Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 4 års Zonyx
Forfatter: 
Dato:  12-10-2017 01:20

Hej alle

 

Jeg har denne smukke sag efter Zonyx OX med Bernstein som morfar, an er ca 1,60 pt men stadig meget overbygget så forventer et slutmål på omkring de 1,65. Han er tændt men fornuftig, har været i ridning ca 3 måneder, og har indtil videre gået dressur stævne til 60 og 63 %, samt et springstævne 60/70 cm med 2 nulrunder og en runde med 12 fejl.

 

Billede

 

www.facebook.com/naja.hansen.16/ videos/10214284660689245/

 

video fra hans første springstævne :-)

 

Billede

 

Gangartsmæssigt ganske god skridt, fin galop og taktfast trav.

 

Har I et godt bud på hvad han kan være værd?

 


Mvh Naja

 

Ydmyg tjener for Donna og Bob

og lykkelig ejer af Cirkeline

 

Vm's Showtime hingsteføl efter Sunnyboy/Bernstein

er til salg, ved interesse skriv pb

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Vurdering
Forfatter: 
Dato:  13-10-2017 19:25

Nok omkring de 20.000

1
1
Svar på denne tråd
 
 pris...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2017 08:12

Det er altid svært med de priser, da der altid er mange faktorer der spiller ind..

 

Men kan godt lide at se Zonyx afkom, da jeg selv har en gående og er rigtig spændt på at følge dem..

en 4 års på 160 cm i stang, vil jeg ikke forvente vokse 5 cm, men det er altid svært at sige, men mine 4 års har max vokset 2 cm efter 4 års alderen, så han har desværre ikke højden med sig..

 

Generelt så synes jeg Zonyx afkom har en super fin hals og yndigt hoved.. det giver jo rytteren en hals der gør det lidt lettere at ride..

men en super let ridelig hest, der kan det grundlæggende bør altså koste mindst de 30.000 kr.. så er der jo kvalitet der kan sætte prisen ekstra op og endda meget op..

Er der handelsfejl, så kan det måske trække ned..

 

Synes den gennemsnitlige kvalitet af hestene er steget her efter krisen, hvor der er blevet frasorteret i de dårligste hopper, og den generelt stigende kvalitet bør jo også være med det at få priserne opad...


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Køn all rounder....
Forfatter: 
Dato:  20-11-2017 20:18

Han er da en køn allrounder i den lidt lille størrelse - om han bliver 165 cm i stang kan man jo håbe, mennnn det skal nok være i godt vejr, solskin og medvind...

 

Lige umiddelbart tænker jeg, at Zonyx Ox nok ikke lige er der, som fx dressurryttere står i kø for at købe.

Men kan han lidt af hvert, og er en god dreng, så ville han jo være en fin allrounder for en rytter på vej fra pony til hest.

 

20.000 krville jeg heller ikke sætte en fornuftig sund og rask redet unghest til - umiddelbart tænker 35.000 kr.

 

mvh Charlotte

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider