Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Valentino
Forfatter: 
Dato:  09-04-2018 22:47

Så har ham den lille sorte AKA Valentino været hos mig i 3 uger...!

Sikke tiden flyver (og ja 2 mdr siden jeg sagde farvel til skønne Fabi )

 

For at vende tilbage til Valentino - Valle.

Han er bare så lærenem.

Nu er anspringene ved at sidde der. Sidebevægelserne er der også næsten.

Galoppen går dog stadig lidt stærkt men jeg kan mærke han blir stærkere og stærkere.

Bliver stadig lidt dyb fortil når det hele bliver lidt for svært.

Og ja så er der lige mig med min tossede ryg som heller ikke kan hjælpe ham helt så optimalt som jeg normalt ville kunne og gerne vil...

 

Men her er lidt video af Valle-drengen. Hvis i da kan tåle at se lidt fejl og en glad hest hihi

Så må hellere starte med at bede om tilgivelse for alle fejlene.

 

Alligvel er jeg nu blevet ret så glad for at ride den bette hest.

Han er så cool og total ligeglad med trafik og hvad der ellers sker. Han er opmærksom ja men reagere bare ikke

Lige hvad jeg har brug for :) Og ønsker i min hest!

 

Så værsgo. Der må gerne kommenteres bare husk jeg ikke er verdensmester. Prøver hihi

 

Video

 


Nu uden hendes fantastiske gyldne stjerner

Golden Fabia og Golden Destiny

04062000-07022018 03031995-17112008

Altid og forevigt <3<3<3

 

10
0
Svar på denne tråd
 
 tak for kigget
Forfatter: 
Dato:  09-04-2018 23:37

Hvor er han altså fin ham Valle - sikke en bagpart han har - og sikke en dejlig galop.

Så dejligt at du har fundet dig et hypdyr! - Han bliver spændende at følge :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

2
0
Svar på denne tråd
 
 Fin hest
Forfatter: 
Dato:  10-04-2018 07:00

Jeg stemmer med i koret - hvor er han fin

Og hvor var det godt at du ikke endte med den store "kamel" c du passer SÅ godt sammen med ham her. Der behøver altså ikke at være næsten 2 meter i stangmålet - det er meget vigtigere at kropsmassen passer sammen med rytterbenene, og det passer jo bare så fint

 

Jeg kan godt se, at han stadig mangler lidt styrke - og er det da ikke herligt? Der var vel ikke noget ved at få en hest, som bare ku' det hele i forvejen, vel? Han har jo i den grad ja-hatten på, så I skal nok nå det.

 

Pøj-pøj med rejsen - det bliver sjovt

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

3
0
Svar på denne tråd
 
 smiler...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2018 00:03

Hvor fin han er

I klæder hinanden, og det med ansprigene og tempo i galop, skal nok komme efterhånde som i får pudset samrbejdet endnu mere af. og rigtig fint, at i allerede arbejder med sidebevægelser i go stil det siger jo også noget om at han er en cool hest, der tilpasser sig og arbejder som han skal, uden for meget stres. Altså en rigtig oldenborger pas på, man bliver afhængig......nu vil du måske aldrig ride andet end en "rigtig hest"

jeg kan godt se at han ind imellem, kunne blive lidt dyb foran, og i de momenter bliver travens kvalitet, måske også lidt foringet. Men det ser ud som om, at du for det meste har en fin facon og kontakt med ham, og så er de små skønheds fejl, jo kun et spørgsmål om træning og styrke.

Han ser glad og tilpas ud, og lader sig ikke lige påvirke af den store hvide hest, der ellers ser ud som om at den kommer lidt tæt på ind i mellem.

jeg vil glæde mig til at følge jeres samarbejde, og held og lyjje med ham, din lille sorte stjerne.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hej allesammen
Forfatter: 
Dato:  14-04-2018 11:17

Tusind tak for de søde ord og "syns godt om"

 

svensen

Tusind tak. Ja han har faktisk en ret så stor galop og når man så lige prøver at korte ham ind blir den kun bedre

 

Sif

Tuisnd tak.

Ja er også ret glad for jeg valgte ham fra. For han var virkelig bare for stor!!!

Det ville da være alt for kedeligt med en som bare kan hihi

 

brava

Tusind tak for de søde ord!

og ja jeg er afhængig. Han har lidt samme afstamning som Fabi med en kåret far og en uvis hoppe.

Og det sjove er at Valles tipoldefar var også Fabis oldefar - Alexander Så det er da lidt sjovt!

Han er heldigvis ret ligeglad med de kommer for tæt på. Tager han med helt ophøjet ro

 

Lige et par billeder fra den anden dag - Taget af Karen som plejede at tage suveræne billeder af Fabi. Hun kom lige på visit

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Nu uden hendes fantastiske gyldne stjerner

Golden Fabia og Golden Destiny

04062000-07022018 03031995-17112008

Altid og forevigt <3<3<3

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Udstråling...
Forfatter: 
Dato:  14-04-2018 18:15

mangler han da i hvert fald ikke - jeg er ret vild med det der ponyfjæs, han stiller op med på 2. og sidste billede - og det ser da også ud til, at han kan flytte fødderne...

 

Skønne billeder - og hvor passer i bare godt sammen!

 

/Dorte

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider