Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 VM i kørsel
Forfatter: 
Dato:  02-09-2018 13:12

Ja der er jo nok ikke mange der ved det, men denne weekend er der VM i hestevognskørsel for enspænder og parakuske og Danmark har faktisk 5 kuske med: Henrik Høper, Sofie Kongsted, Mie Moesgaard, Monika Koier og Henriette Bendorff. I dag køres kegler og endnu har kun to danske kuske kørt, men efter Marathon i går lå det danske hold nummer 8, mens Henriette, som er parakusk, lå nummer et. Hun skal køre kegler lige om lidt.
Stævnet er på et kæmpe hestecenter i Kronenberg. Det er noget ekseptionelle faciliteter og faktisk holde de sideløbende med VM også springstævne (champions har jeg fået fortalt), det siger lidt om stedets størrelse.
Nå, men jeg har taget lidt billeder fra Marathon i går, som jeg da lige vil dele lidt af, for de der har lyst til et kig :)

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


 

Mvh Michelle

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlige billeder
Forfatter: 
Dato:  03-09-2018 09:40

Som sædvanligt gode billeder Michelle - og selvom jeg naturligvis har fulgt med på Facebook og på Hoofnet, så er det rigtig rart også at se billeder herinde :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 VM i kørsel
Forfatter: 
Dato:  03-09-2018 12:41

Tak. Nu er jeg også endelig kommet hjem igen. Samlet blev DK nummer 8, så på godt jysk er det da sådan set ikke så ringe.

Så venter lige omkring 3000 billeder på at blive kigget igennem, og så er den fridag vist også røget


 

Mvh Michelle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 fantastisk
Forfatter: 
Dato:  04-09-2018 16:40

Fede billeder og flot kørsel - åh jeg vil også have en kørepony en dag.....

De er marton ponyer ser altid ud til at have en fest og at det er det fedeste i hele verden!!!

 

glæder mig til flere billeder!


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 VM....
Forfatter: 
Dato:  05-09-2018 17:58

Ja flot kørsel var der bestemt masser af, og det er ret imponerende, hvad de kan præstere i snævre forhindringer jeg dårligt nok ville futte rundt i i andet end skridt

Jeg tror måske, der er håb for, at jeg når til vejs ende med de mange billeder på et tidspunkt - nu er jeg vist nået til under 1000 hehe. Men i hvert fald kommer lige lidt fra danskerne fra fredagens dressur - jeg var der desværre ikke torsdag, så fik kun set to af de danske kuske køre dressur.

Spændende var det i øvrigt at se sidebevægelserne, som er tilføjet til det internationale program - der er jo ikke så mange der kører det herhjemme, så har kun set øvelsen ganske få gange før, og må indrømme, at jeg var lidt skuffet. Der var bestemt virkelig veludførte eksempler, men selvom alle naturligvis ikke kan levere et perfekt program, så forventede jeg dog, til et VM, at alle ville levere en eller anden grad af sidevers bevægelse, men der var faktisk flere eksempler på, at det blot var en voltetilbage med en overstillet hest - ved det er svært, der er jo begrænset med plads mellem stængerne, men det er trods alt et VM.

- De to danskere jeg så, kunne dog godt lave sidebevægelser, må jeg hellere tilføje Og det kan jeg så ikke dokumentere med billeder, for det er sgutte nemt at få et billede af, når man er begrænset til at tage det fra siden

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


 

Mvh Michelle

 

3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider