Narj vel... Men derfor får i nu alligevel en lille opdatering herfra...
D. 20 marts kunne jeg fejre 1-års dag med min skønne røde prins Aps. Det har godt nok været et skønt år med ham. Vi havde vores startproblemer men hen ad vejen fandt vi hinanden og nu er han da bare ikke mindre end fantastisk. Og så utrolig lærenem...
Sidste opdatering var vist i august hvor vi debuterede til distriktstævne. Der har så været lidt siden.
Næste stævne var som skrevet i vores egen klub. Også et distriktstævne. Vi skulle ride La1 og La2.
La1'en blev han lidt overkåd så det resulterede i at vi lavede en del fejl og red kun til 58%
Men så gik han da lige ind og tog revanche i La2'en som gav 69% og en 2.plads 
Lidt billeder herfra...
Vi har så startet lidt siden og det er gået rigtig godt. Nogle med placeringer andre hvor vi lærer
Han får lidt nerver på nogen gange og så springer han ligesom bare i luften... ja ja sjov måde at beskrive det på men han gør nogle lidt uventede ting hihi
Som regel vender han stærkt tilbage.
Udover stævnerne hygger vi jo med lidt spring også. Det elsker han virkelig
Bare jeg ikke skal sidde på ryggen af ham!
Og så hans første gang med rytter... Man sku nødigt røre bommene 
Ellers går tiden med total hygge og afslapning 
1-års dagen 
På skovtur
Leg i hallen
Bare smukke fyr
Hygge på gåtur
På bytur første gang. Store øjne!! Men var så nem!
Afslapning på fold
Smækkys

Fabidrengen hygger sig med sin pensionist tilværelse. Han er rigtig meget bamset og se på men trives med store bogstaver.
Vi elsker vores ture i det fri. Dog syns Fabi vist nogen gange at tingene bliver liiiiidt for kedeligt og så skal der bare ske noget... Vupti bum Karina på jorden og Fabi kigger uskyldigt...
"Hvad laver du dernede mor?????" 
Men ja hygge kan vi...
Bamsebjørn
Baaaah
Haha han skiftede lige retning
Smuk dreng
Så venlig og dejlig
Den tunge der Fabi...!!
Han ser da godt ud den gamle... På vej ind i sit 17. år om ikke så længe... 
Fabi og Aps i hallen 
På tur sammen 
Nå men så skal jeg vist også præsentere mit nye bekendtskab...
Han hedder De' Luxe. Er en 7 års vallak efter Don De'Lux og Midt West Ibi-light. Går La-klasser.
Planen er at han skal ud og starte lidt stævner og så måske finde sig en ny ejer på sigt.
Det er en jeg rider for Margit Ørum.
Desværre ingen ridebilleder/video endnu men derfor skal i da ikke snydes for lige at se ham...
Hils på Luxedyret 
Og ja han er MEGET langhåret og måske lidt overvægtig.. Der arbejdes på det

Det var alt for nu. Kan i hygge jer