Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Vi gjorde det skisme!
Forfatter: 
Dato:  10-07-2017 13:49

Åh tænk at det lykkedes....

Årets drømmemål indenfor TREC :) Jeg synes vejen har været uendelig lang og har været brudt op i uendelig mange små bidder - meeeeen i går lykkedes det så endelig - at ride en POR (orienteringsdelen) i en T0 på ca 8 km ALENE og med en hest der ENDELIG begyndte at nyde at trave afsted på helt helt fremmed grund.

At vi så også endte med at blive delt fasevinder i POR var i den grad en overraskelse - netop fordi jeg på ingen måde satsede på andet end at Nisha skulle føle sig tilpas med at være HELT alene afsted på tur.

Har af gode grunde ingen billeder fra selve turen (mobilen er jo forsejlet) men et billede af den stolte ekvipage (eller stolte mig - hesten ville bare på fold) med alle vores fine sløjfer fra i går!!!

Billede

pyha - så skal der jo sættes nye mål.... eller også skal jeg vidst bare nyde at nu KAN vi - glæder mig vildt til at vi kører turen ned til Klimagården og skal ride T0 dernede den 23. juli.

God sommer til jer alle!

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

10
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-07-2017 20:07

FEDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!!

Tillykke - du fortjener det skisme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  11-07-2017 09:03

I er så seje!

Jeg ved jo at det er noget du har arbejdet hen imod i længere tid, og det har været fedt at se at Nisha og du bare er blevet mere og mere sikre når I er på udebane.

Det var en dejlig tur i Ishøj - det er også første gang jeg har redet POR alene, men absolut ikke sidste gang.

Jeg plejer jo at nyde selskabet, da jeg rider så meget alene derhjemme - men jeg må indrømme at der også er fordele ved at ride alene. Så det gør jeg gerne igen (også selv om jeg kom til at ride en smule for hurtigt - det er det modsatte af hvad jeg plejer)

£isbeth & Baloo

Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd

tusind tusind tak
Forfatter: 
Dato:  11-07-2017 15:34

tusind tak hvor er I søde :)

Og ja det er faktisk ret fedt at ride der alene og finde vej! - selv om det nu også er hyggeligt at følges lidt af vejen og sludre (men så skal man jo også huske at læse kort samtidig host host)

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ja......
Forfatter: 
Dato:  12-07-2017 13:40

... lige det med at hyggepludre går man jo glip af - men så er der ventetid ind imellem ved stævnet, og så kan man jo snakke der.

Når man selv skal orientere sig, får man set meget mere, da man jo skal være bevidst om hver eneste sti og vandløb (og vandskiløber) der er i nærheden af ruten. Det er jo også derfor man ofte ikke KAN ride så hurtigt og derfor tempoet skal tilpasses til sværhedsgraden i orienteringen.

£isbeth & Baloo

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd

vandskiløber
Forfatter: 
Dato:  12-07-2017 23:15

åhhhhh paniiiiikkkk ikke den der vandskiløber!!! - jeg var glad for at det var mens vi stod lidt oppe bagved (og at Baloo tilfældigvis også stod der og var TOTALT COOOOOL) at de startede speedbåden - Nisha har aldrig før set en "bil" køre på vandet - og da ham manden så steg op ad vandet og satte efter den var hun lige ved at smække alle 4 ben i luften heldigvis forsvandt de inden hun nåede at beslutte sig for om hun skulle gå i panik/ignorere det/ falde død om eller bare stå og måbe......

weee vi glæder os til at prøve igen på Klimagården den 23. juni :) - UDEN vandskiløbere!!!!

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er også...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2017 08:28

... helt fristet til at køre til Klimagården - selv om der er langt...

Der er forhåbentlig ikke geder der render rundt om banen - så det kunne være at det gik lidt bedre med forhindringerne ;)

Baloo gloede også en del på vandskiløberne sidst vi var i Ishøj - men besluttede sig for at ignorere dem til sidst.

£isbeth & Baloo

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd

Smiler...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2017 10:26

Fantastisk, så fedt når mål nås og over i købet med " lidt til"

ha...ha.... fik sjove billeder i mit hovede over historien om vand ski løberen sejt at ride alene

Og så fine rosetter i fik, god tur næste gang

En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

Nu med en smuk blå engel.

0
0
Svar på denne tråd

hvor er det sejt
Forfatter: 
Dato:  14-07-2017 16:17

tillykke

Det er altid fedt når man når et mål.

Hilsen Nana

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider