Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Hvem savner i??
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 12:12

Hej alle sammen.


Ja, har i den sidste tid virkelig savnet min gamle hest Durango helt forfærdeligt meget

Derfor tænkte jeg at jeg lige ville lave et indlæg hvor vi kunne vise hvem vi går og savner..


Store hest <3 kan slet ikke holde ud at savne ham så meget.


Altid så glad, ligemeget hvad han lavede <3


Hans udtryk Jeg savner virelig alt ved ham.. Smukke Dumbo.


Forest som han helst altid stod Hurtig som lynet. hehe


Et af vores første stævner sammen <3 På vej ud fra præmieoverrækkelse.. Min stjerne <3


Meget koncentrerede, Durango er glaaad. Mener det var ved dette stævne at vi vandt 3 ud af 4 klasser <3



Han gav den fedeste foremmelse over springet. Så utrlogt meget overskud og kapasitet. Ih


DUrango som man husker ham bedst Min skøre hest..



Vores tredje stævne sammen <3 Her nummer 3 til fyensmesterskab.


Fra jeg lige havde fået ham hjem. en af de første dage i Danmark for den lille dreng.



et billede fra Durango's sidste ejer. Hende som købte ham af mig.

Dagen hvor han drog mod de evige græsmarker og over regnbuen



Ja, det var rigtig mange billeder. Men jeg savner virkelig den her hest mere end jeg overhovedet kan forklare.

Den største fejl jeg har begået, var at sælge ham i år 2007.

Planen var en dag at jeg ville købe ham tilbage, men sådan skulle det ikke gå.

Hvis jeg kunne gøre det om ville jeg ha gjort det. Ikke fordi Kristina ikke passede på ham, men jeg forstår ikke hvad der nogensinde fik mig til at gove afkald på sådan en fantastisk hest <3


R.I.P min elskede Durango, du er savnet.

Ja, Durango var noget helt specielt for mig.


Nu jeres tur hvis i har lyst, vis hvem i savner


- Julie Salomonsen


Zacharias Blue <3



Uden Durango 14, Évros Kærlund, Chemin & Naicon :'/




0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg savner...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 12:30

Jeg savner Balu. Han blev aflivet marts 2005 pga. tarmslyng.


Balu ville have været 15 år i dag. Han var min første egen hest.


Jeg tænker tit på ham og savner ham, men mindes ham med et smil over alle de gode minder jeg har med ham.




Med Venlig Hilsen

Maria Nielsen


KLIK HER for at se hjemmeside


- opdræt af marsvin

0
0
Svar på denne tråd
 
 Savn ..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 12:38

Jeg savner min gamle pony, Bella ..

Har heldigvis fundet hende igen, og var på besøg hør hende her den 6/6 .. :D

Håber jeg kan få hende hjem igen ..

<3




Taz <3

Savner min Bella <3

Pomeranian Chanel i huset <3

Fået part på Oege, en smuk frieser! <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min dejlige Renault
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 12:48

Her hos os er Renault stadig meget savnet. Vi tænker meget på ham og snakker jævnligt om hvor dejlig en hest han var.




Hilsen Anja

med de 4 drømmemuler:

Romina, Cæsar, Zariba og Krumme


0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg savner
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 13:07

jeg savner min første hest carmen som blev aflivet for 6 år siden. Hun blev 29 år. Billedet er fra hendes sidste dag.


Tayqwinna som var efter carmen, Nåede at blive 13 år da kun blev akut forfangen. Hun ville ha været 15 år i år. R.I.P 24/5-2007


Den sidste dag..


Taykan som var efter Tayqwinna. Han nåede at blive 5 år R.I.P 20 okt 2006 Han ville ha blevet 8 år idag..


Hans sidste dag..


Og det sidste billede jeg har af dem alle 3 samlet, hvilke betyder meget for mig.


De alle 3 var helt specielt for mig og savner dem, men husker alle de gode minder de hver især har givet mig :-)








Taykan

10/6-2001 - 20/9-2006

Tayqwinna

28/4-1994 - 24/5-2007

R.I.P

Vil altid huske jer og savne jer for evigt.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Min dejlige Eros
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 13:24

Jeg savner min dejlige søde rare Sæddinge Eros, som jeg havde i små 7 år indtil en skilsmisse og jeg ikke længer kunne have ham, og jeg så blev nød til, at sende ham hjem, til sin rigtige ejer.


Han var en 1. klasses ride hest, enorm lærenæm og altid samarbejdsvilig, der var nok ikke den ting i verden han ikke ville gøre for sin rytter.


Det var bare af at be ham om det, også gjorde han det.


Han er rigtig rigtig meget savnet




Jeg ville ønske jeg havde penge til at købe ham, men ejeren vil ikke sælge.


Stakkel stakkels Eros, og alle de andre heste der er i hans stald.















/Signe




Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Savnede..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 13:39

Jeg savner min skønne pony


Billede


Billede


Billede


Billede




Jeg sagde farvel til Lucky d. 25/3 2008. Jeg havde ham i 5½ helt fantastiske år. Han lærte mig alt. Man kunne gøre alt med ham. Kravle rundt på ham, svinge rundt med piske, hoppe rundt om ham, og løbe rundt, han vippede ikke med et øre. Jeg vil altid huske ham og elske ham. Han er mit et og alt og vil altid være det. Men Luckys krop blev slidt alt for tidligt. Han var blot 16 år da jeg sagde farvel til ham. Jeg ved at det var det bedste jeg kunne gøre for ham. Han skulle ikke igennem måneders boksro,for at blive genoptrænet for gang nummer 100, med et humør som allerede var på vej ned. Derfor valgte jeg at sige farvel til ham og give ham fred. Det var den bedste måde at sige farvel til verdens dejligste pony. Nu ved jeg at han ikke længere har smerter, han har det godt nu og det fortjener han mere end nogen anden.


R.I.P Lucky - savnet og elsket!


Jeg er så glad for de billeder René tog af ham. De betyder virkelig meget for mig. Han var virkelig i sit es den dag, så de billeder viser ham bare lige præcis som han var.




Line og Markus.
hverken pony eller fjordhest!(:

25/3 2008 - R.I.P Lucky.

jeg glemmer dig aldrig!


The academic art of riding - riding in harmony!


0
0
Svar på denne tråd
 
 ups ups
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 13:39

jeg savner ham her helt utroligt:(

Hjemmet er virkelig tomt uden ham.




Jeg får stadig ondt i hjertet af at kigge på billeder:'(




Min hund blev d.21.maj bidt ihjel af en kamphund. Derfor vil jeg aldrig kunne forstå hvad folk ser i disse monstre


0
0
Svar på denne tråd
 
 OOOOHHH!
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 13:50

Signe, hvorfor i alverden ser de heste sådan ud?! Det var dog forfærdeligt


Kan godt forstå i savner dem, i savner. Alle dejlige dyr :)


Jeg savner hende her: Hun blev aflivet sidste sommer :(



0
0
Svar på denne tråd
 
 Signe det der gør DU
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 13:54

For pokker da noget ved?????


Det er IKKE god behandling af heste, ja ved det er hos ejer men dette kan du da ikke vide besked med og iKKE gøre noget ved ?????





Illum !!

.


Hvor meget må man tjene oven i en revalidering ??


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg savner Albert
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 13:55

Jeg savner min gamle hund, Albert, stort set hver dag. Tingene er bare ikke det samme uden ham. Så lang tid har jeg faktisk aldrig før savnet en hund - og jeg har da tidligere sagt farvel til 3 andre hunde.


Og det er på mange områder jeg savner ham. Jeg savner hans selskab, hans rolle i flokken med de tre andre hunde, hans jagt på røv og mink så de ikke æder mine høns (har nu kun en høne tilbage). Det ender nok med at jeg må købe en ny magen til :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Signe..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 14:08

Det ser sørme ik godt ud


Hvad bliver der gjort?



Glem helsekost - Jeg behøver alle de konserveringsmidler jeg kan få..


En kat skal holdes på egen matrikel

Neutralisering af udekatte - en selvfølge!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Eros..........
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 15:21

vi er rigtig rigtig mange, der i mange mange år har prøvet, at hjælpe de heste (ikke kun Eros) der står hos denne her mand, som også er avler, men vi mangler en dyrværns lov som holder, og noget politi der ved hvad der skal gøres, når de bliver kaldt ud til sådanne steder/stalde hvor dyrne mistrives, de ved sepelhend ikke deres fulde fem, og dyrværns organisationerne kan ikke bare, går gå ind på privat grund og fjerne dyr, som det passer dem.


Så vidt jeg ved fik denne her hesteejer en dom på at han ikke måtte holde dyr i fem år, det var vist tilbage i 1998/2000 men hestene blev aldrig fjernet...... Så kan det sgu da være SKIDE lige meget med en dom!!


Selv dengang jeg havde Eros hjemme hos mig selv, prøvede jeg at hjælpe resten af de heste han havde hjemme i stalden, og jeg støttede gerne andre med opbakning når de gik til politi eller dyrværnet, men ingen har kunne gøre noget.


Jeg husker engang hvor der blev ringet til politiet, og de sage at de ville ringe, og aftele en dag med ham om hvornår det passede ham bedst, at de kom og kiggede på forholdene


Og da de endelig kom havde han givet dem hø og vand ude på folden, og det var det eneste de kom for at se.

Pyt med at de ALLE sammen var lige så tynde som Eros og fuld af sår og muk til lang op af benene, og slidmærker på kroppen af for småt og beskidt seletøj, og ikke for at nævne deres hove (det er næmlig kun de heste, der skal gå for vorgn, der får ordnet hove)


Hende her jeg har lånt, de her billeder af, har sendt dem ind til to dyrværns organisationer, og jeg har også tilbudt min hjælp hvis det skal blive aktuelt, billederne er taget her mens der var Roskilde dyreskue ´09, for der var ejeren ikke hjemme, så hun er også igang med, at prøve at gøre noget.


Tro mig, når jeg siger at jeg har rigitg tit lyst til bare, at tage ned og hente ham, men jeg kan jo heller ikke bare ta en anden mands hest uanset årsag, så har jeg jo gjort mig selv til hestetyv, og det holder jo heller ikke.


Hva ska jeg så gøre ??

Tæve det ind i ham, til han forstår at han skal passe sine heste ordenligt ???


Jeg sytes at vi er rigtig mange, der har prøvet rigtig meget, men vi mangler en dyrværnslov, som holder og som kan hjælpe.


Jeg vil stadig godt prøve at gøre noget, jeg ved snart bare ikke hvad.......



Syntes lige vi skal se ham, i sine gode dage.




Jeg håber ikke, det blev for roedet at læse (eller for langt)






/Signe




Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Charlie-farlig
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 15:22

tjah jeg savner egentlig ham her:


han lever i bedste velgående, og hygger sig ovre i Jylland på sit slot det jeg egentlig savner mest er en ukompliceret ridehest med knapperne iorden, som er til at tage med i byen og ud på tur uden problemer (sådan var Charlie )... jeg byttede i sin tid Charlie til min nuværende super skønne hoppe Manilla - som skulle erstatte Charlie til stævnerne... desværre har Manilla formået at pådrage sig en enorm mængde skader siden jeg fik hende (fold skader og tabte sko for det meste - som har udsat vores ridning alt for længe... dog har hun pådraget sig en så alvorlig skade sidste år at hendes tid som ridehest jøjst sansynligt er forbi) det er omkring 4 år siden jeg afleverede Charlie i Jylland, og siden da har min ridekariere taget det ene dyk efter det andet...

og så hende her:



hun lagde sig altid til at sove i ens arme når man tog hende op - hun var en rigtig hyggemis.. og en super musefanger
Malu blev desværre offer for trafikken... trods vi bord på landet med kæmpe marker omkring os - hendes afløser Maluka (opkaldt efter Malu ) er heldigvis skrækslagen for bilerne på den vej der går forbi vores grund, så hun bliver forhåbentlig kun offer for alderdommen


Manilla Birkedommergård - nu som foldbums... Snart med følmave - andet forsøg på mandag


Balingo Birkedommergård - foldbums de næste 10 dage

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bumbum
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 15:30

Jeg savner

Fighter

Billede


Fighter blev aflivet 7/8 2008 pga. spat.


Så kan jeg gribe mig selv i at savne Belle, som lever i bedste velgående og har det godt hos ny ejer

Billede


R.I.P Fighter, den smukkeste stjerne på himlen

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg savner
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 15:36

Jeg savner Chianti min gamle hoppe som desværre ikke blev så gammel ( 6 år ) hun var en dejlig hest med en fantastisk personlighed og elsket af alle










Til tider kan eg også savne Arkibal

En dejlig hest, jeg havde som min egen - han var en guldklump! Men måtte desværre aflives alt alt for tidlig pga en ulykke!








M.V.H


Tine K

&

Kavan K


( Udstyr sælges, se annoncer )

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 15:52

Puuuha Signe, det er godt nok en forfærdelig historie.. Har i prøvet at kontakte Nyt-Hesteliv??



Jeg støtter nyt-hesteliv

www.nyt-hesteliv.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 16:06

Jeg savner hende, Lotus, som desværre blev aflivet januar 2006.





Og jeg savner hende her, Cadeau, som desværre blev aflivet januar 2009.



Det er nogle dejlige heste, i alle viser her i tråden. Vi må om nogen alle huske, at mindes de positive og gode minder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 16:17

Sikke en historie, signe :(

Men jeg kender det alt for godt - har selv kontaktet dyrenes beskyttelse hvorefter så bare at blive ignoreret........ Hmm.


En anden jeg savner, mit dværghamster Ingolf, der døde af alderdom for nogle måneder siden :


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var dog
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 17:41

Forfærdelig at læse at INGEN lov kan forbyde dette.


Kan godt forstå du er modløs...


Jeg fik helt ondt i maven da jeg så det billede hvor han vender sig med fotograf med ørene lagt tilbage....


Stakkels stakkels heste...


LATTERLIGE love , dyrlæger osv.





Illum !!

.


Hvor meget må man tjene oven i en revalidering ??


0
0
Svar på denne tråd
 
 Diablo Delight
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 17:51

Jeg savner min dejlige Diablo Delight helt vildt meget!!!


Han ville have blevet 21 år i dag!


Sov sødt min elskede ven!




Med venlig hilsen:


Anne Carlsen


med dressurhesten Ka-dó

- nu med krone og bølge!



Sov sødt Diablo Delight

- du vil altid have den største plads i mit hjerte


0
0
Svar på denne tråd
 
 Åhh jeg
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 17:57

savner Chicco


Den 26/8-08 måtte jeg desværre sende ham over regnbuen, pga. en grim foldskade.


Han var min ven, et stort skrummel, en tøsedreng og en drengerøv på samme tid, men han var min og jeg elskede ham højt


Jeg havde hans mor, så han var mit første hjemmeavl, nu hygger de sig sammen på den anden side.


Han kunne være blevet 9 år den. 11/7-2009, så det var alt alt for tidlig jeg måtte tage afsked med min dejlige dreng.


Chicco som 6 året



Chicco og jeg, 3 uger før hans død.





Helen.



R.I.P. Chicco min øjesten, du vil altid være elsket og aldrig blive glemt, du bor i mit hjerte for evigt.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh nej.....
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 18:24

..hvor er det dog skrækkelige billeder Signe :(


Godt at I kæmper! (y)


Hvad med evt. at sende en mail med vedhæftet billeder til nogle politikere, der siger, de kæmper for dyrevelfærden?

F.eks. Dan Jørgenen: dan.jorgensen@europarl.europa.eu

Og måske "spamme" alle partierne?


Jeg ved ikke om det hjælper - men for h...... :(


Mvh Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi savner
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 18:59


Jupiter helt vildt.


Vores datters pony, som vi desværre måtte sige farvel til for snart 2 uger siden.



Team Rønnebjerggård......






0
0
Svar på denne tråd
 
 mette j
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 19:14

det var da en rigtig god ide mette, at sende billeder og mail til nogle politikere som kæmper for dyrevelfærd, det håber jeg at du vil gøre Signe...for det var da frygtelige billeder og en frygtelig historie.


hilsner fru ravn

0
0
Svar på denne tråd
 
 Signe....
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 19:44

Signe: Kan du ikke lave en tråd omkring det her på hyggesnakken ?

Så denne tråd ikke ødelægges, men så også din sag bliver tydeligere for den skal frem!



Med Venlig Hilsen

Maria Nielsen


KLIK HER for at se hjemmeside


- opdræt af marsvin

0
0
Svar på denne tråd
 
 jjjjjjoovv
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 19:48

jeg ka slet ikke klare at jeg har set det billed hvor den stakkels hest kigger med ørene helt ned af nakken

hvem er den ondskabfulde idi--

og hved du om han stadig har hesten og få den noget at spise og hvor står hesten hende af i verden


fjorhest asterix charme selvtillid og lækkert hår

0
0
Svar på denne tråd
 
 Savner
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 20:03

Uhh skulle ikke ha åbnet denne tråd, for hvor er det trist at se alle jeres heste og andre dyr i har måtte sige farvel til på den ene eller anden måde...


Og som alle andre, så gjorde det virkelig ondt i hele mit hjerte se se Eros og hvor usselt et liv han har fået Det kan bare ikke være rigtigt at folk skal have lov til at have dyr når de har det sådan, men det er jo igen den danske dyrelov der er til at lukke op og gøre en vis ting i..!!

Håber virkelig det på et tidspunkt lykkes at få de heste væk fra ejeren.


Her er hende jeg savner hver dag og hvert minut

Hun hed Mispigen og blev kun 3½ år fordi hun blev offer for en billist der havde for travlt...



R.I.P Mispige. 14 april 2005- 17 august 2008



Smilet er den korteste afstand mellem to mennesker



Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

0
0
Svar på denne tråd
 
 signe...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 20:05

Signe: Jeg er chokeret over denne frygtelige mandsperson - han burde blive hængt ved daggry!

Sælger han disse heste? Kan hestene blive købt fri eller vil han selv beholde dem?


Hvor var Eros iøvrigt flot og smuk da du havde ham!


0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalalala
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 20:06

Savner min pony Sabrina helt ubeskriveligt.

Hun blev 29 år i år, og jeg havde haft hende i 11 år, men kendt hende hele mit 20 årige liv. Så det var ufatteligt hårdt da hun fik kolik smerter d. 13 april og stadig havde det d. 14 april. Vi kæmpede, dyrlægerne kæmpede og Sabrina kæmpede mod smerterne hele onsdag d. 14 april. Men i sidste ende måtte jeg tage beslutningen om at give hende fred.

Gosh den pony har lært mig ALT.


Sidste dag. Blev nød til at have lidt billeder af hende, selvom hun havde smerter.


Få sekunder før jeg gik fra hende, og dyrlægen satte pistolen for hendes pande.


Puha spiste først et par dage efter igen... Og det niver i min hals nu. Savner den tøs så meget.


smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.angus-direkte.dk

et sted du kan købe kvalitetskød

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hende her
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 20:09

Hver dag, hvert minut.


Basse

198? - 15/09/08.


Nu med "Mini-Kæmpen" Cargo B - Fordi luften er bedre heroppe!



Kentaur Medea, 17½", Fit 2, sort, sælges. Sdr. Jylland. Skriv for pris.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvem jeg savner ????
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 21:00

Jeg savner denne fantastiske smukke hoppe.

Jiba som var min sidste part, ville ha fyldt 21 år i maj.

men desværre blev gigten for meget.


jeg tænker på hende hver dag og den dejlige tid vi havde sammen.

jeg ved at jiba´s ejer Margit savner hende endnu mere!


Smukke fantastiske dyr som bare aldrig blev gammel af sind






Savner hende hver dag


vh Anja




Ejer af min første hest

Lehmanns Ozzie

1 års smuk Tinker vallak


R.I.P smukke jiba - min sidste part <3


Medlem af bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd
 
 mit savn..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 21:52

hende her savner jeg stadig og tænker stadig på hende med tårer ..hun mangler i den grad i mit liv efter 14 et halvt år sammen,det godt nok svært at vænne sig til hun ikk er her mere ..min lille maxi pige som desværre måtte aflives d.17-12-08..men er dybt taknemlig over alt den tid jeg havde med hende

da hun var hvalp


og hendes sidste sommer


mvh sussie..


Den heldige ejer af den smukke cesanta ox.(nu med lille ceduina.ud af beduin ox)

cheval R.I.P D.6/6-06...sov godt min dreng

maxi R.I.P D.17/12-08..TAK for alle de år vi havde sammen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke mange
Forfatter: 
Dato:  10-06-2009 22:11

dejlige dyr I viser, som desværre er gået bort.


Jeg må også sige at billederne af Eros gør mig svært trist; at se sådan en smuk velpasset hest forvandlet til... - ja jeg har ikke ord for det....




Mvh Janni


Nu med to fedebasser !




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 20:09

For s a t a n hvor blev jeg gal, trist og meget mere da jeg så billederne af Eros

Men jeg blev også vildt frustreret- det burde simpelthen ikke kunne lade sig gøre at der ingenting kan gøres ved det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og ejeren, hvor er det godt jeg ikke kommer til at møde ham, for så tror jeg ikke jeg ku styre mit temperament. Fatter ikke han ka sove om natten

Hverken smilyer eller ord dækker hvad jeg mener om dette menneske og sagen!!


MEN som en anden bruger nævner, så vil jeg også på det kraftigste opfordre dig til at lave en tråd om det i hyggesnak. Det kan ikke skade- og hn har før sat skub i forskellige ellers håbløse ting. Så det håber jeg virkelig du vil gøre.....

OG så gå til hestens håb med sagen, politikere g alt hvad det ellers kan meldes til. Igen og igen.


Det er ALDRIG hestens skyld!

0
0
Svar på denne tråd
 
 savnet
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 20:31

Savnet her hos os er især Giamo - min lille kitty-cat der ikke kom hjem nytårsaften men lå et sted i 10 graders frost og fyrværkeri med en ødelagt hofte.

Han kom hjem 1. januar om aftenen og blev kørt på dyrehospitalet - blev aflivet dagen efter.









Puha, det er længe siden jeg har set disse billeder og nu bliver jeg helt trist.


Midt i sorgen - for at den anden kat ikke skulle være alene fik vi Miago og hun hjælper på humøret! :)

Hende skal I da ikke snydes for selv om jeg ikke savner hende:



Mvh Louise.


FNUG søger nyt hjem!!

Se hjemmesiden for mere info:


http://www.smaadyrsformidling.dk



Opdræt af tamrotter - kontakt for mere info.



Parring ved

Brun Siameser Dværgvædder

tilbydes!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Signe - Sædding Eros
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 20:32

Hej Signe


Jeg er helt sikker på at jeg kender stedet for Eros er.


Det er ganske forfærdeligt. Mistral har stået der i en periode, da han var solgt. Og vi var nede og hente ham der, da jeg endelig fandt ud af hvor han var!



Det er i Næstved - Ikke?



Kan man ikke lave underskriftindsamling og så få nogle ud? Det MÅ da kunne lade sig gøre



0
0
Svar på denne tråd
 
 Savner ham her
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 20:39

Der går ikke en dag unden han lige kommer frem i tankerne...

Savner den dreng så ufatligt meget :-(

Billede
Billede
Billede

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eros..
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 22:57

Hvor er det forfærdeligt at se Eros sådan der.. Jeg har passet ham da han stod på mine forældres gård for en 6-7 år siden. Jeg har også nogle billeder af ham fra dengang.. Kunne dårligt kende ham, kun på navnet.. Stakkels Eros, han var sgu en dejlig hingst.


Men jeg ved også godt hvem ejeren er. Ved dog ikke hvor han står.


Svin!



Mvh. Kathrine Jensen

Nu som sygeplejestuderende - og super glad for det!! :)

Søger en sød hest til lidt hyggeridning omkring Næstved, skriv en PB!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen....
Forfatter: 
Dato:  11-06-2009 23:17

Det er dog ganske forfærdeligt for Eros og de andre heste.

Havede du lånt Eros af den mand, siden du leverede ham tilbage dertil?

Bliver helt syg over det udtryk han har i sine øjne.


Wintec Isabell Wert sadel

med cair sælges

se annonce.




Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uden ord.
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 00:42

Nogle gange kan ord ikke længere beskrive en følelse. Kun sådan kan jeg beskrive savnet af ham her. Uden ord.


Min sjæleven.






Åhh, jeg kan slet ikke holde det ud. Det er så rørende at se alle de dejlige heste vi savner, og så vælder det hele bare op igen. Intet minut, ikke en dag, ikke et øjeblik uden billederne af ham og smerten ved vores farvel. Savner? Nej, overlever uden fordi jeg skal.


Jeg elsker mine to dejlige drenge der stadig er hos mig, og de er deres helt egne hver for sig. Men ham her... Min Pirelli. Nej, der er virkelig ingen ord.


Og Signe, sig til hvis jeg kan hjælpe dig på nogen måde. Mit hjerte bristede da jeg så de billeder. Jeg sender gerne mails til alle politikere. Tag fat i Christian Hansen fra DF, Dan Jørgensen, Soc.dem osv - og gå til pressen. Fortæl at du håber de nyvalgte EU-parlamentarikere lever op til deres løfter, for så er der måske håb for din Eros. Godmorgen Danmark osv - ekstra bladet, se og hør ALLE!! Den slags skal ud i lyset!!!!





Come back

for just one moment

Your star looks bright

I'm still wondering why your time

here on earth was so short

and I can't seem to get it right

you'r still missing in my life

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uha, ......
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 00:49

Jeg savner desværre rigtigt mange:


Karina - min tidligere M-hest (dressur), som jeg fik helt gratis af ejeren, fordi jeg havde passet hende så godt, mens hun var gravid.


Fanny - min KNN-hoppe, som jeg solgte til Tyskland. Hun var min soulmate. Jeg skulle aldrig have solgt hende. Hun gav mig den smukke Freddy, som Janne elsker så højt. Hun var lille og ikke særlig køn, men jeg elskede hende og hendes spøjse sind:



Fanny og Freddy:



Min baby - Felix, som også kom af dage alt for tidligt:



Vores allesammens missekat: Viola, som forsvandt under mystiske omstændigheder.


- Og mange andre.


Allermest savner jeg dog min mor: Inger Margrethe Madsen. Hun døde sidste år den 10. maj, 54 år gammel af lungekræft. Vi talte sammen hver dag, og var sammen flere gange om ugen. Du var det bedste. Du har reddet mit liv flere gange. Uden dig, havde jeg ikke så dejlige unger, for de var ligeså meget dine. Jeg tænker på dig hver dag, og griner indvendigt af alle vores skøre påfund. Vi gav aldrig op ! Du er helt sikkert blevet en engel, især når man tænker på, hvor mange mennesker du har hjulpet med så mange ting, at man nærmest ikke kan overskue det.


Jeg glæder mig til, at jeg skal se Jer alle igen. For det skal jeg !!!





Smuk hoppe med buckskin hingsteføl ved siden sælges !!!


www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/195028/3/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke heste
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 01:01

Hvor er de dejlige, alle jeres billeder...


Desværre kender jeg også stedet hvor Eros er nu og der har været kæmpet i rigtig mange år for at få den mand til at stoppe med at holde heste...

Jeg får kvalme hver gang jeg ser ham i city med heste eller ponyer for vognen... Kan slet ikke have ham.

Jeg gør gerne mit til at hjælpe til hvis jeg kan. Desværre ved jeg ikke hvad det skal være. Har set rigtig mange billeder derfra og har selv været der en meget kort periode (passede en venindes hest derude).


Jeg savner flere, bl.a. min skønne travhoppe, der nåede at blive 25, før et spark afgjorde hendes skæbne.



Mvh Maria


Lærke - R.I.P.

Imellem sort og hvid er der en masse farver


En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ny tråd.
Forfatter: 
Dato:  12-06-2009 01:34

Til alle jer der læser om Eros her inde, vil jeg godt gøre opmærksom på, at der er oprettet en ny tråd, der kun omhandler Eros.


www.heste-nettet.dk/forum/1/1932503/ 1932503/



Og til jer der savner nogen.


Det er så trist at savne, men det er dejligt at mindes, og jeg kan godt se hvorfor i savner jers kære.


Det er rigtig dejlige heste, hunde, katte og hamster i har haft.




Vh

Signe





Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider