Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Hjælp til foredrag
Forfatter: 
Dato:  13-02-2023 19:53

Hej chat

Jeg har brug for jeres hjælp. I morgen skal jeg holde morgensamling på min skole. Det skal vare femten minutter og handle om noget spændende, jeg er simpelthen på bar bund.

Er der nogen, som har nogle gode ideer til det?

Det skal helst være sjovt, så dem på skolen bliver imponeret, og jeg ikke ligner en idiot.

Hjælp mig please!!!

 

Vh Anton

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kom nu ...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2023 22:00

... Ind i kampen. Du må have vidst i noget tid at du skal holde morgensamling og så sidder du her aftenen inden og håber lidt på, at vi kan finde på noget for dig. Sorry, no can do.

Sæt ambitionsniveauet lidt ned, det behøver jo ikke at være noget stort, der er sjvt og imponerer alle.

 

Hvad med bare at være dig selv og være ærlig? Fortæl om noget, der er vigtigt for dig som måske også kan være relevant for de andre. Nogen gange er det meget mere effektfuldt at være sig selv og måske endda vise lidt sårbarhed, end det er at spille fransk klovn kun for at underholde.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

1
0
Svar på denne tråd
 
 Selvfølgelig kan det være svært!
Forfatter: 
Dato:  21-02-2023 13:45

Hej Anton

 

Modsat IBH, så synes jeg godt nok også det kan være udfordrende at holde foredrag. Synes faktisk slet ikke den besked er i orden - selvfølgelig vil det altid være enormt grænseoverskridende at holde et foredrag for alle på skolen, inkl. lærer, klassekammerater og venner.

 

Denne besked er desværre lagt ind for sent, men jeg håber stadig at du klarede det godt. Uanset hvad, kan man godt være stolt af sig selv ovenpå ens første foredrag.

 

Til dagligt arbejder jeg selv med foredrag. Er en del af en lille tandplejebutik i Nordsjælland, der tager rundt til landets plejehjem og holder foredrag får de ældre beboere omkring tandpleje. Selvom det er langt færre mennesker, kan det i den grad også være grænseoverskridende at tale med ældre mennekser om deres (dårlige) mundhygiejne eller tænder. Men vi har perfektioneret det over tid, og jeg vil anbefale dig at du ser et af vores foredrag her, nogle af dem er uploadet til YouTube til fri afbenyttelse.

 

Bh. Rasmus


Mvh. Rasmus

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad er det .
Forfatter: 
Dato:  21-02-2023 16:25

... Du synes, ikke er i orden, Rasmus? Jeg siger intet om, at det ikke kan være udfordrende at holde foredrag, det er endda heller ikke umiddelbart Antons problem.

 

Han beder om hjælp til et foredrag, aftenen før det skal afholdes. Og ja, der er jeg lidt hård ved ham, han burde være lidt tidligere ude, og ikke håbe på at nogen andre kan redde ham i sidste sekund.

 

Men det er da heldigt, at du lige har et link til et foredrag, du har afholdt for din arbejdplads ..


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider