Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Latterlig teknologi (Pc hjælp)
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 11:55

Nu må I lige hjælpe mig, for jeg er da virkelig rendt ind i et problem, der ovestiger min fantasi/evne til computere.


Jeg har netop købt en ny computer. Alletiders flotte computer, som skulle kunne en hel masse fantastiske ting .


Men hvordan pokker får jeg mine billeder fra min gamle computer herover i den nye? Vi har jo alle vores billeder i den gamle, og vil selvfølgelig gerne have dem herover i den nye, så vi kan få smidt den gamle ud.


Den gamle computer er så gammel, at man ikke kan overføre billederne til en cd-rom, kun til en diskette, men den nye computer er så ny, at den ikke har et diskette drev(Indgang eller hvad det nu hedder)?!?


Hvordan hulen får jeg så de billeder flyttet?


Kors i hytten hvor jeg bare hader at være "dum" til teknologi


Hilsen Anima.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kabel?
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 12:04

Hvad med et usb-kabel beregnet til at sammenkoble to computere? Et netværkskabel? En usb-nøgle? Upload på nettet og hente igen?


Eller den lavpraktiske og så bare montere den gamle harddisk midlertidigt i den nye, mens billederne bliver flyttet.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Aha, jamen se nu bare...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 12:14

...Hvad man kan lære her på HN.

Jeg vil straks bevæge mig i Fona, og få en af overnævnte ting.


Dejligt, for jeg troede faktisk det var et større projekt, for ikke at sige umuligt, men igen, hvad ved jeg når det gælder teknologi.


Tak Jan!


Hilsen Anima.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ###
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 12:24

Moske, jeg er ikke sikker, men kan du moske ikke læg dem ud på nettet, altså lave en hjemmeside, læg dem der ud, også tage den nye, gå ind på hjemmesiden og gemme billederne ned på computeren, det tager lang tid.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fona ville
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 12:28

Fona ville nok ikke være mit første-valg ;-)


Ved nærmere eftertanke så jeg på Sandbergs side forleden en guide til mulighederne for at koble dimser sammen, hvor man blot valgte hvad man ville koble sammen, så kom den med forslag: www.sandberg.it/sandbergguide.aspx


Sandberg sælger sjovt nok kabler :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 13:28

Hvis du har en mp3 eller et digital kamera, som du kan sætte i computeren, kan du bare lægge billederne over på dem, og så tage dem derfra og over på din nye computer. Det virker på samme måde som et usb-stik, men der kan måske være flere billeder på et usb-stik og kamera end på en mp3.



Mvh. Maria ;D


Besøg min hjemmeside hvor du kan få lavet ting med dine billeder

www.marias-billedeside.webbyen.dk

Eller bare skriv her inde til mig om det

Kalendere, videoer og billeder!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 13:48

Jeg ville sætte den gamle harddisk i den nye computer og vupti, men det kræver jo lige man kan tilslutte de rigtige kabler mm.


Når du har flyttet billeder, så tag og brænd dem på en dvd/cd, det er så ærgeligt at computeren går ned og man mister sine billeder. Bare et råd




Tjek lige min hjemmeside
Tror på en vej frem uden vold!

Akademisk er vejen for os!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 14:10
Det råd som Awina (Amon) har givet er nemlig rigtig smart. Det er nemlig sket for mig så nu har jeg kun et konfirmations-billede som jeg havde fået lagt ud på nettet :( Har mistet alle mine gode billeder


Mvh. Maria ;D


Besøg min hjemmeside hvor du kan få lavet ting med dine billeder

www.marias-billedeside.webbyen.dk

Eller bare skriv her inde til mig om det

Kalendere, videoer og billeder!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider