Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Salg prisen hjælp
Forfatter: 
Dato:  03-02-2007 12:15

Jeg har et hingste føl fra D.06.05.2006

Grunden til han skal sælges er at jeg ikke kan magte ham min mand kan men det er mest mig som er i stalden.

Shaen Plagen er 142 cm nu.

Hans far er oldenborg 171 cm 3½ år nu.

Han er til dressur.

Moren er traver 154 cm. lc dressur, springer 130 cm.

Det sidst føl hun fik er 3 år og måler 164cm og det var en araber på 147 cm.

Der er flere som spår Shaen til sidst i tresserne først i halvfjerserne.

der var en som ville købe ham i sommers pris 11000kr når han var gammel nok.

Men da ville jeg ikke sælge.

Men da jeg ikke har krafterne må jeg af med ham.

Håber der er nogle som kan hjælpe mig.

Mvh.

Anita

Ved ikke hvordan jeg ligger et billed af ham ind her men der er på min presintion

0
0
Svar på denne tråd
 
 traverblandinger
Forfatter: 
Dato:  03-02-2007 12:22

er ikke så høje i kurs.. Jeg går ud fra at der ingen papirer er på faren?.. Dertil kommer at det er svært at sælge plage på 1 år.. mit bud ville være ca. 6 - 7000 kr..


Bianca

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dumt gjort
Forfatter: 
Dato:  03-02-2007 12:24

Jeg vil først sige at det var yderst dumt gjort at du ikke solgte ham, da du havde et godt bud. En 1-års halv travhest uden stamtavle koster vel omkring 3-5000 kroner.


Men du kunne jo også kastrere og beholde ham.

0
0
Svar på denne tråd
 
 en svært...
Forfatter: 
Dato:  04-02-2007 19:47
En svært-håndterbar traverblanding er desværre noget nær værdiløs. Han koster det samme i foder, halm og hø som enhver anden plag, men bliver reelt aldrig penge værd, så det er ikke let - ærgeligt du ikke solgte da du havde et godt bud.

Fuldblodshoppe udlånes - se mere på min præsentation

Heste og ponyer tages i ridning, tilridning og kommision

Sadler sælges - se præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 bedre med billedet i dit indlæg
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 08:51

HER ER HAN:




Hjemmeside --> www.123hjemmeside.dk/E...nC/6650441

Slideshow ---> 754964480.slide.com/p/...?view=true

Kram fra Cille79..

Stolt ejer af Hati Håbegård.....;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis det var mig
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 10:00

der ejede ham, så ville jeg nok kastrere ham, først og fremmest fordi han ingen værdi som avlshingst har, og så bliver han noget mere håndterbar.


Har selv en vallak på 2 som også er oldenborg/traver, og han er den dejligste plag (ligner lidt din). Har kanon temperament, og hvis jeg havde pladsen ville jeg i hvert fald gerne købe din for 3-5000 kr. Synes det er alt for lavt. Kunne aldrig drømme om at sælge min for under 10000. - og sikkert heller ikke for det, medmindre han skulle væk her og nu, og der ikke var andre bud.


Men alt andet lige, så købte jeg min og hans mor (traveren) for ialt 10.000,00, og der var plagen 15 mdr., men jeg synes også det var billigt, og sælger skulle af med dem hurtigt pga. sygdom.


Her er min, og jeg er af den opfattelse, at han er super flot (billedet er taget af Tine Sylvester) Men hvordan han bliver at ride på ved jeg jo ikke endnu, men han bevæger sig godt, og jeg er ikke sikker på, at folk ville gætte på at han er halv traver. Ikke fordi jeg synes det er flovt. Travere kan være lige så skønne som alle andre racer, og selvfølgelig er det ikke alle der egner sig til dressur, men der er også nogle som gør.




Synes i hvert fald din ser fin ud, og hvis jeg var dig ville jeg kastrere ham og beholde ham. Om ikke andet så til han er ældre eller måske til han er ryttervant, så kan du få mere for ham.


Hmm, det var måske bare en sludder for en sladder, men min mening er nok også, at traverblandinger ikke er i høj kurs, og at det er synd. De kan sagtens blive gode rideheste, og man siger jo også, at travere har talent for spring, så din kunne sikkert ende som en god allround hest.


Mvh. Betina

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalala
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 14:04

jeg ville også råde dig til at kastrere ham og så sælge ham når han var kommet sig. hvis du ikke magter ham, er der ingen af jer der for noget godt ud af det!


og så kan det godt være han ville være mere værd når han var ryttervant og ældre. men hvis du ikke mener du kan/har kræfter til det, så er det bedre at sælge ham nu, inden i begge er "ødelagte"...


jeg vil nu sige at de 11 000 er ret mange penge for en følle som er en blanding. jeg vil også sige at du kan få omkring 5-7000


smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.angus-direkte.dk

et sted du kan købe kvalitetskød

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider