Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Når man vover sig ud.......
Forfatter: 
Dato:  20-11-2010 21:02

i noget som man ikke er helt sikker på man kan klare, hvad gør man så?


Man tager en dyyyb indånding og håber på det bedste


Det drejer sig om at min parts ejer og jeg gerne ville ud og ride tur sammen idag, men vi har jo kun 1 hest, og hvad gør man så? Man låner selvfølgelig en hest, og selvfølgelig den største på stedet Jeg har for det meste redet små heste/store ponyer da det er der jeg føler mig bedste tilpas og ALTID med sadel.

Men Mulle som vi lånte idag (og som jeg fik æren af) er en stor dreng på 178 i stg, og rides altid uden sadel Jeg måtte lige tænke mig lidt om inden jeg skulle kravle ombord, og måtte lige tage et par runder på banen inden vi skulle på tur, så jeg kunne finde balancen. Men lidt billeder blev det til da vi kom hjem

Er godt klar over at han ikke er stor for så mange andre, men når jeg rider en fjolle på 151 istg til dagligt så er han stor hvis ikke kæmpe for mig


Billede

^Det er min lille part dreng ved siden af


Billede



Billede



Billede


I må have en rigtig dejlig lørdag aften



Sagde Camilla


<3 Nu som part på Guld ponyen Theis <3



Fjordhesten kan og vil

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kæmpe...
Forfatter: 
Dato:  21-11-2010 12:05

Tager hattten af for dig Camilla .


Ikke nok med det en stor stor pruhhest, så skal du også ride den uden sadel . Ved faktisk slet ikke om jeg overhovedet kunne stige "ombord" på sådan en kæmpe. Men jeg også ved at være en del stivbenet efterhånden.


Næste gang kommer I bare og låner Gule, for jeg kommer alligevel nok ikke til at ride et stykke tid.


Godt det lykkedes. Håber I havde en god tur.




Med venlig hilsen
Trine
:-)


Med Gule hesten


Equilibrium fluemaske sælges:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=296798...ay=asc&e=0

0
0
Svar på denne tråd
 
 Turhest
Forfatter: 
Dato:  21-11-2010 14:50

Den er godt nok stor, men hvor er den bare lækker! Det er lige en hest for mig :)


Var han rolig på jeres tur så og gik det hele godt?

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-11-2010 15:19

Godt, at du tog mod til dig. ;-)


Hils den venlige heste-ejer og sig, at hun har en hamrende laekker hest!



Portrætter males efter foto.


Cetereum auteum censeo Hyperflexionen esse delendam.

(efter Cato)


"Riding is - and remains - an education in Humanity."

www.xenophon-classical-riding.org

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-11-2010 00:01

Han ser godt nok rar ud!!!!!!


Tak for kigget!!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience


Indrømmer det gerne:

Er stor fan af Lenelw og DJ!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stor lånehest
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 18:44

TrineB (Charmeur): Tak søde Trine, det var også med en masse sommerfugle at jeg skulle derop puh Du må snart blive klar igen så vi kan tage nogle ture i hedeland. Håber ikke gule keder sig for meget når du nu ikke er kampdygtig




Hak: Ja jeg synes også at han er stor ham Mulle-drengen Han er super rolig, så på hele turen gik han bare og sov Så det blev til en skøn skøn tur.




Aleksandra *Mondy*: Jeg er også rigtig glad for at jeg tog mod til mig og kravlede ombord og det er ikke sidste gang at jeg låner ham for han er en rigtig skøn dreng skal nok sige til hende at hun har en lækker hest (men det ved hun godt )





Mrsheaven: Tak, han er også den sødeste hest, ligeså stor han er, ligeså dejlig og rolig er han :)


Sagde Camilla


<3 Nu som part på Guld ponyen Theis <3



Fjordhesten kan og vil

0
0
Svar på denne tråd
 
 hey...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 18:49

Flot hest, det ser hyggeligt ud, men ville lige spørge, hvordan kan den være at den konsekvent bliver redet uden sadel?

0
0
Svar på denne tråd
 
 uden sadel hest
Forfatter: 
Dato:  23-11-2010 18:51

Laughless ?Lusitano?: Det gør han fordi ejer har det bedst med at ride uden sadel Hun kan ikke finde sig til rette i en sadel, så lige meget hvad hun laver med ham er det uden sadel


Sagde Camilla


<3 Nu som part på Guld ponyen Theis <3



Fjordhesten kan og vil

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider