Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Lidt nyt fra Ea og jeg ..
Forfatter: 
Dato:  11-08-2020 23:39

Lige en lille opdatering fra Ea :)

Det er længe siden jeg har skrevet herinde, men det er der en grund til.

14. februar i år rider jeg undervisning, og Ea taber mig desværre, det var sort uheld og hun er uden skyld i det.

Jeg ryger direkte ind i barrieren og brækker ryggen. Et 3 søjlet brud i T1 - en lang og sej kamp med sundhedsvæsenet, men er nu ude på den anden efter operation d. 18. marts hvor jeg fik indopereret skruer fra T12 og ned til L2 for at stabilisere bruddet, da jeg ellers på sigt nok ville komme til at gå foroverbøjet da skiven mod brystbenet er knust foran.

Min kære mand har gennem de sidste måneder passet begge heste, hans eget job og hus og hjem, mens jeg intet har måtte lave.

Har været til kontrol d. 18. juni og alt ser ud som det skal.

Og jeg fik grønt lys til at starte genoptræning osv.

Har i mellemtiden købt mig en komperdellvest og er kommet igang med at ride igen.

Ea er blevet holdt igang nogle gange om ugen ..

Og Rosita har to parter som har redet hende gennem hele forløbet.

Nå nok snak.. nu til lidt billeder jeg fik taget 1. august.. og de betyder meget for mig ovenpå den seneste tid.

Ea er modelhest fotografen hvis firma hedder Linde Photography og hun øver sig lidt på nogle ting..

Ea og min anden hest fik lidt farvepulver på i guld og sølv... :)

 

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Og lidt rund er hun ja..

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Og nej det lykkedes desværre ikke optimalt med den sorte baggrund .. men elsker det billede af mine 2 hopper .. Rosita er 20 år og still going strong.. det er så skønt

Håber I alle har haft en dejlig sommer.

 


Med Fruerlundens Rosita og Ea A Fenris

~ Min fantastiske basse, Pyrus Rævdal, forlod mig d. 17. November 2011 efter lang tids sygdomsforløb. RIP og tak for alt ~

Pyrus, Wolle og Soya altid i mit hjerte og ...

5
0
Svar på denne tråd
 
 Puha....
Forfatter: 
Dato:  16-08-2020 09:46

for en omgang - håber du slipper for varige men, det lyder til at kunne være gået endnu værre...

Ea er som sædvanlig helt ufatteligt smuk (rund eller ej )og så har hun efterhånden fået samme skønne, rolige udtryk som Rosita, synes jeg?

 

Held og lykke med genoptræningen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha -
Forfatter: 
Dato:  17-08-2020 11:43

Forhåbentlig kommer du over det uden mén - og hip hurra for din mand, som vist har trukket det store læs

 

Dejlige heste og dejlige billeder (selvom jeg ikke er helt vild med det dersens støvhalløj ;) )

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skønne Ea
Forfatter: 
Dato:  25-09-2020 09:47

Ej sikke da et voldsomt uheld (og mig der nogle gange synes det er liiiidt overdrevet at jeg trofast rider med sikkerhedsvest på vores gode gamle pony - selv i ridehuset...det fortsætter jeg vidst med!)

Godt at høre at du er ved at være ovenpå igen.

Jeg nyder at se billederne at skønne Ea - og Rosita er nu også dejlig! Det er nogle gode billeder synes jeg.

 

Håber vi kommer til at se ridebilleder fra jer igen


Strejfer og låne plet Line

TREC-rytter og pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhestene Nisha og Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak alle sammen :)
Forfatter: 
Dato:  27-09-2020 23:40

Tak for Jeres søde kommentarer alle sammen..

Det var en rigtig hård omgang ja.
Ridebilleder i bevægelse kan jeg ikke klare men kan klare et billede fra i søndags hvor vi var til vores 3. Stævne efter uheldet ​​​​​​

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Taget med mobil så ikke de bedste.. Men de er der og betyder meget for efter hvad der har været sket vesten er under stævnejakken


Med Fruerlundens Rosita og Ea A Fenris

~ Min fantastiske basse, Pyrus Rævdal, forlod mig d. 17. November 2011 efter lang tids sygdomsforløb. RIP og tak for alt ~

Pyrus, Wolle og Soya altid i mit hjerte og ...

2
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke billeder
Forfatter: 
Dato:  02-10-2020 08:56
Smukke billeder og smukke heste.

Og rigtig god arbejdslyst og bedring på turen fremover.
0
0
Svar på denne tråd
 
 F*ndeme sejt...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2020 17:30

gået, at I allerede er så godt i gang igen - dejligt at høre!

 

Men... mangelen på ridebilleder trækker altså lidt ned - det må du ku' gøre bedre næste gang...

 

/Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak :)
Forfatter: 
Dato:  02-10-2020 23:40
Tusind tak begge to.. :)
Jeg skal nok prøve at få taget lidt billeder under rytter snarest..
Det er så fantastisk at være igang igen.
D. 18. September var det et halvt år siden min rygoperation.. Så det er over al forventning at vi er så godt igang :)
God weekend til Jer alle :)

Med Fruerlundens Rosita og Ea A Fenris

~ Min fantastiske basse, Pyrus Rævdal, forlod mig d. 17. November 2011 efter lang tids sygdomsforløb. RIP og tak for alt ~

Pyrus, Wolle og Soya altid i mit hjerte og ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Et lille videoklip :)
Forfatter: 
Dato:  19-12-2020 20:28

Video

Så er der et lille klip. Der er lang vej endnu, men elsker den hest og hendes arbejdsiver Glædelig jul derude

 


Med Fruerlundens Rosita og Ea A Fenris

~ Min fantastiske basse, Pyrus Rævdal, forlod mig d. 17. November 2011 efter lang tids sygdomsforløb. RIP og tak for alt ~

Pyrus, Wolle og Soya altid i mit hjerte og ...

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider