Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Farvel og goddag og lidt mere...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2017 10:12

Hej allesammen på HN.

 

Der er sket nyt fra os...

 

Først er det desværre blevet et farvel.

Et farvel til min skønne røde prins Another Prince.

Efter lang tid overvejelse valgte jeg at sætte ham til salg. Det var virkelig en hård beslutning da jeg er så glad for ham Men min økonomi var ikke enig med mig. Heldigvis fandt jeg super god rytter til ham i form af en berider som ville ride ham selv op til de svære klasser. Så er da lidt spændende alligevel.

Men farvel skønne Aps

Sidste billede inden han blev læsset i ny ejers trailer

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Nå men med et farvel kom der så et goddag...

Et goddag til Klosterhedens Satzmo.

Jeg har tidligere haft et samarbejde med Margit Ørum med at sælge De Lux så det prøver vi da lige igen.

Satzmo skal rides og sælges for Margit.

Lidt om denne skønne vallak...

Han er fra 2012 dvs 5 år.

En "lille" vallak på 1.80+

Hans far er Sunny Boy og morfar Blue Hors Hertug.

Har ikke prøvet så meget. Men fårk han er skøn. Gooo skridt, fantastisk trav med sving og bæring og en helt igennem kæmpe stor galop

Tag godt imod ham

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Og ja nu må vi jo ikke glemme Fabi.

Min part Mathilde og ham har det bare så godt sammen.

Og nu fik de prøvet at ride stævne. Vi holdt et internt teststævne for at afprøve det nye stævnesystem. Mathilde ville så gerne ride og det fik de da lov til.

Vi valgte de skulle prøve en Lc1 dressur.

Og det gik over al forventning. Mathilde red så flot og præcist.

De endte på 68,8% og vinder (af en flødebolle )

Tjek dem ud

En nervøs Mathilde Og en glad Fabi

Opvarmning...

Billede

 

Billede

Så kom de på banen

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Bagefter gik vi lige udenfor og tog lidt billeder af dem

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Da Margit var oppe med Satzmo afholdt hun dressurkursus samtidigt. Jeg havde oprindeligt meldt mig på med Aps men da han jo blev ret hurtigt solgt spurgte jeg Mathilde om hun ville ride det med Fabi men hun ville helst jeg gjorde det. Klart jeg ville det Fabi var bare så god. Han er ved at være lidt i form igen. Vi øver ingen samlet trav altså dvs vi kan godt lave sidebevægelser osv men ikke noget med piaff/passage og sådan. I galop øver vi det meste da jeg her kan aflaste hans forben bedst. Jeg siger jer det var en fornøjelse at ride ham og Margit havde også kun rosende ord

Skridt og ja vi er pakket ind for ½ time i skridt ender med at blive lidt koldt...

Billede

Hihi

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Så fik vi tæpperne af og er i fuld gang.

Billede

Galoptravers.

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

Versade - go form her.

Billede

Pyyyyh traver af

Billede

Og klø...

Billede

Puha det var hårdt siger Fabi

Billede

 

Det var alt fra os..

Tilgiv den lange tråd men håber i kom så langt og har lyst til at lægge en bette kommentar


 Golden Fabia - Min stjerne

Another Prince Skovbo - Min røde prins

Fernando - Min bette mand

 

Golden Destiny 3.3.95-17.11.08 - Elsket og savnet <3

 

8
0
Svar på denne tråd
 
 Puuha..
Forfatter: 
Dato:  20-11-2017 18:52

troede lige et øjeblik, at farvel'et var til Fabi, da jeg så overskriften...!

 

Super dejligt at se ham i - om ikke fuld, så dog velfungerende - aktion igen!

 

Spændende projekt; du fylder sat*me ikke meget deropp, hatten af for at du kan holde sammen på så meget hest, det ser jo ud til at virke fortrinligt - igen...

 

Dorte

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Som Dorte.....
Forfatter: 
Dato:  20-11-2017 20:07

Som Dorte troede jeg også lige åhhhh nej Fabi....heldigvis var det jo så absolut ikke det - dejligt at se ham under så sød og ung rytter, og dig selv :o)

 

F... den nye unge gira....æhhh hest er godt nok STOR - mange skriver at deres hest er 180+ , men når man så ser billeder, så er det ikke sandt - men ha her wow han er stor :o) Flot at du kan få ham til at holde sig så godt sammen.

 

Men altså især skønt anden smukke gyldne :o)

 

mvh Charlotte

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-11-2017 10:53

 

Dorte

Uha nej Fabi bliver aldrig solgt. Han skal bæres væk fra mig

Jeg siger dig jeg nyder også bare at ride ham igen. Og ja han skal da tabe sig lidt mere men syns han begynder at ligne sig selv igen

Tusind tak for de søde ord omkring min ridning af Satzmo for ja han er en stor hest til mine små 156 cm Er spændt på om jeg kan få ham uddannet hihi

 

morgan/Charlotte

 

Hihi ja som jeg også skrev til Dorte. Han bliver hos mig indtil han ikke kan mere. Ja Mathilde er vist blevet vældig glad for ham. Men hun er også god ved ham. Så tror jeg har været ret heldig der...

Takker for ordene om kæmpedyret. Han er nu ret skøn trods sin højde er han ret sikker på han kan være i lommen på mig


Ejer af Golden Fabia - Min guldstjerne <3

 

Golden Destiny 3.3.95-17.11.08 - Elsket og savnet <3

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Skønne billeder
Forfatter: 
Dato:  21-11-2017 19:54

Jeg var også lige bange for at der var noget galt med Fabi. Og sikke en kæmpe - har du iltapparat med deroppe?

 

Er der forresten ikke også blevet lidt mindre af dig? Synes du ser så tynd ud :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 skøn opdatering
Forfatter: 
Dato:  22-11-2017 15:06

åh ja titlen blev man da lige lidt bekymret over :)

 

Lidt argerligt at Aps skulle videre - men sikke da den skøn KÆMPE hyp du der har fundet :) - hold da magle jeg tror ikke jeg turde kravle helt derop :) :) - men den virker til at være godheden selv.

 

Og skønne gamle Fabi - sikke han ser ud til at nyde livet!!!


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-11-2017 01:00

 

Sif

Uha heldigvis ikke noget med Fabidrengen

Hihi ja han er dælme godt nok høj men egentlig ikke særlig bred at være på Mht mig så har jeg ikke tænkt så meget over det men nu du siger det... Tak

 

Svensen

 

Det var så træls med Aps for han var nu så dejlig og havde en ret god fremtid er jeg sikker på men det får en anden nu æren af...

Jeg siger dig han er så sød. Der er ikke noget ondt skabt i ham. Og af en 5-års er ret cool...

Fabi stor nyder det kan jeg love dig. Og det gør jeg også! Med tanke på jeg jo sån set ikke troed at han på den måde ville blive ridehest igen bare en hygge tulle hest så er det her bare fantastisk


Ejer af Golden Fabia - Min guldstjerne <3

 

Golden Destiny 3.3.95-17.11.08 - Elsket og savnet <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider