Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 6 timers ridetur
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 23:48

Heej Folkens :D


Sad lige og kiggede gamle feriebilleder igennem *S*


Og tror de her er 3 år gamle


Var i Canada med min far for at besøge hans familie *S*


Og der kunne man altså komme på en heldagstur med hest, uf det måtte jeg da prøve hehe..

Jeg fik så en der lige var tilredet. Og fik a vide at men måtte ikke tage i tøjlerne eller sparke til den for så ville den gå amok. Herligt :P Men jeg endte da med at blive hjælper for anføreren på turen *S*


Nu til lidt billeder af mig og den hest, uh den var dejlig :) 4 år *S*

Det eneste jeg husker om hesten er alderen, det med tilridningen og at det var en hoppe *S*








Håber i nød billederne :)


Meget gerne en komentar *S*



Mvh. Cecilie & Katja ©
Stald DM


MC Katja + MC Smølf


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det ser da
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 07:45

smadder hyggeligt ud. Dét kunne jeg godt tænke mig.


Den ser nu også ret lækker ud må man sige - og rimelig rolig


Lige et spørgsmål, hvorfor sidder du med hælene oppe på samtlige billeder? Er westernbøjler da svære at ride med? Har aldrig selv redet i sådan en sadel, derfor spørger jeg.



Sasser
0
0
Svar på denne tråd
 
 **Overskift**
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 08:08

Sasser

Sidder underligt med fødderne fordi bøjlerne var alt for lange og hende der ga os heste sagde at det var meningen de skulle sidde sådan.

Sadlen er kanon fed at sidde i.. Men syns det er lidt svært at nå bøjlerne :P hehe.. Ja hesten var rolig så længe jeg ikke gjorde noed :P .. Og den var rimlig træt da vi kom hjem, det er det billede man ser hvor fjordbollen os er der. Men det er den FEDESTE ridetur jeg nogensinde har prøvet. Da vi havde redet noget tid steg vi af hestene og de fik lov til at gå og græsse mens vi var ude og bade i floden :P hehe.. rigtig fedt..



Mvh. Cecilie & Katja ©
Stald DM


MC Katja + MC Smølf


0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 08:50

6 timers ridetur på ny tilredet hest


Det ville jeg s.. ikke gå med til - aldrig om jeg satte mig op på så ung en hest i så lang tid.




Bitches
have more fun
media.putfile.com/Dont...-your-eyes
Stof til eftertanke.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Cecilie...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 09:02

man skal vende sig til at ride i en westernsadel og det er meningen at bøjlerne er så lange. I western rinder man med mere strakte ben i forhold til dressur og spring og da du rider i gummisko kan man godt få en forkert fornemmelse og automatisk ryger hælene op og så slapper man ikke af i benene og så kan en så lang tur godt blive anstrengene...men ellers gode billeder.


Du kan se mine ben på billedet (og tag dig ikke noget af at jeg sidder og nyser)




Rigtige mænd rider western


" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider