Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Han skulle meldes , skulle han !!
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 20:14

Historien er sådan at hende som ejer hingsten , sælger en hoppe der er i fol til en familie som virker rar og som har andre heste, betingelsen er at føllet stadig er hendes.

I sommerperoden går det fint , der er der jo græs nok , men pludselig kan hun begynde at se at hoppen er ved at være for tynd , hun påpeger dette , og får at vide at han da fodre det han kan.

I september er jeg første gang ude for at se Mirakie og er lidt chokeret over disse forhold , men både mor og datter ser godt nok ud , bortset fra vi ikke kunne fange føllet.

Nå, men i oktober tager jeg dertil igen og der står moderen og den lille så i en boks , moderen er frygtelig tynd og Mirakie lidt usoigneret , man kan godt se hun aldrig er blevet striglet.

Da jeg kører hjem igen med en købsaftale , tager hingstens ejer og hendes mand den helt store tur med manden på gården , og enden på det bliver at de bliver nægtet adgang til gården , må ikke vise sig der før føllet skal hentes.

Hende henter de så lørdag d. 5 november , hvor han også der opfører sig dybt underligt , de må hente føllet i en boks hvor der ikke er et eneste halmstrå , men @!#$ og @!#$ og derfor ser hun sådan ud , da hun ankommer til mig:

Hingstens ejer næsten græd da de ankom , dels over hoppens videre skæbne og over at ihvertfald føllet nu fik det godt , hun har bare fortrudt at hun solgte hoppen dengang.

Nu har jeg så de sidste 5 dage brugt knofedt , lækkert mad og hø og masser af kærlighed på denne lille dame , og derfor er hun altid glad når jeg kommer og nu ser hun sådan ud , jeg synes godt man kan ane en smule forskel , hvad synes i:

en ting skal siges , jeg tror hun har meldt ham.

KNus Heidi

0
0
Svar på denne tråd

hej for dig og hej for mig
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 20:37

puha.. jo.. man kan se hun bliver padset mere nu.. det var da ggodt nok synd

Rigtige ryttere rider Connemara :-D

0
0
Svar på denne tråd

Ok nu er jer forvirret
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 21:48

er det ikke hende her pigens fødselsdags gave???

www.heste-nettet.dk/forum/14/124997/ 124997/ eller er jeg helt gal på den??? smiler... hi hi...

Men det er da under alt kretik de forhold de to heste har boet under... Sølle heste jeg ville klart melde det...

Knuser Annette og Fabiola

!! HESTENS ØJNE SIGER ALT !!
Elsker min Fabiola

0
0
Svar på denne tråd

tak for det Annette
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 22:00

det er dæhme lang tid siden nogen har kaldt mig en pige , men jow det er min fødselsdagsgave , og jeg havde også fortalt dette på hyggen , men det måtte jeg ikke , derfor blev det flyttet , og da havde jeg jo lavet det andet indlæg , sorry

Knus Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Altså på
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 22:23

billedet ligner hun en ganske alm. hest, som har hygget sig på folden.

Hun ser ikke tynd ud og man kan ikke se hendes hove.. Det eneste der er hendes øjne, hvilket kan skyldes billedets vinkel.

Dog vil jeg sige at hun ser utrolig kærlig ud på det andet sidste billed

Dejligt at hun har fået en lysere fremtid

Knus fra Vinnie_M
* Se min (heste)hjemmeside *
0
0
Svar på denne tråd

hihi undskyld heidi
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 23:52

havde ikke set at det var samme forfatter smiler... hihi... det med pigen var blot for at charme

undskyld...

Held og lykke med hende...

og husk meld folk der ikke er søde ved deres dyr...

Knuser Annette og Fabiola

!! HESTENS ØJNE SIGER ALT !!
Elsker min Fabiola

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider