg lige troede(syntes umiddelbart at den så lidt kedelig ud). Bagefter skal jeg i gang med en novelle samling af Pia Juul(som jeg ikke lige pt kan huske hvad hedder)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm....
Forfatter: 
Dato:  01-09-2009 19:36

Jeg er i gang med Jane Aamunds "De grønne skove", som handler om en ung dansk mands udvandring til Argentina i midten af 1800-tallet. Jeg har efterhånden læst alle Jane Aamunds bøger - hun skriver på en meget levende og også ret humoristisk måde. Så de kan alle anbefales.





Snepony

nu uden Mulle :ó(

*

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider