Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 hvilke berider til spring
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 14:20

nu håber jeg dette indlæg er postet rigtig kan ikke helt finde ud af hvor det høre til.


sagen er at min hostener skal i springtræning inden for snarest tid, hun er tilredet og bliver trænet i dressur PT.

Jeg har ikke tiden til at ligge intensiv springtræning ind inden DSA så jeg ville rigtig gerne have en PROFF på hende som self er springrytter selv, kender i nogle med hjertet på rette sted ?? her på sjælland jeg kommer selv fra slangerup.




Hilsen her fra Minna

med Holsteneren Indira :0)


TIL LEJE i Nordsjælland 2 fam villa centralt i slangerup by på 217 M2 total nyistandsat. evt BILLIGT salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tag ud og snak med dem
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 17:09

der er jo mange i området der kan ride DSA. Det kommer jo lidt an på hvilken ridestil man er mest til. Der er jo himmelvid forskel på lund, linse og mange af de andre.


Hvem kan du selv bedst lide at se på ride?


der foreligger jo også muligheden at vælge en dygtig amateur som så ikke er så dyr. Dem har i jo nogle stykker af ude på SLR.






Med venstre hånd
Line og Calano


GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste


Springhest sælges, 8 år, 166 i stg. let ridelig, placeret i Mb. kontakt mig for yderligere info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 På sjælland...
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 18:35

Vi har lige pt. en hest i ridning hos Linnea Ericsson. -Grund: Den skulle ud og gå mere inernationalt end vi selv kunne tage den med til.


Jeg kan kun tale positivt omkring hende og hendes ridning. -Jeg synes virkelig vi får noget for pengene hos hende, og det hele er meget professionelt stillet an.... lige fra ridning til pasning.


Hilsen Anima.




0
0
Svar på denne tråd
 
 spring berider
Forfatter: 
Dato:  02-01-2009 18:44

tina åvang kan varmt anbefales, hun er lige blevet udlært berider, og har været med til dm i spring.


ellers ulrich trolle .


Team New Forest Filuca !

Sammen Med Sarah & Moonlight !

-Qui & Malthe !

Patrick & Florel !



0
0
Svar på denne tråd
 
 hej ...........
Forfatter: 
Dato:  03-01-2009 13:00

line calano - det lyder som om du kender nogle omkring SLR hvem kunne det være (jeg har fået hest der ud i sommers så kender ikke mange der ude )

tina lund er god, men mine veninder rider der, og det er tit dem der rider unghestene, så derfor prøver jeg noget andet først.


Anima har du evt en hjemmeside til hende, så jeg kan kontakte hende ?


Cadijasmin - ulrich trolle - ved du hvordan jeg får fat i ham - evt hjemmeside eller hvor høre han til .


mange tak for jeres forslag

jeg har snakket med camilla enemark - hun tager åbenbart ikke heste i springtræning.


Hilsen her fra Minna

med Holsteneren Indira :0)


TIL LEJE i Nordsjælland 2 fam villa centralt i slangerup by på 217 M2 total nyistandsat. evt BILLIGT salg.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider