Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Vinterbilleder af Ea :)
Forfatter: 
Dato:  31-01-2019 09:47

Skæbnen ville at der kom en smule sne lige den dag jeg havde en aftale med Anne fra Linde Photography om at hun skulle komme og tage lidt billeder af Ea :)

Til Jer der ikke kender hende er hun min 5 års hoppe efter Blue Hors First Choice med Gribaldi som morfar.

 

Billede

 

Med det vundne thermadækken i NAF´s konkurrence

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Og lidt flere billeder

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Tjah man kan jo ikke se lige fiks ud altid

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Billede

 

Lig gerne en kommentar så vi blir glade :)

 

Og lige et par billeder under rytter fra kåring i sommers

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

- Så skal jeg nok stoppe med billeder

Planen og håbet er at hun skal debutere i LA1 på C-plan her i slutningen af februar .. men nu må vi se hvad der sker


Med Fruerlundens Rosita og Ea A Fenris

~ Min fantastiske basse, Pyrus Rævdal, forlod mig d. 17. November 2011 efter lang tids sygdomsforløb. RIP og tak for alt ~

Pyrus, Wolle og Soya altid i mit hjerte og ...

8
0
Svar på denne tråd
 
 dejlige billeder
Forfatter: 
Dato:  04-02-2019 16:55

hun er altså virkelig smuk!!!

 

også på de billeder hvor der går "lama" i den :) :)

 

og sikke et lækkert dækken du har fået fingrene i - ikke lige et som andre også har !


Nisha og Strejfer

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  08-02-2019 09:27

Jeg er jo helt vild med hende - hun er simpelthen så flot under rytter, og nu også i skoven

 

Kan godt lide hun er så højtstillet, der er virkelig meget 'hest' i hende Det er rigtig fedt du opdaterer herinde (det er der jo desværre ikke så mange der gør længere), og jeg glæder mig til forhåbentlig at blive ved med at følge jer fremover.

 


PAAtvaers

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak ????
Forfatter: 
Dato:  08-02-2019 13:18
Tusind tak begge to. Jeres søde ord varmer :)
Skal nok fortsætte med at opdatere..
Og ja det er et fedt dækken.. Min yndlings farve er blå så det kunne ikke være bedre ;)

Med Fruerlundens Rosita og Ea A Fenris

~ Min fantastiske basse, Pyrus Rævdal, forlod mig d. 17. November 2011 efter lang tids sygdomsforløb. RIP og tak for alt ~

Pyrus, Wolle og Soya altid i mit hjerte og ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2019 23:30

Meget smuk hest!

Desværre kommer hun slet ikke til sin ret på billederne i skoven.

 

Billederne sku ha været taget uden tæppe, især NAF tæppet, lækre farver, men det stæjler alt opmærksomhed.

Måske hvis det havde været reklamebillede.

Hun er noget smukkere uden tæppe

 

Rene hvide sokker i sne, ser bedre ud :)

 


HorsePhotoHolic

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hæ, hængemule,
Forfatter: 
Dato:  11-02-2019 08:10

 

så slap jeg for at skrive det (men den kunstige vignette glemte du ) - dog havde jeg nok formuleret det på den måde at det var imponerende at fotografen har lykkes nogenlunde med hesten på trods af dækkenet (og endda uden at farven er udbrændt), jeg ved godt hvordan mine kameraer ville have reageret på den farve.

 

Men ja, hesten er flot. Og uden det sorte dækken havde den passet fint til rytteren og skoven, men hvis den er vant til at gå med dækken skal den jo ikke stå stille uden. Til gengæld kan jeg godt lide "portrætbilledet" hvor den blå farve giver en overraskende kontrast til resten.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hængemule
Forfatter: 
Dato:  11-02-2019 12:01
Nu er billederne taget da naf gerne ville have nogen med netop det blå dækken ;)
Og jeg elsker nu de alle billederne og det sorte dækken har guldkant med sten der matcher efterårs farverne i skoven så det passer nu efter min mening udmærket.. Heldigvis er billederne undtaget to af dem som NAF blev glade for bare til mit eget brug og jeg er glad for dem.. Hvide sokker eller ej :)

Med Fruerlundens Rosita og Ea A Fenris

~ Min fantastiske basse, Pyrus Rævdal, forlod mig d. 17. November 2011 efter lang tids sygdomsforløb. RIP og tak for alt ~

Pyrus, Wolle og Soya altid i mit hjerte og ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  12-02-2019 02:46

xy

Tænkte meget på vignetten, mest fordi den konsekvent er der.

Min hest må fryse, når vi laver billeder, osse i sne.

Alle mine heste har klaret det :)

Der er osse lidt med frøvinklen, men det er jo igen en smagssag :)

 

Maria

Det er jo osse så fint, når det nu er til noget reklame.

Det er ikke fordi det sorte tæppe er grimt, men det blir lidt slasket, når det er for stort.

Jeg elsker når heste er nøgne/neutrale.

Og når du har så lækker og smuk hest, så er det med, at vise det hele :D

 


HorsePhotoHolic

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hængemule
Forfatter: 
Dato:  12-02-2019 09:55
Aner ikke hvad vignette er.
Men jeg kan lide billederne, og de anderledes og skøre vinkler ;) det må være det vigtigste.
Der er også billeder i fuld figur uden dækken bare ikke fra den dag. Da det var et bevidst valg at der skulle dækken på - sne, frost osv. eller ej :)

Med Fruerlundens Rosita og Ea A Fenris

~ Min fantastiske basse, Pyrus Rævdal, forlod mig d. 17. November 2011 efter lang tids sygdomsforløb. RIP og tak for alt ~

Pyrus, Wolle og Soya altid i mit hjerte og ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 flotte jer
Forfatter: 
Dato:  16-02-2019 01:08

hold nu op en smuksak. virkelig smukt udtryk, hovede og hals er sat så dejligt sammen. jeg er vild med de billeder, hvor du står ved siden af hende, og hun har rejst halsen så smukt.

Det er så skønt at få en rigtig dygtig fotograf, til at tage billeder af høj kvalitet. Dem kan man have glæde af i mange år.

og så klæder rød og blå hende rigtig fint, så bare "på med vanten" og ud og hente nogen fine sløjfer i dressur, det ser jo ud til at hun får mange point forærende, bare ved sit smukke ydre og den flotte naturlige dressur facon på forparten.

held og lykke med hende.

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Blå brava
Forfatter: 
Dato:  16-02-2019 16:55

Mange tak.. Fotografen øver sig på os og det er vi glade for :) vi tager hul på LA1 i næste weekend både på D og C plan. Hun er ikke helt hjemme i alle øvelser endnu og mangler lidt styrke, men det kommer jo kun ved at komme afsted.. Hun er super lærenem og har taget galopanspring fra skridt til dig med det samme ..idag travede vi over bomme for første gang ..det var fedt synes hun ..

Torsdag blev hun og min anden ridehest tjekket igennem af behandler så igår gik vi en tur i skoven :)

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

God weekend :) skal nok opdatere efter stævnet ;) uanset udfaldet...


Med Fruerlundens Rosita og Ea A Fenris

~ Min fantastiske basse, Pyrus Rævdal, forlod mig d. 17. November 2011 efter lang tids sygdomsforløb. RIP og tak for alt ~

Pyrus, Wolle og Soya altid i mit hjerte og ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Video :)
Forfatter: 
Dato:  16-02-2019 17:04

Video

 

Prøver lige at ligge en video fra idag op ..ved ikke om det virker ..hun blev klippet torsdag ..derfor den "flotte" farve ;)

Hendes uro skyldes min manglende støtte. .arbejder på det :)


Med Fruerlundens Rosita og Ea A Fenris

~ Min fantastiske basse, Pyrus Rævdal, forlod mig d. 17. November 2011 efter lang tids sygdomsforløb. RIP og tak for alt ~

Pyrus, Wolle og Soya altid i mit hjerte og ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 LA1 debut
Forfatter: 
Dato:  25-02-2019 21:24

Billede

Så har vi været afsted til vores LA1 debut..

Ea mangler styrke især i galop og vi nåede kun at træne enkelte af øvelserne i en uge op til stævnet ..

Og måtte lige sadle om i forhold til sadel da jeg har udfordring med en skæv krop grundet rygproblemer. .så der var lige lidt udfordringer..

Også var jeg syg i ugen op til og er det stadig ..

Men afsted det kom vi.. Fredag red vi to programmer og red til 63.70 % i dem begge og måtte vælge to fine rosetter. .

Søndag havde vi vores C stævne debut også i LA1. .her blev det til 61.48 %

Vi var begge trætte men Ea arbejder det bedste hun kan og er som altid en fornøjelse at have med ude ..

Billederne er taget fra video så de er ikke de bedste ... Men de er der :)

Er glad og tilfreds ..vi tager det udelukkende som træning og rutine. Har den samme dejlige unghest med hjem igen

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Lig gerne en kommentar :)


Med Fruerlundens Rosita og Ea A Fenris

~ Min fantastiske basse, Pyrus Rævdal, forlod mig d. 17. November 2011 efter lang tids sygdomsforløb. RIP og tak for alt ~

Pyrus, Wolle og Soya altid i mit hjerte og ...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider