Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Årets første sne..
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 23:08

Jeg gik til stranden med vovserne idag og tog lige lidt billeder.. -Godtnok kun med mobilen, men sys nu de ser søde nok ud alligevel..

Det er første gang Mikkel ser sne, og han var MEGET bange for at blive spist af det, da han først lige kom ud imorges..


Når enden er god.......


Vis jeres snebilleder..


Sugar Amira



Kontorelevplads søges i Nordjylland



0
0
Svar på denne tråd
 
 øv vi har
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 23:10

altså ik fået noget sne altså det snyyyd


Undertegnet:

- Camilla M


Tulip min for altid. Du har vundet mit hjerte.

Welsh cob Nebo Tulip

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sne sne sne
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 23:38

Skønt for jer at der endelig kom noget sne til jer også, det er så smukt med sne over det hele.


Og hvor er det nogen søde hunde du har der, dem kan du godt sende her op hvis du bliver trætte af dem :)


Åååh den strand ser veldig bekendt ud for mig:) Jeg får helt hjemlængsel, havde også vesterhavet som næsten baghave, før jeg flyttede til Norge, og hvor jeg dog savner den strand


Godt nytår.


Mvh. Pia



Perfekte fotogaver www.click4foto.dk helt klart et besøg værd...!

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Galanti
Forfatter: 
Dato:  03-01-2009 12:06

Ja, fint var det med sneen.. Men her til morgen var den desværre enten tøet eller blæst væk af det vilde blæsevejr.. Utroligt så hurtigt det kan vende..


Blir skam ikke træt af dem lige foreløbig, de er så herlige selvom de er vildt forskellige på alle punkter..


Det er ved Rødhus strand lige lidt syd for Blokhus.. Mine bedsteforældre bor derude, så jeg kører til derhen for at gå lidt med vovserne..


Sugar Amira



Kontorelevplads søges i Nordjylland



0
0
Svar på denne tråd
 
 Rødhus ja
Forfatter: 
Dato:  03-01-2009 12:13

De ser også rigtig dejlige ud


Ja jeg kunne skam godt fornæmme at det var der omkring, jeg plejede selv at køre til rødhus :) Det er så dejligt der nede... Ja min veninde sagde lige at sneen var væk igen allerede, og min x-svigermor siger det blæser godt, og min datter skal ligsom rejse hjem idag, med båden fra hirtshals håber virkelig vinden læger sig snart :)


Mvh. Pia



Perfekte fotogaver www.click4foto.dk helt klart et besøg værd...!

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Rødhus..
Forfatter: 
Dato:  03-01-2009 12:30

Ej hvor sjovt at du os plejer at komme der..


Jeg kunne egentlig lisså godt køre til Blokhus, men sys det er så skønt i Rødhus, fordi det er så øde og man har det hele for sig selv.. -og så kan Mikkel løbe løs uden der er nogen der brokker sig


Uha, jeg ville ikk turde sejle den tur i det her vejr, så jeg krydser fingre for at det stilner af.. Skal ud og gå tur med Sugar her engang, og det er heller ikk så spændende i blæsevejr..


Sugar Amira



Kontorelevplads søges i Nordjylland



0
0
Svar på denne tråd
 
 ja det er...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2009 12:41

Det er lidt mærkeligt, for dengang hun skulle nedover var der også helt vildt blæsvejr om lørdagen, og vindstille her, da det blev søndag og hun skulle rejse, var det stadig stille her, men da vi kom ned til båden blæste det MEGET, og igen idag er det vindstille her og blæser hos jer:) Meeen det kommer flere og flere skyer på himmelen her nu, så hvem ved, måske jeg skal køre til båden i fuld snevejr DET gidder jeg ikke så går det så langsomt og håbløst at se hvor man kører :) og så bliver jeg hypnotisreret af sneen som kommer mod mig heletiden hihi.


Du KAN jo også køre til ejstrup strand, der er det også ganske øde :) der kørte vi tit ned og slap hunden fri :) bare pas på de ikke smutter op i militærområdet :P


Mvh. Pia



Perfekte fotogaver www.click4foto.dk helt klart et besøg værd...!

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider