Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 hvorfor får man så børn??
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 11:10

hvorfor får man så børn, hvis man åbenbart ikke kan lide dem, og ødelægger deres både krop og barndom..


ja undskyld, men er sgu rimelig forarget (staves)..


nyhederne.tv2.dk/article/28847085/ ?forside



Prenslev


Black Shadows



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 12:36

Jamen det der er jo fuldstændig sygt i hovedet!!!! Hvad sker der li for de forældre....?


MVH Pernille


*Skovbakkens Avalon*


R.I.P Dear Tana C. Du vil altid være i mit hjerte!


Efterlysning: Skimmel/hvid ponyhoppe ca 20 år.

-Nordbagge blanding ca 155 i stg. Hoppe ca 20 år.

0
0
Svar på denne tråd
 
 føj altså
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 12:46

føj da, hvorfor skal et barn dog træne muskler fra han er 2år... og nærmest have en six-pack som 5års hvad sker der dog i hovedet på de folk...


Min egen søn er 2år og han skal da absolut have lov at være barn og lege og vokse....


©´¯`·.¸¸.·´¯`·-KROMI-·´¯`·.¸¸.·´¯`©


Kromfohrländer - Så bli'r det ikk' bedre


Stald Kromi

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 13:17

Tja, jeg er nok bare underlig, men jeg syntes ikke det der er halv så synd som det er for de børn, hvis forældre bare la dem være indaktive, samtidig med de propfodre dem, og det ender ud i en kronfed ergo unge...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Erstatning
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 13:22

Gad vide om han senere i livet også kan få erstatning for for tidlig og for meget træning?


epona.tv/dk/nyheder/vis/artikel/ stor-erstatning-i-handelsag/ ?tx_ttnews[backPid]=28...702dd7f415


Stakkes barn.



Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 13:35

Hvordan kan I være sikre på det er for meget træning? Unormalt i vore dage, ja helt klart, men jeg har ingen anelse om hvornår kroppen er beregnet til at blive brugt på det niveau naturligt.


Har I?


(Og nej jeg er ikke interesseret i hvad der er normalt i en tid hvor vi alle sammen sidder mere ned end sundt er ;) )



Skønne plage fra 2008 sælges. Se præsentation :)


Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

Kender du denne pony?
0
0
Svar på denne tråd
 
 øv puha
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 14:01

nej altså jeg bryder mig ikke om det -nu ved vi jo ikke om drengen får lov at være barn også, det kan da sagtens være han leger på lige fod med sine venner og får lov at være barn -men jeg syntes stadig det er meget forskert at træne sit barn sådan...det er sgu lidt magtsygt hvis man spørger mig


fy for pokker...


M.V.H
Katja Gonzalez

KG*Foto

Jeg har det med at glemme ryttersnakken findes, men bliver glad når jeg sjældent kigger ind..Må blive bedre til det :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 gfdgesga
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 16:08

Hejsa!


Jeg så for nogle mdr siden et program med ham.. Eller - det ligner ham rigtig meget, men mener dog at den dreng jeg så, var fra England!


Nå, men den dreng i programmet var født med 30% mere muskelmasse end "almindelig" børn.. Så det behøver ikk nødvendigvis at være træning der har gjort denne 5årige dreng til hvad han er!


Husker også at de i programmet talte om at forskere var i gang med at undersøge hvilket gen der gjorde ham så stærk, for det ville jo bestemt være interessant i sportens verden!


Mvh Sanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 19:25

Åh, det kn skam nemt googles hvor ,meget børn må træne. vores søn på 14(15 i næst måned), har styrketrænet sammen med os det sidste lille års tid. Han skal have meget mindre vægt men gerne mange gentagelser. Det den dreng i videoen udviser, er langt, langt fra sundt for hands krop, og der er stor fare for at han har beskadigt adskillige vækstzoner...så nej, meget meget skadeligt for så lille en krop i voksealdren.


Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 19:35

Hm, skadeligt eller ej, så foretager han sig da noget sammen med sin far, i stedet for at blive parkeret foran Disney Channel med en skål slik og bare blive tykkere og tykkere som man så ofte ser, så jeg tror såmænd der er mange andre hvor "hvorfor får man så børn" sætningen er mere aktuel.


Måske er han "overtrænet" og måske er han ikke? Men sådan er folk jo så forskellige. :)


Mvh.


Michael

GO FOR IT!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 22:17

Man kan ikke diskutere om et barn er overtrænet eller ej. Det ville svare til, at man diskuterede om et ben var brækket eller ej. Der er facts der simpelhen ikke kan diskuteres.


Barnet er i den grad overtrænet og det ER skadeligt. Det er der så mange ting der er.


Men hvem siger at det forsømte barn foran Disney Channel, har en psyke der er mere skadet, end det barn der "vanrøgtes" på en anden måde...nemlig ved forældres projekterede ambitioner..Føler det barn ikke, at det kun er noget værd, fordi det har en åbenlys særlig egenskab, i kraft af den overdimensionerede styrke?


Jeg kan godt begynde at gruble over om det barn med den overstyrkede krop, har et større selvværd end barnet parkeret med en skål snolder foran flimmeren. Jeg vil lige sige, så det slåes fast med 7-tommer søm, at jeg IKKE er fortaler for NOGEN former for svigt..Sætter man børn i verden, er det for at tage ansvar, drage omsorg og føle en glæde og et mål med at være sammen med sine børn, på en måde så der ikke hersker tvivl om, at de er elskede og anerkendte. Men det behøver De vel for himlens skyld ikke at have særlige talenter for at man kan.


Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2010 23:33

Måske er det et forsøg fra farens side på at leve en drøm ud, han aldrig selv kom til? Lidt det samme som man tit ser rundt omkring på ridestævner med de her "ponymødre" der mere eller mindre gasblå i hovederne står og "hepper" på deres poder? Eller de drenge, som partout SKAL til fodboldkamp hver eneste weekend, og træne flere dage om ugen?


Handler det ikke også på samme måde om at leve sin egen drøm ud, på "bekostning" af sit barn?

Og bliver disse "ponybørn" og "fodboldbørn" ikke også "overtrænede" i samme grad? Og har brug for et "talent" i kraft af feks ridningen for at "manifestere" et eller andet?

Og mon ikke også disse mister en HEL del barndom til stævner, træning osv, osv..


Er dette ikke også ligeså "forargende" som en far, hvis søn jo egentlig bare har udviklet sine muskler mere end andre? ;) For lur mig om ikke mange af disse ride og bold-børn "presses" i samme stil som ham med de veludviklede muskler.. :)


Mvh.


Michael

GO FOR IT!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu....
Forfatter: 
Dato:  27-02-2010 08:15

...er der jo andre måder, man kan være sammen med sine børn på - sådan lige udover at træne dem i ekstrem grad eller lade dem sidde inaktive foran tv'et.


Så nej, jeg synes ikke, at man kan forsvare at træne et barn sådan. Ingen 5-årig fødes nok med trangen til at træne så intensivt for at blive fremvist for offentligheden.


...men okay, nu får jeg også blå knopper af forældre, der pacer deres børn i et forsøg på at udleve deres egne bristede ambitioner gennem dem.


Mette (Fjolle)


Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det med sport
Forfatter: 
Dato:  27-02-2010 09:58

Det handler jo om sygelige forældre, der anvender deres børn som middel, for selv at kunne leve egne drømme ud.


Og disse forældre findes inden for ALLE sportsgrene.


Det er ok, at børn dyrker sport, men det er ikke ok at drive det ud i det ekstreme.


Venlig hilsen


M




Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-02-2010 10:50

Gozone..Jo da...sport skal til alle tider være leg, når det handler om børn. Når man som forældre forsøger at overføre eller leve egne drømme og ambitioner ud gennem afkommet, er det overtræning og ikke ok. Der er da heller noget der kan få mig mere op at ringe, end de vanvittige ponyforældre der "ejer" den næste kommende OL stjerne...det er til at sig over...og det er så demoraliserende at være vidne til.


Zahrah Hamrah El Azraff...mindre kan ikke gøre det (;

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider