Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Hjælp en stakkels BA studerende i
Forfatter: 
Dato:  21-04-2018 11:39

Kære alle i meget smukke og søde og dejlige og stærke og rige og kloge og behjælpelige og fik jeg sagt søde(?) mennesker i cyberspace!

 

Vil i ikke tage jer et øjeblik af jeres dyrebare tid og hjælpe en BA-ramt og grædefærdig studerende i nød Mit kommende liv som interaktiv designer afhænger af jer! #fløde #damselindistress #sos

 

docs.google.com/forms/d/e/ 1FAIpQLSd39W28csH6wE- 68Xm1U7ASyYlBbsaj4zqvfNyKZYmtovdU4w/ viewform?usp=sf_link

 

Tusinde tak af hjertet på forhånd!

 

Mvh

Caroline

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hov - Du glemte noget...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2018 14:19

du skulle have tilføjet efter cyperspace - fra Københavnsområdet.

 

Jeg bor på Vestsjælland, og er ikke uinteresseret, men ville da ved gud ikke køre 2x100 km, betale en krig for at parkere og bruge en hel dag, for at besøge Planetariet....

 

Prøv andre steder..

 

PS. jeg har faktisk forsøgt at hjælpe med at udfylde, men blev noget irriteret under vejs - endnu en "Københavnsk, kommende akademiker", som glemmer, der er et liv uden for Khb...


Sort havre sælges 100 kg/200 kr.

Vårbyghalm, småballer fine. 10 stk./100 kr.

4470 Gl. Svebølle - Ring 4014 3480

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øhh....
Forfatter: 
Dato:  21-04-2018 17:54
Hvor kommer du fra? Misvisende - hvis du vil vide hvor folk bor eller er vokset op, så spørg om det.

Jeg mener ikke, at man kan bebrejde en studerende, hvis de samarbejder med noget, der geografisk er tæt på deres fakultet eller egen bolig.
Men jeg synes ikke at det er nyskabende at anvende apps. Så gør man ligesom alle andre innovatorer. Og man skal ikke stimulere til at folk retter blikket imod egen navle/skærm, hvis man prøver at udvide deres horisont?!
Hvad kan en app, som et skilt eller højtaler ikke kan? Kan du ikke med lysshow lave en 3D effekt på et skilt, så det bliver lidt hologram agtigt?
1
1
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-04-2018 21:17

Hvor er Vestsjælland forsvundet hen i dit spørgeskema? ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg opgav...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2018 21:26

Jeg opgav desværre.

Det er som om spørgeskemaet forudsætter at man har en langt større interesse i planetariet, end hvad jeg har. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle skrive i felterne, eller om jeg ville påskønne fx apps mv.

Det blev for omstændigt at svare skemaet. Evt. Kunne man gøre det mere enkelt, og mere generelt på kulturelle tilbud end lige planetariet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 PS....
Forfatter: 
Dato:  21-04-2018 21:28

.. og jeg bor endda i København og ser planetariet udefra hver eneste dag, men selv for mig var skemaet lidt svært.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dr. Hvem der...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2018 23:12

 

Hvor kommer du fra? Misvisende - hvis du vil vide hvor folk bor eller er vokset op, så spørg om det.

Jeg mener ikke, at man kan bebrejde en studerende, hvis de samarbejder med noget, der geografisk er tæt på deres fakultet eller egen bolig.

 

Var det svar til mig eller til trådstarter? Jeg forsøgte faktisk at svare, men blev i vildrede om, hvem skemaet var tiltænkt...

 

Nu er omgangen med akademikere ikke helt uvant for mig, men derfor kan man godt køre træt, bl.a. i disse spørgeskemaer. Kan man tale om, at det er en meget smal gruppe, dette skema er tiltænkt? Ikke mindst ift. HN. - Skriv for p... hvad det handler om i tråden, så man ikke spilder sin tid og hjælpsomhed.

 

Caroline, har du fået nogle besvarelser her fra brugere på HN?


Sort havre sælges 100 kg/200 kr.

Vårbyghalm, småballer fine. 10 stk./100 kr.

4470 Gl. Svebølle - Ring 4014 3480

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider