Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Ny pilot på Gilbert
Forfatter: 
Dato:  26-03-2017 12:55

Jeg er nyopereret og må lige holde ride pause en mdrs tid, så min søde veninde Stine, hygger lidt om Gilbert i mens. Hendes datter Astrid på 6 år fik en tur forleden, og hun mener hun er klar til at galopere på Gilbert, men det må nok lige vente lidt, til benene er vokset lidt.

Men De er så søde sammen, kæmpen og lillepigen

 

Billede

 

Elsker bare hans venlige og rolige udstråling.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

9
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig hest
Forfatter: 
Dato:  26-03-2017 20:32

Han er så smuk ham din Gilbert.

Sikke en dejlig hest! Han udstråler virkelig venlighed og ro

Jeg er helt enig i, at hun nok lige er det mindste til en galop på din store basse

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  27-03-2017 20:59

Mange tak for din søde kommentar. Jeg er også både stolt og glad for ham. Han er jo helt hjemmelavet. Alt det han kan og hans fantastiske temperament, kan jeg derfor takke mig selv for, så ja jeg er mega stolt af ham.

Købte hans mormor i 1989 og hun fik hans mor i 1993. Hans mor var min bedste ven,stævnehest, turmakker og, soulmate i hele 23 år.

Forhåbentlig kan jeg beholde ham, mindst lige så længe.

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ih altså
Forfatter: 
Dato:  28-03-2017 11:03

Ih altså, jeg bliver en lille smule grøn, når jeg ser din vellykkede hjemmeavl - jeg vil også avle min egen ridehest :P Problemet er at jeg ikke har råd til at lave et føl og min hoppe er allerede 11 og har aldrig fået føl, så det bliver sgi nok ikke på hende ;)

Men han er altså skøn! Og jeg tror da nok han skulle passe på minipiloten i galop ;)


Sagde Johanna

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 skønt makkerpar
Forfatter: 
Dato:  28-03-2017 17:34

Du skal da bare have en fransk ponypude eller en ridegjord til ham - så sidder hun godt - og har noget at holde i - så kan de da sagtens galopere :)

 

skønt par :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  29-03-2017 14:22

Mange tak for jeres søde kommentarer. Ja jeg tror også at ville forsøge at passe på hendes, men hun kan nok ikke holde sig fast, med mindre jeg havde en ride gjord eller pony pude, som også bliver nævnt.

En hoppe på 11 år kan altså sagtens få føl, Gilberts mor fik sit første føl som 12 års og Gilbert da hun var 17 år.

Jeg flyttede hende hen et lille billigt sted, med gode folde og få opstaldere, ellers havde jeg heller ikke haft råd til 2 heste. Jeg købte en billig trailer og kørte til ridehus og undervisning om vinteren.

At lave sin nye hest er sjovt, spænende og dejligt, men også lidt dyrt, besværligt og man ved jo ikke hvad man får. Gilbert feks er jo både for stor til mig og er en vallak, Hvis jeg selv skulle have valgt og købt en nye hest, da hans mor skulle pensioneres, havde afstamning, farve, aftegn og temperament nok været nogenlunde som Gilbert, men størrelse og køn havde været modsat. En hoppe på ca 165 havde været mit valg.

Men når nu ville jeg ikke bytte ham.

Kan godt forstå at du ønsker dig at prøve at lave et føl. Held og lykke hvis du kommer så langt.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider