Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Comeback til den langbenede
Forfatter: 
Dato:  22-06-2017 14:36

Det er ved at være lidt tid jeg har opdateret her inde - Der har simpelthen ikke været det store at opdatere om..

 

I april gik Sieg Zack pludselig 100% fra foderet, og nægtede at spise andet end græs... Dyrlægen blev tilkaldt og efter en afføringsprøve lød dommen på mavesår!

 

Han blev behandlet med max dosis mod mavesåret, og efter endt behandling har jeg fået gastroskoperet ham, og han er heldigvis ok og uden arvæv i maven!

 

Nu har vi været igang i en måneds tid igen, og i weekenden var han ude og gå sit første stævne i 2 mdr...

 

Og man må sige han gjorde flot comeback!

 

LB3 lørdag - 75%

LB3 søndag - 69%

(to forskellige dommere)

Og fik samlet en 2 plads i rytterhuset viborg cuppen, kun 0.5% fra sejr

 

www.youtube.com/watch?v=K6r0eoKxtEQ

 

Videoen her er fra lørdag... Og jovist, han bliver momentvis dyb, han mister momentvis sving osv... Men han sætter skisme ikke mange hove forkert den "lille"

 

Er blevet ret vild med ham nu...! Det har også taget ham et år at krybe ind under huden på mig...!

 

For i lørdags havde jeg nemlig haft ham et år..

 

Sådan så han ud da jeg var ude og prøve ham første gang, hvor han kun lige var ridetam

www.youtube.com/watch?v=bVWy-ZgDRmk

 


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

4
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2017 19:55

Godt han er frisk igen den bette mule

 

Dejligt at høre, han har fundet sin helt egen plads indeni dig!!!!

 

Tillykke med 1 års dagen

 

(hils i stalden)


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 ren nydelse
Forfatter: 
Dato:  22-06-2017 22:34

hold fest han er altså bare blevet lækker (du sender ham bare til mig hvis du skulle blive træt af ham ) og din ridning er jeg stor fan af! - så fedt at se hvordan han får plads til at være der med sin store liiidt baby krop stadigvæk - og så stabilt han går!

 

ihhh håber du bliver ved med at spame os med små mundrette bidder af jeres ridning!


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  23-06-2017 13:47

Tusind tak for kommentarene - Ja han begynder endelig at kravle ind under huden på mig.. Han har så dejlig en personlighed... Jeg har nok bare ikke haft det mentale overskud til at "tage ham til mig" før nu - Savnet af Isabella har været for stort

 

 

Men NU er han kravlet ind under huden på mig, og nu skal der nooooget til før jeg kunne finde på at skille mig af med ham

 

Han er stadig bare en stor og ranglet baby, som stadig bare skal have plads.. Og hans rytter skal blive bedre til at hjælpe ham og selv huske de halve parader Men det er som om de der halve parader ikke husker sig selv

 


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med det flotte come back!
Forfatter: 
Dato:  25-06-2017 19:17

Han er måske stadig bare en stor, ranglet babyhest, men han er sørme en fin en af slagsen!

 

Og hold da op, han er stabil efterhånden, er især ret misundelig på den parade, hvor han bare står BUM-stille, indtil han får besked på at gå frem. Hvis jeg da bare kunne få Grenanda til at vente så tålmodigt!!

 


 


Nu med

* Smukkedukken Grenanda *

 

 

Tidligere med

* Dakar Knudsgaard * Hidalgo * Lenzicco * Enzo * Palatino * Indian Kapella *

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  27-06-2017 12:42

Tusind tak

 

Det med paraderne er "bare" at få det trænet, og sørge for at give hesten RO og ros når den så står stille Men nu er han også sådan en type som ikke gør ret meget andet end det han bliver bedt om... Han er simpelthen så rar og lydig en dreng, at man en gang imellem godt kunne ønske sig at han blev bare liiiiidt rebelsk

 


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider